Postbus 38
6658ZG Beneden-Leeuwen
085 - 489 00 61

R. Smallenbroek beoordeelde op 2019-06-24

Altijd exact zoals ik het vraag! Ben inmiddels een vaste klant.

Jan Stronks beoordeelde op 2019-06-24

H.E. Bosschaart beoordeelde op 2019-06-24

Prima, mooie spandoeken geleverd. Next day levering ging super.

Rick Kocken beoordeelde op 2019-06-23

Mooie website, meeste duidelijk. Alleen kun je niet een document opslaan er helemaal uit gaan, terugkeren en verder gaan met spandoek waar je mee bezig was.

Jan van Egmond beoordeelde op 2019-06-23

Goede kwaliteit en bij de vragen goed geholpen

Nils Brok beoordeelde op 2019-06-22

Suzanne Bouwmeester beoordeelde op 2019-06-20

Margret Ester beoordeelde op 2019-06-19

Zeer vriendelijke, kundige adviseurs. Hierdoor is het ontwerp zelf goed te maken. Vlot een concept gekregen, waarna bestelling gemaakt en verzonden werd. Het spandoek zelf zag er top uit! Ook vlotte bezorging.

Miranda Smits beoordeelde op 2019-06-19

Goede service, prima kwaliteit en snelle levering!!

Maurice Haemers beoordeelde op 2019-06-19

We hadden een afbeelding aangeleverd van te lage kwaliteit en ze hebben ons erop geattendeerd en daarna ook de tijd gegeven dit aan te passen. Daarna is alles spoedig en volgens wens afgehandeld.

Mirjan Bremmer beoordeelde op 2019-06-18

zeer tevreden, ontwerp ingeleverd wat niet goed was. We werden direct gebeld en het ontwerp is goed aangepast.
top service

jan broekman beoordeelde op 2019-06-18

Iris van den Burg beoordeelde op 2019-06-14

Peter Verhaal beoordeelde op 2019-06-13

Karina Teelen beoordeelde op 2019-06-13

Oscar Bos beoordeelde op 2019-06-13

Snelle reacties en erg klantgericht en de levering was ook precies als besproken.

Erik Zwier beoordeelde op 2019-06-13

Joelle Doedel beoordeelde op 2019-06-11

Ida Rutten beoordeelde op 2019-06-11

Elise Wiendels beoordeelde op 2019-06-11

geweldige hulp (telefoninsh) en super mooi afgeleverd