Postbus 38
085 - 489 00 61

9,1

Hilda Groot beoordeelde op 2018-07-18

Eugenie Bril beoordeelde op 2018-07-18

Super service! prachtige banners en ik hou ervan wanneer mensen met je meedenken! Bedankt voor het geweldige resultaat!!!! de perfecte service!!!

Scott Berends beoordeelde op 2018-07-17

Gina van der Noordt beoordeelde op 2018-07-17

We waren een beetje te laat met het bestellen maar door de goede service hebben we het spandoek toch op tijd ontvangen.
En mooi dat hij was!!!

Michel Tenhage beoordeelde op 2018-07-17

Altijd prettig contact. Goede en snelle levering !

Coranda Kostense beoordeelde op 2018-07-16

Ontzettend mooie kwaliteit en voor een lage prijs, heel veel leuke reacties op gehad !

Jan-Marten Molenaar beoordeelde op 2018-07-15

Door mijn eigen fout en traag internet wist ik niet zeker of mij ontwerp goed gelukt was. Het bedrag was wel afgeschreven maar sochtends direct gebeld en ze hebben het zeer netjes afgehandeld. Pakketje kwam heel snel en netjes aan. Goede service!

marleen landzaat beoordeelde op 2018-07-13

Mooi spandoek
Goede kwaliteit en snelle levering

Reinata van Donselaar beoordeelde op 2018-07-12

j zitteren beoordeelde op 2018-07-12

snelle levering, denken mee en prima kwaliteit. wij hebben onze vaste leverancier voor spandoeken gevonden.

Niek Van Der Kade beoordeelde op 2018-07-12

nardie Hanterink beoordeelde op 2018-07-12

is super afgeleverd ,en er werd netjes gebeld dat de foto niet goed binnen was gekomen.
en er werd gewacht tot het kwam. alles echt super

Andre van Gennip beoordeelde op 2018-07-10

Denken mee, en goede service

R Smallenbroek beoordeelde op 2018-07-09

Zeer tevreden. Altijd aflevering conform bestelling!

jack coomans beoordeelde op 2018-07-09

Sander Horsman beoordeelde op 2018-07-09

snelle levering en product geheel naar wens!

B.k. beoordeelde op 2018-07-07

Snelle service! Mooi geregeld met hun eigen inbreng voor betere kwaliteit! Bedankt !

Johan Broersma beoordeelde op 2018-07-06

Edith beoordeelde op 2018-07-05

Mooi spandoek. Op tijd geleverd.

Mark Touw beoordeelde op 2018-07-05

Behulpzaam en goede kwaliteit, levering op tijd en precies zoals vormgegeven in online module!