Postbus 38
085 - 489 00 61

Marie-Jose van de Ven beoordeelde op 2019-08-23

Paul van Westreenen beoordeelde op 2019-08-23

Anne-Mieke Janssen beoordeelde op 2019-08-23

Helemaal top volgens mij Ik heb het alleen nog op foto gezien maar de klant was in ieder geval zeer tevreden

Mahir Zekari beoordeelde op 2019-08-20

Berdy Kemmeren beoordeelde op 2019-08-13

Een geweldige service, en mensen die meedenken.

Robert van Hees beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering en precies zoals we het wilden hebben, super!

Mirjam Golstein beoordeelde op 2019-08-12

B. de Neef beoordeelde op 2019-08-10

R.S. beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering en mooie kleuren. Maar het spandoek hing nog geen halve dag en toen was het al gescheurd. Het waaide wel, maar als er staat dat het een doek voor buiten is, verwacht je dat het wel tegen wind kan.

Bennie Pollmann beoordeelde op 2019-08-09

zoals we het beschreven hebben per mail is het ook op ons adres gekomem TOPPIE

korine wit beoordeelde op 2019-08-08

snel geleverd en goed kwaliteit van doek en print

Wendy Duker beoordeelde op 2019-08-04

Aldo beoordeelde op 2019-08-04

2 doeken van 3 bij 1.5 meter besteld. Snel geleverd. Mooie kwaliteit van de afbeeldingen

Niels Woolderink beoordeelde op 2019-08-02

Mooi dat je het spandoek zelf kunt ontwerpen en dat erook voorbeelden zijn waar je weer afbeeldingen uit kunt halen. Goede kwaliteit en prijs.

Jan Stomps beoordeelde op 2019-08-02

Ellen Kloppenborg beoordeelde op 2019-08-02

Snelle levering en prachtig spandoek. Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Valerie Fijma beoordeelde op 2019-08-01

Super tevreden over het spandoek wat we besteld hebben. Het ging om een spandoek voor een 25e verjaardag, inclusief tekst en foto’s. De foto’s waren zelfs in het groot scherp ondanks dat ze met de telefoon gemaakt waren. Ook snelle bezorging!

Ferdi Havenaar beoordeelde op 2019-08-01

Top service, op tijd geleverd en er werd duidelijk gecommuniceerd!

Rody Meulman beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering, mooie kwaliteit, site alleen niet geheel duidelijk over omzomen en de ringen, maar dat is een detail.... 😀

M Driessen beoordeelde op 2019-07-31