Kamperzand 58
1274HN Huizen

8,8

Merel Manshande beoordeelde op 2019-05-16

Goede service en lage leveringskosten. Alleen jammer dat je van tevoren niet weet welke dag je bestelling aan zal komen, maar het was uiteindelijk redelijk snel (2 dagen na plaatsen bestelling).

Esra Koçak beoordeelde op 2019-05-01

Fijn, alleen wordt er een grote doos gebruikt voor kleine spullen wat best zonde is. Zou fijn zijn als er voor kleine spullen ook kleine dozen wordt gebruikt?

S Griffioen beoordeelde op 2019-04-17

Snel geleverd!

Peter Nauts beoordeelde op 2019-04-06

Je ruikt bij beide deo's ( Kaerel deo en Salt of tht Earth) NIETS meer na 10 minuten. Erg slecht....erg jammer

Reactie van Totaal Bio:
Hoi Peter,

Jammer dat je niet tevreden bent over de artikelen in je bestelling.
Het kan kloppen dat beide deodorants niet zo sterk ruiken dan wat gebruikelijk is bij niet biologische artikelen. De Etherische oliën in deze deodorants zijn van nature minder sterk dan de chemische geuren die in andere varianten zit verwerkt.
De geur neemt echter niet weg dat de werking van de deodorants wel langdurig en huidvriendelijk is.

Hopelijk wil je met deze informatie de producten nog een kans geven.

Lodewijk van der veen beoordeelde op 2019-01-28

Goede service! Niet duur en perfecte levering!!

C.A. Staal beoordeelde op 2019-01-22

Er werd meegedacht toen er 1 product niet leverbaar bleek. Vervolgens kreeg ik ook nog een persoonlijk geschreven kaartje in de bestelling!

Ben Visscher beoordeelde op 2019-01-12

snelle levering en een leuke kaart met een klein presentje, heel attent

Frans Goossens beoordeelde op 2018-12-14

Tevreden, snelle levering met verassende persoonlijke kaart. Leuk!

Dennis M beoordeelde op 2018-11-21

Heel tevreden. Spullen waren snel binnen en de nalevering van producten verliep ook vlekkeloos!

Martine van der Veen beoordeelde op 2018-11-10

Heb zelf een verkeerde bestelling geplaats, had graag de serum willen hebben.
Vond het ontzettend leuk om een kaartje met een geschreven bericht te mogen ontvangen.

J.A.A. Hoogenboom beoordeelde op 2018-11-05

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen

Anja de Bloois beoordeelde op 2018-09-22

Prima. Bestelling snel in huis.