Het Erf 103

Mystery shopper

Lees
waarom

Joop Peitsman beoordeelde op 2018-12-14

Heel erg tevreden. De produkten waren niet op voorraad en dat werd gemeld in een e-mail. Keurig op de hoogte gebracht wanneer het werd geleverd.

Peter Van Urk beoordeelde op 2018-12-14

Heldere site. Prettige prijs/pretverhpuding. Bijzonder gunstig -concurerent. Directe communicatie met een “echte” persoon ipv “de Klantenservice”. Meedenkend en correct inschattend vermogen.
Doen!!

Johan Van dam beoordeelde op 2018-12-09

Besteld.binnen gekregen alles was top verpakt.

Rico Bruinendaal beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, en mooi product!

Niels vd Vliet beoordeelde op 2018-11-25

Goed en snelle levering. Zal er zeker weer bestellen.

Bijke De bresser beoordeelde op 2018-11-15

Ik heb tweemaal de touch switch aangeschaft voor de badkamer en toilet. Het glas brak van de toilet touch switch dus een nieuwe moeten bestellen. Heb hem erop geplaatst en de touch doet het niet met het glaasje erop zonder het glaasje wel. Kan nu dus weer een gehele touch switch bestellen want blijkbaar werkt het niet als je het glaasje los besteld. Jammer.

De verzending was overigens wel snel :)

Marco Westhof beoordeelde op 2018-11-15

Glasdimmer past heel slecht op bodemplaat. Moet met veel kracht erop en is dan niet meer los te krijgen en dan doet de dimmer het niet. Is niet te bedienen.

Hans Springvloet Dubbeld beoordeelde op 2018-11-15

Correcte communicatie en correcte levering

Lucien Vondenhoff beoordeelde op 2018-11-14

Goed en snel geleverd!

Jarno Klein Gunnewiek beoordeelde op 2018-11-05

Netjes verpakt en snelle levering

Ruben Koning beoordeelde op 2018-10-29

Correcte levering

Richard Boulet beoordeelde op 2018-10-11

mooi product en snelle bezorging

Mischa de Jong beoordeelde op 2018-10-11

Verzending is snel. Materialen zijn top!
Afhandeling bij retourneren had sneller gemogen. Ik moest er zelf een aantal keer achteraan. Uiteindelijk goed gekomen. Daarom ook een goede beoordeling.

Hj Van Os beoordeelde op 2018-10-09

Top

nicole mentzij beoordeelde op 2018-10-05

vlotte levering en goed ingepakt. er zat iets niet bijgeleverd . Na 1 telefoontje gepleegd te hebben , werdt het nagestuurd .

Mike beoordeelde op 2018-10-02

Ik wacht nog steeds op mijn geld van producten die ik retour heb gestuurd. Ze reageren niet op mails en zijn telefonisch niet bereikbaar.
Geen goeie ervaring met dit bedrijf

Rene Van den Kieboom beoordeelde op 2018-10-01

Snel geregeld, goede uitleg, installatie was eenvoudig!

Maciej Jankowiak beoordeelde op 2018-09-28

Alles prima !!!

Peter Van Zuuren beoordeelde op 2018-09-20

Wederom snelle levering

Jeroen Dieterman beoordeelde op 2018-09-14

Goede vlotte service, goed verpakte levering.