Het Erf 103

Mystery shopper

Lees
waarom

John Bornemann beoordeelde op 2018-02-24

Snelle levering en alles keurig verpakt zodat de producten niet kunnen beschadigen

René de Weerd beoordeelde op 2018-02-19

Degelijk ingepakt en volgende dag in huis. Ook telefonisch fijn geholpen met enkele vragen !

ikke beoordeelde op 2018-02-16

prima

Ridouan Zaamiri beoordeelde op 2018-02-12

Ik heb geen track and trace code gehad terwijl ik hier wel voor betaald heb en het aangekondigd stond in mijn mailbox

Niels Bijl beoordeelde op 2018-02-01

Bestelling liep goed maar de levering is gedaan op ander adres dan aangegeven. Geen reactie op klacht en vraag om vanuit Touch-Switches zaak op te lossen.

Jan Kramer beoordeelde op 2018-01-29

prima artikel en snelle levering

Ricardo Moerkens beoordeelde op 2018-01-29

perfecte service ne idem product voor een mooie prijs!

Renee Koonings beoordeelde op 2018-01-26

Juiste levering en optijd

Ron Linssen beoordeelde op 2018-01-25

Duidelijk website en snelle levering. Artikelen exact zoals beschreven!

Jan Rutten beoordeelde op 2018-01-25

Netjes dat afgeleverd wat ik besteld heb.👍

Hatice Dinc beoordeelde op 2018-01-15

Ik ben heel blij mee ook de service is super snel

Jeffrey beoordeelde op 2018-01-14

Donderdag gebeld met wat vragen wat ik precies nodig zou hebben. Perfect uitgelegd en geholpen aan de telefoon. Daarna direct de bestelling geplaatst en vrijdag ochtend was alles keurig afgelevers. Super netjes verpakt, duidelijke handleiding. Gewoon perfecte service!

Robbedoes Kaag beoordeelde op 2018-01-09

Keurig

Sander Belinfante beoordeelde op 2018-01-09

Goede en snelle levering. Mooi product , blij mee !

Hugo van Verseveld beoordeelde op 2018-01-08

Levert mooie producten tegen een scherpe prijs tegen een zeer snelle levertijd!

Mark de Coo beoordeelde op 2018-01-01

Snel ontvangen, communicatie OK.

Bart van Waas beoordeelde op 2017-12-31

Zending incompleet uitgeleverd

Mike Van den boomen beoordeelde op 2017-12-31

Dimschakelaar gekocht maar deze werkt niet geheel wat ik ervan verwacht had. Lichtschakelaar werkt wel zonder gedenkplaat maar zo gauw deze erop zit bijna niet te bedienen. Heb al een mail gestuurd maar tot nu geen reaktie

P.W.H.M. Schrijver beoordeelde op 2017-12-27

Snelle levering en snel antwoord op vragen.

wilhelmina L\'Espoir beoordeelde op 2017-12-22

produkt op tijd geleverd ondanks de kerst drukteen het was zoals we verwacht hadden.