Grevenstraat 76
6372JH Landgraaf

arie verbeek beoordeelde op 2018-04-07

Het pakje werd perfect afgeleverd zonder dat iemand ziet of leest wat er inzit

Ricardo en Chantal beoordeelde op 2018-04-03

Duidelijke site, goedkoop, discreet en snel geleverd. 5 sterren dus op alles

BDSM-fanaat beoordeelde op 2018-03-31

prima

Gertruid Jac. beoordeelde op 2018-03-30

Zeer plesant artikel ;-) Ik heb mij er goed mee geamuseerd. Prijzen zijn goed en de kwaliteit ook.

Lucas Peeters beoordeelde op 2018-03-30

Had eerst op de Nederlandse site van hun besteld. Goede en snelle levering. Nu opereren ze ook via de Belgische site. Werkt perfect. Levering was via PostNL. Meteen de volgende dag correct geleverd.

Crissy beoordeelde op 2018-03-30

Ik vind de site mooi en overzichtelijk. Ze hebben genoeg aanbod. Product wat ik had besteld is van goede kwaliteit. Ze zijn de goekoopste. Vaste klant erbij!

Heet Maudje beoordeelde op 2018-03-30

in 1 woord uitstekend.

BDSM-fanaat beoordeelde op 2018-03-30

Perfecte service! Prijs kwaliteit is dik in orde. Discreet verpakt zoals ze zeggen.

Moontje vd S. beoordeelde op 2018-03-30

Vandaag besteld, morgen in huis. Al meerdere keren besteld ze zijn altijd even goed. Klantenservice is prima. Proberen je zo goed als mogelijk te helpen.

Berry en Amber beoordeelde op 2018-03-30

Duidelijke site, Goedkoop en discreet verpakt. Snel kunnen betalen en geleverd. Wat wil je nog meer.

Karel Kruizinga beoordeelde op 2018-03-30

mooi site. fijne producten. goede prijs/kwaliteit. ik had meerder producten en had zelfs een cadeautje erbij!

Marijn beoordeelde op 2018-03-29

Ik ben vaste klant geworden! Super klantenservice proberen altijd voor je klaar te staan.

Pieter van Z. beoordeelde op 2018-03-29

Goed verpakt. Ruime keuze. Snel geleverd. Volgens mij de goedkoopste.

Ben&Mies beoordeelde op 2018-03-29

Waanzinnige site. Geweldige producten tegen een zeer scherpe prijs.

Fabienne V. beoordeelde op 2018-03-29

Betrouwbaar, en een correcte en snelle afhandeling!! Niets op aan te merken... en de producten zijn top:):):)

Ricardo en Chantal beoordeelde op 2018-03-29

Hele fijne webwinkel. Snel, goedkoop, discreet en toen ik een vraag had werd ik snel en netjes beantwoord. Kom zeker nog eens terug bij jullie op de site.

andre serru beoordeelde op 2018-03-14

Mooie site met een enorme keuze aan de beste prijzen. Bestelling correct geleverd met e-mail tot op de minuut.

L* beoordeelde op 2018-03-11

Zeer snelle levering van GOED product, top!

Luc Scheppers beoordeelde op 2018-03-09

Geweldige site. Heb hier al vaker besteld. Super prijs/kwaliteit verhouding. Ook al contact gehad met klantenservice. Ze doen echt hun best voor je. Misschien wel de coolblue onder de erotische artikelen.

Mevrouw Willemse beoordeelde op 2018-02-17

Goede ervaring gehad met toy2enjoy! Ze zijn goedkoop vergeleken met andere websites en zowel de bestelling als bezorging verliep vlekkenloos. Volgende dag was het er al!