Grevenstraat 76

Annette Van der spoel beoordeelde op 2019-01-11

Jack Prinse beoordeelde op 2019-01-01

S. Gollnau beoordeelde op 2018-12-28

Govert van der Kemp beoordeelde op 2018-12-24

Prima afhandeling en toezending van de pakketten en ook bij retourzending goed geïnformeerd en geld terug ontvangen.

G Driessen beoordeelde op 2018-12-24

Youssef El Karkri beoordeelde op 2018-12-20

Snelle en correcte levering maar product trok op niks. deed helemaal niet wat beloofd werd en dus weggegooid geld

pascale guldentops beoordeelde op 2018-12-20

P Schouten beoordeelde op 2018-12-20

Artikelen waren uitstekend alleen paste er 1 opzetstuk niet op het bij bestelde apparaat, wat wel zou moeten volgens de website. Verder helemaal tevreden.

Astrid van der Gaarden beoordeelde op 2018-12-16

Had het bestelde product binnen een dag in huis, Prima dus

kuldeep singh beoordeelde op 2018-12-09

Perfect

Michel Schiff beoordeelde op 2018-12-01

Tommy beoordeelde op 2018-11-29

Pieter Buts beoordeelde op 2018-11-28

Marco Raaijmakers beoordeelde op 2018-11-28

Product zoals beschreven, goede prijs en snel geleverd!

ferdi osman beoordeelde op 2018-11-27

great and quick service

Gerard beoordeelde op 2018-11-22

Verzenddoos was al open toen ik het aangeboden kreeg per post.
Het apparaat stelt niets voor. Het ligt al in fe kliko.

Reactie van Toy2Enjoy B.V.:
Beste Gerard, spijtig te horen dat je ontevreden bent over het product, we zullen dit als review erbij vermelden voor overige potentiele klanten. Bij meerdere negatieve reacties halen we het product uit het assortiment.
Wat betreft de open verzenddoos snappen wij niet hoe dit kan! Alles wordt netjes discreet en zonder scheuren in een dichte verzonden zoals het hoort. Het kan natuurlijk mis zijn gegaan bij PostNL, maar dan kun je een pakket natuurlijk meteen weigeren en contact met ons opnemen. Dan kunnen we hier nog iets aan doen. Dit is natuurlijk onacceptabel.

Daria Sliwowska beoordeelde op 2018-11-20

Lotte Baaijens beoordeelde op 2018-11-20