Grevenstraat 76

Goede prijs snelle levering

Theo Xykominos beoordeelde op 2019-03-06

uitstekend! ik heb het product al 3 weken en ben erg tevreden

R.H. Egthuizen beoordeelde op 2019-03-02

Snel en goed, alleen veranderde het aflevermoment - door PostNL? - telkens.

Angelique Vervaart-Bruynes beoordeelde op 2019-03-02

Super tevreden. De volgende dag was mijn product al binnen. Alles netjes in orde en discreet verpakt. Kwaliteitsproducten voor een mooie lage prijs. Ik ga zeker vaker bestellen.

Koen Kajim beoordeelde op 2019-02-26

delshad hassan Abdulla beoordeelde op 2019-02-25

Hallo dat is heel slecht ... En ik Ben erg ontevreden

Sanne Gerardu beoordeelde op 2019-02-22

Joeri Pieterse beoordeelde op 2019-02-18

De bestelling zal de volgende dag in huis moeten zijn maar was een dag later, erg jammer. Verder netjes geleverd

Jennifer Geuken beoordeelde op 2019-02-18

Marcel beoordeelde op 2019-02-16

Duidelijke site, redelijk (laag) geprijst. Vlotte correcte levering

M De vries beoordeelde op 2019-02-13

Merel Verlinden beoordeelde op 2019-02-12

E. Kremer beoordeelde op 2019-02-11

Brigitte&Bonnie beoordeelde op 2019-02-06

Heinz J beoordeelde op 2019-02-06

Ze versturen zelfs naar het buitenland. Ik woon zelf in het zuiden van Duitsland en tot daar geleverd! En ook nog eens keurig verpakt. Producten waren in goed staat aangekomen.

Barry en Marleen beoordeelde op 2019-02-06