Grevenstraat 76
6372JH Landgraaf

9,1

José Meems beoordeelde op 2019-05-19

Makkelijk te bestellen, zeer snelle levering...

Mar en Ton beoordeelde op 2019-05-17

Perfecte levering! Niets op aan te merken! Top!

Fien S. beoordeelde op 2019-05-17

Snel, discreet, goedkoop en vooraf bij een vraag die ik had snel en klantvriendelijk geholpen.

P van Riessen beoordeelde op 2019-05-16

Snel, goed en niet duur

Eder Coelho beoordeelde op 2019-05-15

Patrick Dekker beoordeelde op 2019-05-15

T beoordeelde op 2019-05-15

Carlos Aguilar beoordeelde op 2019-05-12

Max beoordeelde op 2019-05-11

Wanneer je deze prijzen die deze webshop hanteert ziet, verwacht je opgelicht te worden en hooguit een baksteen thuisgestuurd te krijgen.
Maar toch maar de proef op de som genomen, zo`n webwinkelkeurmerk krijg je tenminste ook niet voor niets, en ik was positief verrast.
Heb keurig gekregen wat ik besteld heb, binnen de beloofde termijn. Product was netjes verpakt.
Ik heb niets te klagen.

Wendy van Neer beoordeelde op 2019-05-03

Tom Heller beoordeelde op 2019-05-03

DW te Voortwis beoordeelde op 2019-05-03

Richard Hendriks beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering zelfs bij bestellen in het weekend. Product was stukken goedkoper dan bij de concurrent

N. van der Stroom beoordeelde op 2019-04-30

Zeer klantvriendelijk, denken in oplossingen, en niet in problemen.. goede spullen voor een nette prijs.
Duidelijk antwoord op de vragen, niet een standaard nietszeggend antwoord wat je tegenwoordig nog wel eens krijgt.
Tot de volgende keer, en deze jongens gun je het van harte.. top!

willem schaper beoordeelde op 2019-04-30

netjes en correct verzonden