Grevenstraat 76

Elze Leijen beoordeelde op 2018-09-20

David Heitz beoordeelde op 2018-09-16

Stefan Kerkhof beoordeelde op 2018-09-15

Joep beoordeelde op 2018-09-13

Zeer snel geleverd en scherpe prijs!

Kees Keuzenkamp beoordeelde op 2018-09-11

Mark Paanakker beoordeelde op 2018-09-06

Maurice |Lourens beoordeelde op 2018-09-03

robby geeraerts beoordeelde op 2018-09-03

Sarah Vanraes beoordeelde op 2018-08-29

David Eelen beoordeelde op 2018-08-29

Goed, gemakkelijk, snelle levering super

Mélanie Van Houdt beoordeelde op 2018-08-29

Snelle service, top product.
De verpakking was ingedeukt, maar het product was in orde.

Jona Bosman beoordeelde op 2018-08-27

eva van steen beoordeelde op 2018-08-26

Niet-binnen 24 uur geleverd. Heeft 4dagen geduurd. Is een probleem met pakjesdienst maar heeft wel gevolgen je via een andere site gaat bestellen.

BDSM fans beoordeelde op 2018-08-25

Saskia H beoordeelde op 2018-08-25

Fantastische site. Vaste klant omdat de prijzen goed zijn en heel veel aanbod is. Ook de leveringen gebeuren altijd netjes en correct, tenzij postnl er zooitje van maakt. Maar goed daar kan toy2enjoy niks aan doen. Ik heb onlangs contact opgenomen met de klantenservice per mail. Altijd even vriendelijk en even netjes. Als niet dezelfde persoon antwoord weet de persoon die jouw vraag overneemt wel altijd waar het over gaat. Lijkt op een goed georganiseerd bedrijf.

m. lachiu beoordeelde op 2018-08-25

alles goed.

victor langerak beoordeelde op 2018-08-25

Prima prijzen, groot assortiment.

Marloes beoordeelde op 2018-08-25

Nette klantenservice, proberen altijd een oplossing voor je te vinden als er iets niet goed is. Discreet verpakt en snel verzonden.