Grevenstraat 76
6372JH Landgraaf

J Peters beoordeelde op 2018-01-17

Heel tevreden

j kunst beoordeelde op 2018-01-05

Snelle en "vriendelijke" levering en communicatie. Tis onze favoriet. Van harte aanbevolen. Ze schromen niet om het je naar de zin te maken. Hoi hoi voor Toy2Enjoy
Groet Jan.

Anna beoordeelde op 2018-01-05

heel tevreden, woensdag besteld en al donderdag in huis, ook goed met groter maat op de fles ( 437 ipv 237 ml ; )
( swiss army navy glijmiddel, aanrader )

Paul Vullings beoordeelde op 2018-01-03

Ondanks de feestdagen snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2018-01-02

Vrijdag besteld,zaterdag middag binnen. Product precies als op foto. Super aankoop.

Leo beoordeelde op 2017-12-30

Kwaliteit van de bediening is niet best

Beste Leo,

We zien dat je helaas slechts 3 sterren van de 5 heb gegeven m.b.t. de algehele indruk van onze webshop. Als opmerking zien we dat 'de bediening niet best is'. Bedoel je de bediening van het betreffende product dat je hebt aangeschaft? Als dit het geval is dan horen we dit graag zodat we dit bij de productreviews kunnen zetten in plaats van de review over onze webshop. Wanneer het echt niet naar behoren werkt, horen we dit ook graag en kan het wellicht omgeruild/gecrediteerd worden.
Je kunt contact met ons opnemen door een ticket via de site in te leggen of door een mail te sturen naar info@toy2enjoy.nl of klantenservice@toy2enjoy.nl.

E Jager beoordeelde op 2017-12-20

Correcte levering, maar geen retourformulier of -gegevens meegezonden.

Luruma beoordeelde op 2017-12-17

Donderdag besteld, zaterdag in huis. Fijne service en uitstekend advies, mensen met veel ervaring welke hun artikelen kennen.

Marco Schuur beoordeelde op 2017-12-13

goede prijs en snelle levering

Danielle Peek beoordeelde op 2017-12-06

Snelle levering. En goede prijs kwaliteit.

Raymond Ven beoordeelde op 2017-12-05

Ik krijg de beoordeling al voor dat ik me product heb

Beste Raymond,

Jammer dat we een matige beoordeling hebben, maar wat we nog veel vervelender vinden is dat je aangeeft dat je het product nog niet binnen had. Dat is erg vreemd! We zien dat je het op 3 december in de avond hebt besteld en volgens PostNL is het netjes geleverd op 4 december in de middag op het aangegeven afhaalpunt. Op 5 december krijg je vervolgens, een dag na afleveren van het pakket, het verzoek vanuit Webwinkelkeur om ons te beoordelen. We horen graag nog even van je of alles naar behoren is ontvangen (dat mag uiteraard ook privé naar info@toy2enjoy.nl of klantenservice@toy2enjoy.nl).

Karin beoordeelde op 2017-12-05

Zeer scherpe prijzen en snelle service. Door drukte bij PostNL was het pakketje er sneller dan de track & trace code, maar een vraag hierover werd zeer snel beantwoord. Leuk ook een zakje pepernoten er bij als extraatje tijdens het sinterklaasseizoen

Gerard&Mieke beoordeelde op 2017-12-02

Prijs/kwaliteit meer dan goed. Pakketten goed verpaktet en discreet. Ook snelle levering.

MrBig beoordeelde op 2017-12-02

Mooie super, overzichtelijk, snel kunnen afrekenen, goedkoop en snel geleverd. Daarnaast is de klantenservice erg behulpzaam en klantvriendelijk ze doen echt hun best voor je! Absoluut 5 sterren waard.

Dannie beoordeelde op 2017-12-02

Perfect! Zowel de prijs als de levering/verpakking.

Louis beoordeelde op 2017-12-02

Goed en anoniem verpakt, snelle levering en de goedkoopste. Ga zo door!

Louis beoordeelde op 2017-12-02

Heel tevreden! de goedkoopste en direct de dag erna discreet geleverd. Niets op aan te merken.

Arina Dijkgraaf beoordeelde op 2017-12-02

snelle levering en laagste prijs.. vijf sterren als ze bij retours de verzendkosten gewoon betalen.

Cristian Jansen beoordeelde op 2017-11-23

Goede prijs/kwaliteit. Levertijd op zich prima alleen niet wat er op de website staat..

Hallo Cristian,

We zagen je opmerking en zijn er achteraan gegaan. We zien inderdaad dat het een dag later is geleverd op het afleveradres (pakjegemak), dat is niet conform afspraak met PostNL. Het tijdig verstuurd door ons zoals we dit ook beloven, we nemen contact op met PostNL om helder te krijgen hoe dit heeft kunnen gebeuren en om te zorgen dat dit niet vaker voor komt. Bedankt voor de feedback en onze excuses voor het ongemak.

Terrence B Brooks beoordeelde op 2017-11-18

Voor 22.00 besteld volgende in huis. :-)