Proefpolder 5
1619 EH Andijk

KiyOh 141 9,3
Bol.com 82 9,0

Enzo Scheepstra beoordeelde op 2019-08-22

De Paw Patrol transforming Recycle truck van Rocky was nergens meer beschikbaar, maar wel bij Toys & More. Binnen 24 uur geleverd voor een nette prijs en tegen acceptabele verzendkosten. Zeer blij mee!

Anne Marie Snijders beoordeelde op 2019-08-22

Leon Hoog beoordeelde op 2019-08-21

Precies wat je van een online bestelling kunt verwachten

Adriaan De Beer beoordeelde op 2019-08-19

Top ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

A.C. Struyk beoordeelde op 2019-08-19

Roos Greefkens beoordeelde op 2019-08-15

Bruno Dewaelheyns beoordeelde op 2019-08-12

P.W. Gorseman beoordeelde op 2019-08-12

Hannie De Jong-Nieuwkoop beoordeelde op 2019-08-11

Zeer snel terug gebeld n.a.v. van een vraag. Keurig te woord gestaan!

Gerard de Wals beoordeelde op 2019-08-11

Super snelle levering, klasse

Liesbeth Bult beoordeelde op 2019-08-08

Willy De Ronde beoordeelde op 2019-08-05

Snelle goed verzorgde bezorging

Sandra Bos beoordeelde op 2019-08-05

Debora Visser- de Vries beoordeelde op 2019-08-02

Fridy Van bakel beoordeelde op 2019-07-29

Een mooie website en een snelle levering

Yvonne Hekkers beoordeelde op 2019-07-28

Keurig geleverd en bezorgd