Proefpolder 5

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

KiyOh 136 9,6
Bol.com 75 9,2

Harry van den Akker beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering en COBI is eigenlijk net zo goed als Lego en goedkoper.

MrDR001 beoordeelde op 2018-12-08

Op 4 december besteld, op 5 december binnen! Geweldig!

Sietse Jongkind beoordeelde op 2018-12-07

Top, vlotte levering in deze drukke tijd.

Fred Vogel beoordeelde op 2018-12-07

Na dat ik bestelde ,ging mijn bouwdoos nog dezelfde dag op de post , de volgende dag al keurig verpakt in huis !

KC beoordeelde op 2018-12-03

Heel tevreden. Levering was prima op tijd.

Mijnie Doedens beoordeelde op 2018-12-02

Zeer snellle bezorging.

Dean Klaarmond beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering en concurerende prijs.

Joke Prins beoordeelde op 2018-11-30

Snel en netjes afgeleverd.

Jacqueline Duijvestijn beoordeelde op 2018-11-29

Snel in huis in drukke dagen. Keurig verpakt

Andre beoordeelde op 2018-11-26

Goede prijs en snelle levertijd.

Reactie van Toys & More:
Beste André,

Hartelijk dank voor je reactie.

Jouw mening is voor ons maar zeker ook van belang voor andere klanten die in de toekomst van onze service gebruik willen maken. Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Team Toys & More

Johan Schijvens beoordeelde op 2018-11-26

Bestelling geplaatst op de website. Keurig een bevestiging gekregen. En zoals op de website staat, de volgende dag in huis. Gewoon zoals het zou moeten gaan. Veel webwinkels beloven dit ook, maar de praktijk leert dat dit wel eens anders uitpakt. Wat op voorraad is staat op de website zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.
De bestelling was netjes verpakt, en als extra was een catalogus toegevoegd.
Ik ben zeer tevreden en ik hoop dat mijn volgende bestelling weer op deze manier gaat.

Reactie van Toys & More:
Geachte heer Schijvens,

Hartelijk dank voor uw recensie.

We hopen dat u veel plezier zult hebben van uw bestelling en dat de montage voorspoedig is of gaat verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze van harte welkom via onze Facebookpagina of via info@toysenmore.nl.

Team Toys & More