Proefpolder 5

Alex Kiewiet beoordeelde op 2019-04-24

Marcel Knops beoordeelde op 2019-04-22

Sugi Karijosemito beoordeelde op 2019-04-21

Tiny Eijsbouts beoordeelde op 2019-04-19

Jammer dat de kadootje niet zijn ingepakt

Janneke Vlasblom beoordeelde op 2019-04-15

jacob bakker beoordeelde op 2019-04-14

Zeer tevreden geen spijt van mijn aankopen een goede prijs verhouding product ga zo door .

Reactie van Toys & More:
Bedankt voor je beoordeling van Toys & More. Graag tot een volgende keer!

Paul Stotijn beoordeelde op 2019-04-12

Reactie van Toys & More:
Wow, 5 sterren. Daar doen we het voor! Fijn dat je tevreden bent en fijn dat je dit wilde delen. Graag tot ziens!

Gideon De Jong beoordeelde op 2019-04-09

Goede service, snelle verzending!

Reactie van Toys & More:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring :) We zien je graag weer terug!

Selectin Knape beoordeelde op 2019-04-08

jacob bakker beoordeelde op 2019-04-08

Goede zaak levert snel helemaal niets te klagen .

Joop van der Poel beoordeelde op 2019-04-05

Makkelijk bestellen, snel geleverd!

Niels beoordeelde op 2019-04-01

Snelle en flexibele service, goede levering en product was ook top. Gewoon dikke prima.

Thomas Tanis beoordeelde op 2019-03-28

Henri van Heerde beoordeelde op 2019-03-23

Zeer tevreden over de snelle afhandeling van mijn bestelling.

jonas jochems beoordeelde op 2019-03-10

Christa Preijer beoordeelde op 2019-03-07

Ik koos voor de optie ophalen, perfect geregeld.

Beste Christa,

Hartelijk dank voor je reactie. Wij zijn blij dat je de moeite hebt genomen om bij ons langs te gaan.

Team Toys & More

Casper Manshanden beoordeelde op 2019-02-28

De bestelling werd aan huis gebracht. Ook werd er snel en adequaat gehandeld kortom, helemaal top..

Beste Casper,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Mocht je een foto hebben van het product dan kan je die eventueel plaatsen op onze Facebook pagina.

Team Toys & More

dick de roode beoordeelde op 2019-02-18

Nicole Moorhoff beoordeelde op 2019-02-15

Koen Bogaerts beoordeelde op 2019-01-27

Heel tijdig en vlug geleverd. Zeer blij.