Proefpolder 5

9,1

KiyOh 141 9,0
Bol.com 81 9,0

jacob bakker beoordeelde op 2019-06-15

Priema spullen .goede leveringen snel en goed top.

Mike V uden beoordeelde op 2019-06-15

Netjes op tijd en product is zoals beschreven staat

Marco Lievense beoordeelde op 2019-06-14

Goede en snelle service.

Floyd Kromopawiro beoordeelde op 2019-06-13

bestel proces zeer gemakkelijk. Bestelling snel en volledig thuis bezorgd

Marjon Donjacour beoordeelde op 2019-06-13

Vrijdag besteld, woensdag in huis, kwam door het pinksterweekend.
De bestelde doos was wat beschadigd, voor een verzamelaar niet zo leuk, maar voor nu geen probleem.

Suzanne Beckers beoordeelde op 2019-06-11

Netjes op tijd bezorgd. Goede afhandeling.

M.F. Al Obaidi beoordeelde op 2019-06-11

Th. ten Vregelaar beoordeelde op 2019-06-10

Reactie van Toys & More:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Graag tot ziens bij Toys & More.

Jolanda beoordeelde op 2019-06-07

Onze zoon bestelde de Maus. Een dag later bleek dat de voorraad op was en op opnieuw besteld moest worden. De verkoper informeerde ons per telefoon. Omdat onze zoon deze tank graag wilde, bleef de bestelling gehandhaafd. Met ruim een week, was de tank binnen en werd deze meteen naar ons verzonden. Behalve de tavond onze zoon ook een aardigheidje voor het wachten in de doos. Nu is hij helemaal blij en heerlijk aan het bouwen. Het wordt een mooie en ook grote tank. Wij zijn tevreden.

Reactie van Toys & More:
Beste Jolanda, bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot ziens bij Toys & More.

Nino Romano beoordeelde op 2019-06-06

Goede en snelle bezorging!

Kim Makken beoordeelde op 2019-05-30

Danny Bergsma beoordeelde op 2019-05-26

Jan van Alphen beoordeelde op 2019-05-25

Goed verpakt en prima op tijd geleverd. Prijzen zijn ook oke

Reactie van Toys & More:
Dat vinden we fijn om te lezen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. En natuurlijk graag tot ziens bij Toys & More.

henny speksnijder beoordeelde op 2019-05-24

De bestelling was er de volgende dag al....super

Reactie van Toys & More:
Fijn om te lezen, bedankt voor het delen! Graag tot een volgende keer!

Marianne Winkes-Moonen beoordeelde op 2019-05-23

Prima geregeld. Op tijd in huis en een goed product

Reactie van Toys & More:
Bedankt voor de 4/5-sterren Marianne. Graag tot een volgende keer!

Alfons Raaijmakers beoordeelde op 2019-05-23

Pierre Van Boxtel beoordeelde op 2019-05-23

keurig op tijd, netjes ingepakt. Prima zo!

edwin schuling beoordeelde op 2019-05-20

Radoslaw Orzol beoordeelde op 2019-05-19