Enschederstr 99
48599 Gronau
KvK 301-5069-2903

8,5

M. van Eijk beoordeelde op 2019-08-16

Goede ervaring. Snelle levering.

Daoud Fawaz beoordeelde op 2019-08-16

snel levering

Bernadet Dollé beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering, goede informatie. Jammer verkeerde nota meegezonden en dubbel adres. Huisadres plus Post NL afhaalpunt

Ardy Brand beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering, goed product.

Linda De Strooper beoordeelde op 2019-08-13

Heel snelle levering en stipt op tijd

Robin Elst beoordeelde op 2019-08-09

Kan je gewoon zelf bij Ali bestellen. Gewoon een van de zovele aan ieders van Chinese bagger. Afhandeling was prima, verzending snel maar met iets geduld ben je 300% goedkoper uit. Dan maakt de kwaliteit van het product ook niet zoveel uit maar voor deze prijs verwacht je toch kwaliteit en dat is het gewoon echt niet, mix van echt en synthetisch haar? Complete bullshit.

Marjolein van den Biggelaar beoordeelde op 2019-08-09

Helaas was er 1 onderdeel van de gehele set niet op voorraad. Kreeg netjes een mail met het probleem, de vraag of ik mijn geld terug wilde. De dag erop stond het er al op. Fijne communicatie!

Fetze Koopmans beoordeelde op 2019-08-08

snelle levering!

Chantal de Gast beoordeelde op 2019-08-06

Snel in huis en goed product!

Roy Van gool beoordeelde op 2019-07-31

Zeer bedankt voor de snelle en zeer uitgebreide communicatieve levering van ons pakket !

Anke Postema beoordeelde op 2019-07-31

Erg mooie en ruime koffer!

Georgina De Man beoordeelde op 2019-07-31

Ondanks dat DHL niet durfde uit te stappen donderdag heb ik wel me paketje vrijdag gekregen en alleen 1 sleutel onderbrak en die eindstand ook gratis verstuurd gekregen aperatuur werkt goed dus goede service !!

Peter Driessen beoordeelde op 2019-07-30

Pakket goed aangekomen op de aangegeven dag.

Paul de Vogel beoordeelde op 2019-07-30

Levering is goed. Kwaliteit van t produkt is goed. Alleen jammer, dat ik, na installatie, het produkt elders tegenkwam voor €30 minder. Heel jammer, is best wel een flink bedrag.

Raymond Steiginga beoordeelde op 2019-07-29

Theun Frikken beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden, goede info over je bestelde product wanneer het werd verstuurd en bezorgd en na twee dagen je pakket thuis bezorgd.

arga de groot beoordeelde op 2019-07-25

Geweldig schaarhek. Sterk en functioneel.

KH beoordeelde op 2019-07-23

Producten die op de website op voorraad staan hebben ze niet waardoor er geen 3 a 5 dagen levertijd is maar inmiddels al 9 dagen verder bent en nog geen enkel idee wanneer het wel geleverd word. In al die dagen stonden de producten nog gewoon als beschikbaar op de website. Wat erop lijkt dat er veel meer niet op voorraad is maar daar komt de klant pas achter wanneer die besteld heeft.

Euron Theodora beoordeelde op 2019-07-22

Perfect just what i expected

Laptoptafel beoordeelde op 2019-07-22

Product beschadigd geleverd. Wanneer je wilt retourneren omdat je product beschadigd is, moet je het pakket zelf afleveren bij een PostNL pakket punt. Dat is geen service. De pakketten worden geleverd door DHL, en DHL haalt ook pakketten op. Dus dit is een slechte manier van besparing, die duidelijk ten koste gaat van de service. Erg jammer.