Cederdreef 44

Anoniem beoordeelde op 2018-11-12

Joyce van Berlo beoordeelde op 2018-11-06

Iwan Meertens beoordeelde op 2018-09-09

S. Heucke beoordeelde op 2018-07-08

Perfecte klantenservice, denkt met je mee, draagt oplossingen aan. Kortom super.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-19

Vince Bezemer beoordeelde op 2018-03-28

Roger beoordeelde op 2018-03-10

Van de week wat besteld, super snel binnen en top kwaliteit. Ook de service was top! Ga zo door.

Yarrow Kemperman beoordeelde op 2018-02-09

Christine dekker beoordeelde op 2018-02-06

Vandaag de bestelling ontvangen. Broek pursue en trui spa pullover. Echt hele mooie kwaliteit. Zeer te spreken over het advies betreffende de maat. Netjes verzonden.

Ada beoordeelde op 2018-02-03

Vandaag mijn Design Black tanktop mogen ontvangen.
Zeer snelle levering. Mooie top van goede kwaliteit en pasvorm.
Bestelde maat komt overeen met confectiemaat

Rob beoordeelde op 2018-02-01

Top shop, goede kwaliteit/prijs en zelfs goed advies!

Marion beoordeelde op 2018-01-31

Mooie website. Er wordt veel informatie gegeven over de verschillende kledingstukken.
Leuke kleding, ik krijg gewoon zin om te sporten.