Europalaan Zuid 141
6021 KK Budel

6,0

Kris beoordeelde op 2019-05-18

Zeer ontevreden. Dit bedrijf heeft z’n bestelproces prima op orde, maar als je betaald hebt, leveren ze niet meer. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt, wordt beloofd dat je teruggebeld wordt. Helaas gebeurt dat ook niet. Dit is geen manier van zaken doen, en ik raad dit bedrijf dan ook af.

Rob beoordeelde op 2019-04-09

Onlangs een oude auto voor erbij gekocht en hiervoor op zoek naar een trekhaak. Binnen notime een passend advies gekregen en na aankoop razendsnel geleverd. Super, volgende keer zeker weer!!

Frank beoordeelde op 2019-02-19

Ik had bij de trekhaak een universele kabelset gekocht, wat bleek dat dit niet zomaar aangesloten mocht worden. het moet echt een voertuigspecifieke zien. Ben nu al bijna 1,5 week bezig om antwoord te krijgen op mijn ruil verzoek. tot op heden nog steeds niet ontvangen. Je mag binnen 14 dagen retourneren maar ben ban dat ik zo het antwoordt krijg dat de 14 dagen al voor bij zijn. Wanneer je iets besteld en geen service nodig hebt ben je hier aan het juiste adres. maar als je service nodig hebt ben je aan de goden overgeleverd

J.H.M. Kösters beoordeelde op 2018-10-10

Bestelde artikel was niet conform de beschrijving.

bcg van Seggelen beoordeelde op 2018-04-01

Trekhaak en set gekocht.
Tracking en mail ontvangen dat de levertijd 2 in plaats van 1 werkdag zou worden.
Past perfect en goede prijs.
De volgende koop weer bij jullie TOP

Hurk beoordeelde op 2017-08-03

Perfect maandag gekocht en dinsdag bezorgd.