Trekhakenspecialist.nl

Trekhakenspecialist.nl

De eerste leverancier op internet (2006) met het grootste aanbod van Europa (25000 trekhaken). Op onze website vindt u trekhaken en voertuig specifieke bekabeling voor nagenoeg alle merken en type auto's. Wij leveren trekhaken van alle Europese A-merken zoals Westfalia, Brink, Bosal, GDW, Witter, Urbeni, Umbra en MVG. Al deze merken beschikken over een Europese type goedkeuring en hebben een goede pasvorm om een correcte montage te garanderen.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017