De Vlonder 203

Tevreden klant

stephanie dormans beoordeelde op 2018-06-13

Erwin Spelier beoordeelde op 2018-06-11

Annemiek Bos beoordeelde op 2018-05-29

Het contact verliep zeer prettig, persoonlijke benadering en voor ons snel een oplossing gezocht en zelfs met feestdagen ertussen direct en goed geleverd!

Marlie Senden beoordeelde op 2018-05-28

leuke workshop gehad en daarna mochten wij nog even inkopen in het bedrijf.

fijn dankjewel en beslist tot ziens.

Jacques van Ewijk beoordeelde op 2018-05-27

Dhr. Eising beoordeelde op 2018-05-22

Linda Mulders beoordeelde op 2018-05-15

Netjes geleverd, de taartschep kon niet meer geleverd worden, stond keurig opgeschreven en het geld direct terug gestort.

Johan Van Sante beoordeelde op 2018-05-14

Thérèse Benschop beoordeelde op 2018-05-12

g niks beoordeelde op 2018-05-08

Yvonne van Stekelenburg - van der Hout beoordeelde op 2018-04-28

Caroline Vermeiren beoordeelde op 2018-04-17

Yoni Strijbos beoordeelde op 2018-04-10

Henk kooij beoordeelde op 2018-04-09

Jan Devos beoordeelde op 2018-04-03

snelle service en levering. exact zoals de beschrijving van het product aangaf . Vlotte communicatie.

R.J. Reijns beoordeelde op 2018-04-02

Jessica van Bommel beoordeelde op 2018-04-02

Een hele fijne workshop gehad! Zeer geslaagd!

Corinna Mees beoordeelde op 2018-03-31

Marieke Franke-Timmers beoordeelde op 2018-03-26

Zaterdag weet ik meer dan ga ik daar workshop volgen maar ik ben uitstekend behandeld