De Vlonder 203
5427 DG Boekel
+31 (0) 492 32 46 90
KvK 160.73.614

Gavin Schol beoordeelde op 2019-08-21

Mooie overzichtelijke website, eenvoudige wijze van bestelling en betaling en super snel en correct geleverd.
Bestelde dingen voldoen volledig aan de verwachtingen.
Alle lof!

Ilse Baardman beoordeelde op 2019-08-21

Brigit Schakenraad beoordeelde op 2019-08-14

Hoornaert brood & bvba beoordeelde op 2019-08-12

Altijd perfecte levering

Marije van Genderen beoordeelde op 2019-08-12

Bianca beoordeelde op 2019-08-07

Er wordt snel gereageerd en had de producten de volgende dag al in huis, top.

Eefje Verstegen beoordeelde op 2019-08-07

De fondant is erg mooi van kleur en goed van smaak. Wel tussendoor regelmatig in de koeling moeten leggen om hem goed te verwerken maar dit kwam mede door de buitentemperatuur.

Gerard Hazelhoff beoordeelde op 2019-08-05

H Spierings beoordeelde op 2019-08-05

snelle bezorging

Gina van den berg-pinna beoordeelde op 2019-08-03

Eric van Zoggel beoordeelde op 2019-08-01

Henk Ten Hove beoordeelde op 2019-07-30

ging minder snel dan ik normaal gewend ben zaterdag opsturen donderdag terug datr heb ik wel vlotter mee gemaakt

Laura Snellink beoordeelde op 2019-07-29

mercedita dayap beoordeelde op 2019-07-28