Schout van Hanswijkplein 62
KvK 20157638

Tom Wevers beoordeelde op 2018-10-18

Henk Joosen beoordeelde op 2018-10-16

Mark Wille beoordeelde op 2018-10-16

Snel geregeld allemaal. Jammer van de ongevraagde info-achtige email de dag naderhand zonder unsubscribe link. Maar verder alles perfect.

Leen Ponsen beoordeelde op 2018-10-16

Diede Sloterdijk beoordeelde op 2018-10-13

Ik had drie producten van een zelfde merk besteld. Helaas waren twee van de drie niet leverbaar. Er werd overlegd wat te doen. Dit verliep op een prettige wijze. Binnen twee welen had ik alsnog alles in huis. Producten zijn zoals beloofd fijn in gebruik en verzorgend.

Tijs Teulings beoordeelde op 2018-10-13

Tim van Dun beoordeelde op 2018-10-09

Benjamin Brender a Brandis beoordeelde op 2018-10-07

Persoonlijk briefje om je te feliciteren met je aankoop.

Ronald Plevier beoordeelde op 2018-10-07

Shanady Lescroart beoordeelde op 2018-10-06

G Werkman beoordeelde op 2018-09-29

Sven Van Nuffel beoordeelde op 2018-09-25

Snelle levering en een goede/vriendelijke communicatie. Klein puntje van kritiek: e-mail berichten van Trendheads werden in het begin om een nog onbekende reden automatisch in mijn spam-box geplaatst.

Yvo Lejeune beoordeelde op 2018-09-22

Matti Groot beoordeelde op 2018-09-21

Peter te Slaa beoordeelde op 2018-09-18

Keurig bestelde artikelen op tijd. Gepersonaliseerde verpakking. Netjes.

Kars Vrieswijk beoordeelde op 2018-09-17

Erwin Vos beoordeelde op 2018-09-17

Edwin Faarts beoordeelde op 2018-09-15

Super snelle levering. En net dat beetje extra service. Top site en top webshop.

Dimi Paumen beoordeelde op 2018-09-11

Tom Jeeninga beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering en uitstekende kwaliteit