Schout van Hanswijkplein 62
E-mail / live chat
KvK 20157638

Sandy Rodrigus beoordeelde op 2019-04-22

Juul Schreurs beoordeelde op 2019-04-19

Een overzichtelijke site met ruime keuze en heldere beschrijvingen. Snelle levering zoals gecommuniceerd en goede producten. Loyaliteitsprogramma is eveneens handig.

Mark Jansen beoordeelde op 2019-04-12

Henry Van Nuland beoordeelde op 2019-04-12

Nou,de werking is erg goed.maar de geur doet mijn denken aan de zee, lekker die eucalyptus is heerlijk.de volgende keer dat ik bestel is die anderen de echte mannengeur,maar die was uitverkocht.dank je wel. Henry

Tom Zwitser beoordeelde op 2019-04-10

Prima service. Goede snelle afhandeling en mooi product

Wil Clijsen beoordeelde op 2019-04-08

Product zoals omschreven, en ruikt lekker!

Ben Cretier beoordeelde op 2019-04-07

De bestelling was op tijd en voldeed helemaal aan de verwachting.
De informatie van Trendheads is gewoon echt goed!

Alexander Lourens beoordeelde op 2019-04-07

Top website! Wanneer je vaker besteld, spaar je punten op om vervolgens het volgende product met korting te bestellen. Zeer tevreden.

vanessa van muylem beoordeelde op 2019-04-03

alles zoals beloofd

Christoph Van Echelpoel beoordeelde op 2019-04-02

Stef Dijksman beoordeelde op 2019-04-01

Hele snelle bezorging, mooie verpakking en goede uitleg bij de producten. Zou het zeker aanbevelen bij anderen!

Vincent van der Mei beoordeelde op 2019-04-01

Een snelle en correcte levering. Mijn favoriete producten hebben ze allemaal!

M.J. Peters beoordeelde op 2019-03-30

nick van den berg beoordeelde op 2019-03-29

Het pakketje kwam heel snel binnen in een mooie en duidelijke verpakking met het trendshead logo erop. Niet alleen zijn de producten top ook zaten er samples, een leuk berichtje en een coupon bij. Betaal hier graag ietsjes meer voor!

Reactie van Trendheads.nl:
Dat is fijn om te horen, Nick. Geniet ervan!

Bart Peeters beoordeelde op 2019-03-28

Na een week nog steeds niet mogen ontvangen!! Geen e-mail en geen kaartje in de bus!!

Reactie van Trendheads.nl:
Hallo Bart,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen via de mail contact met je op om je pakketje zo snel mogelijk te achterhalen.

-Trendheads

Remco Horselenberg beoordeelde op 2019-03-26

Het is een fijne webshop om te neuzen en ik ben heel blij met me aankopen.
Bestelling was snel geplaatst en was ik snel binnen.
Gewoon top

Geert Hendrik beoordeelde op 2019-03-26

Sven Dautzenberg beoordeelde op 2019-03-26

Ik blijf er bestellen. Altijd een uitermate fijne, snelle en meedenkende webwinkelier geweest.

Ruben Boxman beoordeelde op 2019-03-23

Zeer snelle levering en een duidelijke site!

Ramon Schram beoordeelde op 2019-03-20