Testeltsesteenweg 60 B

Mystery shopper

Lees
waarom

Shanti beoordeelde op 2018-05-22

Grote ringen zijn bijna niet in voorraad . Dus ik heb deze ring niet ontvangen .

Reactie van Trendy Juwelen:
Beste, jammer genoeg was de ring die je bestelde niet meer op voorraad, ook bij onze leverancier niet. Alle andere ringen, ook in grote maten, zijn op voorraad.
Onze excuses dat juist je bestelde ring er niet meer was.

Martine beoordeelde op 2017-07-16

De ring is mooi en de parel heeft een mooie kleur. Niettegenstaande ik de kleinste maat bestelde is die toch nogal ruim.
Een groter maat nemen en de ring aan mijn middelvinger dragen wou ik niet want het zou waarschijnlijk niet mooi geweest zijn.
Op donderdagavond besteld en de maandag ontvangen.

Anneke Desnyder beoordeelde op 2017-05-12

Heel tevreden over de ringen :) Misschien geeft dit ook een beetje weer wat ik ervan vond ;) : https://mrscurlyblog.wordpress.com/2017/05/09/het-staat-geschreven-in-onze-ringen/
Wel een beetje jammer dat ik voor mezelf niet de ring van 10mm heb besteld. Ik denk dat dit mooier zou uitgekomen hebben bij mijn andere juwelen. Laat ons hopen dat ik de bon win dus, dan weet ik al aan wat ik hem ga besteden! :D

Marleen beoordeelde op 2017-02-13

Netjes geleverd en op de hoogte gehouden van de bestelling. Ik kon hier aangeven wat ik wilde en de order is soepel verlopen.

Geboers Maria beoordeelde op 2017-01-26

100% tevreden over kwaliteit van het juweel en over de levering!

De jong beoordeelde op 2016-12-12

Zeer tevreden. Van te voren had ik wat vragen gemaild over de verlovingsring die ik zou willen. Al die vragen netjes en snel beantwoordt. Toen de ring besteld, en een paar dagen later netjes gegraveerd ontvangen in Nederland. Goed verpakt en precies zoals ik hem wilde hebben. Top gedaan. Een aanbeveling waard.

Marijke Brans beoordeelde op 2016-10-21

De bestelling was snel en keurig verpakt in een mooi zakje geleverd.
Helaas was de ring te groot en zal ik een andere moeten bestellen.
Retourneren was ook geen probleem.

Mary Diamantis beoordeelde op 2016-09-21

De bestelling was heel erg snel, en paste perfect.
Dank jullie wel. Groetjes van Mary Diamantis.

Colin peel beoordeelde op 2016-08-26

Goed

Elke verhelst beoordeelde op 2016-05-15

Goede service. Omruilen geen probleem. Kortweg super tevreden

Gerda Delaere beoordeelde op 2016-05-07

Zeer tevreden over mijn aankoop maar de oorringen zijn wel veel kleiner dan op de foto .

Gerda Delaere beoordeelde op 2016-05-07

Zeer tevreden over mijn ringen , voor herhaling vatbaar .

Angelique de Graaf beoordeelde op 2016-04-05

Het is een mooie ring geliefd door de buitenwereld, vele mensen hebben mij een compliment gegeven. De ring is niet alleen mooi maar werkt ook helend. groetjes Angelique.

Philip Depaepe beoordeelde op 2016-02-10

Alles perfect verlopen! TOP

Depaepe Philip beoordeelde op 2016-02-05

Alles perfect verlopen!

Wilke sohier beoordeelde op 2016-01-09

Goede af handeling ben zeer tevreden

Joan van den Boom beoordeelde op 2015-12-27

Perfecte service, heel behulpzaam.

Mattanja Karremans beoordeelde op 2015-12-23

Super service. Had de 2e ring besteld bij een andere aanbieder die we eerder binnen kregen dan de ring van trendy juwelen. Deze bleek te groot en ook de bestelde ring bij trendy juwelen hadden we in die maat besteld. Toen ik belde om te vragen of dit nog veranderd kon worden was dat geen probleem, ze gingen de andere maat bestellen en zouden die opsturen. Toen bleek dat we nog een 2e ring nodig hadden heb ik een 2e bestelling geplaatst met de vraag of ze samen bezorgd konden worden. Ook dit was geen probleem. Helaas bleek deze ring toch nog iets wat te groot en is deze inmiddels terug gestuurd naar trendy juwelen en wordt daarna nog eens een maat kleiner naar ons toe gestuurd. Een hoop gedoe maar met perfecte service! Zou zeker anderen aanraden hier te bestellen. Bedankt voor de top service! We kijken uit naar het ontvangen van de ring.

Pynaert Ineke beoordeelde op 2015-12-22

Beste,
Ik bestelde 2 ringen een glanzende en een met matte uitvoering. Ondanks dit kreeg ik 2 glanzende ringen toegestuurd. Omwille van de emotionele waarde die aan de ringen werd gekoppeld ben ik alsnog tevreden met de ring en heb ik deze niet meer in retour gestuurd. Alsnog neemt dit niet weg dat dit eigenlijk niet kan.
Toch heel erg bedankt voor jullie service.
Met vriendelijke groet
Pynaert Inkeke

Reactie van Trendy Juwelen:
Dag Ineke,
Ik heb het even nagevraagd. De fout zit bij de fabrikant. Indien je wenst mag je de ring
terugsturen naar ons. We kunnen de ring matteren zodat je de gevraagde matte ring hebt.
Kan je me even op de hoogte houden of je dat wenst?

met vriendelijke groeten

sofie beoordeelde op 2015-12-05

Ik ben heel erg tevreden over mijn gegraveerde ring. Heel fijn gedaan en super snel geleverd. Zelf s'avonds na 21u nog reactie over mijn bestelling gekregen! Ik kan het iedereen aanbevelen!