Schansweg 26
7788AA Anerveen
KvK 05081951

Wim Ekkelkamp beoordeelde op 2017-12-27

Wij hebben gekozen voor de dali 90. We zijn ontzettend tevreden over de service en de levering.
trendy pelletkachel verkoopt uit hun hart verkopen en heeft ontzettend veel liefde voor hun vak. Wij adviseren om de kachel te kopen bij trendy pelletkachel.

Peter Vierwind beoordeelde op 2017-12-06

Super team ben heel tevreden over levering cs Thermos lyra 23 fijne service aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Alien en gerard Stevens beoordeelde op 2017-11-12

leuke mensen, niet opdringerig, goede informatie,
Ze hebben echt verstand van hun vak
De kachel bevalt ons heel goed ( lekker warm )
Goede service echt een aanrader

Fam. Stevens,

Bedankt voor jullie review, wij hopen dat jullie nog veel warmteplezier zullen beleven van de pelletkachel.

Mvg Trendypelletkachel

Fam Buit. beoordeelde op 2017-11-08

Pelletkachel gekocht en deze werd 4 dagen later geleverd en keurog geinstalleerd.
Tot op heden zijn we er zeer tevreden over.

Fam Buit,

bedankt voor jullie review.

Mvg Trendykachel

Albert Brakel beoordeelde op 2017-11-08

Pellet kachel bij een andere zaak gekocht. Hier geen service. Ik ben in contact gekomen met TrendyPelletkachel door de pellets. Ik kon onze kachel niet voldoende regelen. Besproken met Marleen. Zij gaf onmiddellijk aan, ik kom wel even langs over ca. een uur. Oke. Marleen heeft de kachel anders ingeregeld en de standby gewijzigd. Nu brandt de kachel een stuk beter en verbruikt minder pellets.
De ze service vinden wij uitstekend.

Albert Brakel.

Albert,

Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Belangrijker nog dat je fijn afstelling van je pelletkachel nu prettiger vindt.

Geniet van de warmte.

Mvg Marleen

Dia Oelen beoordeelde op 2017-10-27

Op al mijn vragen kreeg ik van Henk of Marleen snel en duidelijke uitleg, Ook na installatie snelle reactie op vragen. Mensen met verstand van zaken en passie voor het product. Zeker een aanrader. Erg tevreden met het advies en het product.

Dia,

Bedankt voor je review.

Wij hopen dat je veel plezier zult hebben van je aankoop.

Groeten Trendypelletkachel.nl

Bas beoordeelde op 2017-10-26

Wij zijn erg blij met onze nieuwe warmtebron.

Deze kachel is uit voorraad leverbaar. De installatie is super verlopen.
Wij hebben gekozen voor de lia plus. Wat wij helemaal fijn vonden is dat niets te veel wat betreft de service, wij hebben samen met Trendy Eco de subsidie hebben aangevraagd. Kortom een echte aanrader.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Bas, bedankt voor je reactie.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn.

Geniet van de warmte.

Mvg Trendypelletkachel.nl

Fam. Hamberg beoordeelde op 2017-10-26

Na fijn ontvangst en prima uitleg en zelfs een bezoekje aan ons huis om te komen tot de juiste plek voor de kachel. Hebben wij gekozen voor de Flori 90 palletkachel. snelle levering, prima service. Een fijne kachel, waar we erg van genieten...super tevreden.
Trendy Eco b.v. een aanrader!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Familie Hamberg, bedankt voor jullie mooie review.

Wij verkopen graag maar vinden het juist heel belangrijk dat de klant tevreden is, hier hoort de klantenservice, installatie en onderhoudsservice, maar ook advies op locatie bij "voor ons was dit een kleine moeite, voor jullie nu een groot plezier".

Wij hopen dat jullie nog veel warmte plezier mogen beleven van jullie pelletkachel.

Mvg Trendy Eco

Brent beoordeelde op 2017-10-25

Zeer tevreden. We hebben een kachel aangeschaft via de webshop zonder installatie. Maar na bezorging kwam ik erachter dat dit toch niet mee valt om te doen. Na goed overleg is er een afspraak gemaakt en alles netjes geinstalleerd. Top geregeld!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Brent, super dat jij je ervaring met ons ook hebt willen delen d.m.v. deze review.
PS wij verwachten eind volgende week de nieuwe pelletkachels uit Duitsland binnen, dit is een aanrader voor bij jullie in de serre. Zie je WhatsApp voor de foto, we houden nog wel even contact.

Bart beoordeelde op 2017-10-25

Ben goed geholpen met de subsidie aanvraag. Daarna ging eigenlijk alles vlekkeloos.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Bart, bedankt voor je review. Voor ons was het een kleine moeite om je hiermee te helpen. Veel plezier met de aanschaf van je product.

jeroen beoordeelde op 2017-10-24

Wat een goede klantenservice, vriendelijk en correct. Gekozen voor de Flori 90 een iets wat luxere pelletkachel, Siemens software, zelf reinigende vuurkorf, diverse programmeringen mogelijk. Snelle levering en een goede advisering. Aanrader!!!!!!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Jeroen, bedankt voor je review. Fijn dat je je mening wilt delen met eventuele toekomstige klanten.

John Buddenberg beoordeelde op 2017-10-17

Vandaag het laatste onderdeel binnen gekregen van Trendy Eco BV.
Onderdeel voor een pelletkachel die zij niet in hun arsortiment hebben. Super blij dat zij aan deze onderdelen kunnen komen. Pellet kachel werkt weer super goed.

Bedankt Trendy Eco. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜ƒ Super service!

John,
Bedankt voor je review. Indien je in de toekomst tegen meerdere problemen aanloopt dan weet je ons te vinden. Mocht je een keer in de buurt zijn, dan ben je altijd welkom.

Ruud en Geke Rabbers beoordeelde op 2017-10-09

Nu een jaar de palletkachel. Nog steeds super blij ermee. Vanavond even een bezoekje gehad van Henk en Marleen hoe maak je de pallet kachel intensief schoon. Meteen een super uitleg erbij.... top team. Gr Ruud en Geke.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Familie Rabbers, bedankt voor jullie review. Geniet van de warmte.

John Buddenberg beoordeelde op 2017-10-09

Bij Trendy Eco B.V. De vraag gesteld of Zij aan onderdelen kunnen komen van een pellet kachel doe zij niet in het assortiment hebben.
Ik ben dan ook zeer goed geholpen. Zij hebben de onderdelen kunnen leveren op een hele korte termijn.

Service en klantvriendelijkheid super goed. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜ƒ

John,

Bij ons is de klant altijd koning, als wij problemen kunnen oplossen doen wij dit graag ongeacht de pelletkachel wel of niet bij ons is aangeschaft. Ook dit valt onder service. Wij hopen dat jullie pelletkachel door de nieuwe onderdelen nog lang mag blijven branden.

Fam. Meijer beoordeelde op 2017-10-08

Goede ervaringen met de familie Doldersum. Erg blij met de kachel. Scheelt enorm in de stookkosten. Prima service zowel bij aanschaf als bij de bestelling van pellets. Leuk om steeds weer nieuwe tips te krijgen over het onderhoud e.d.

Gr. Arthur en Ina

Familie Meijer,

Bedankt voor jullie leuke review.

Veltink beoordeelde op 2017-10-07

Erg tevreden over onze Pelletkachel, deze gebruiken we als hoofdverwarming, wat een dikke pluim verdient is de service na aanschaf.

Familie Veltink,

Top dat je na een jaar nog zo'n leuke review hebt willen plaatsen.

Wim en Wilma Pouls beoordeelde op 2017-10-04

Heel tevreden, prettig ontvangst en goede service, snelle levering.

Familie Pouls,

Geweldig om jullie review te lezen, het eerste wat er bij ons binnen schiet, snelle verkoop. Inmiddels zijn wij een verkooppunt geworden voor de meltwax. Mochten jullie nog interesse hebben dan zien wij de mail graag tegemoet.

Henk Boes beoordeelde op 2017-10-03

een snelle en correcte afhandeling en we warmen ons er al lekker aan

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Familie Boes, Bedankt voor jullie positieve review.
Inmiddels zitten jullie er nog iets warmer bij. Fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Veel warmte plezier met jullie aanschafte pelletkachels.

Freek beoordeelde op 2017-10-03

Snelle levering en service, goede uitleg

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Freek, bedankt voor je review.

Ilse beoordeelde op 2017-10-03

Via de website kwamen wij bij deze mensen terecht. We hadden toen nog niet door dat het 1,5 uur rijden was. Maar wat zijn we blij dat we hiervoor de moeite hebben genomen, wat een mooie producten en wat een leuke mensen, ze verkopen de producten uit hun hart. We werden goed voorgelicht en wat genieten wij nu van de warmte.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Ilse bedankt voor je leuke review, wij hopen dat je nog veel plezier van jullie aangeschafte product zullen hebben. Mocht je nog interesse hebben in accessoires, zoals de meltwax en de branders, neem dan even contact op.