Schansweg 26
7788AA Anerveen
KvK 05081951

9,9

Hendrik en Gepke Bijlsma beoordeelde op 2018-11-09

Hier in het noorden zijn we wel klaar met het gas, en hebben we vorig jaar besloten dat we volledig van het gas af wilden. Omdat wij op een woonboerderij wonen en we graag de ruimte in de schuur wilden gebruiken (50m verderop) voor het bouwen van de kachel, zei iedereen dat het niet mogelijk zou zijn om het huis te verwarmen via een pelletkachel. Vele installatiebedrijven probeerden ons een volledig elektrisch systeem aan te praten omdat wij een Brink-luchtverwarmingsinstallatie hebben en dit niet compitabel zou zijn met eeen pelletkachel. Hoe fijn gasvrij ook is, volledig elektrisch is maandelijks veels te duur. We waren ten einde raad tot we bij Henk en Marleen Van Tredy Eco Bv kwamen. Na overleg hebben zij een op maat gemaakte oplossing voor ons gecreerd en we zitten er sinds de installatie heerlijk warm bij.

In de schuur staat de moederhaard, een CS-Thermos Lyra. Deze haard heeft een capaciteit van 90 liter pellets maar wordt bijgestaan door een pelletbuffer van 500L. Hier gooien we flink pellets in en dan hoeven we er heel lang niet naar om te kijken. Wat er geschreven staat op de website over de haard op trendypelletkachel.nl klopt als een bus. Het roterende zelfreinigende gietijzeren vuurwiel werkt ideaal en zorgt er voor dat de kachel bijna onderhoudsvrij is.

Vanuit de schuur loopt een ondergrondse, 50 meter lange geisoleerde leiding naar ons huis. Onze zoon probeerde ons van dit idee af te praten omdat hij dacht dat er heel veel temperatuurverlies zou zijn over zulke afstanden, maar wanneer we de temperatuur meten net na de kachel en bij ons huis, zijn de verschillen minimaal. Eenmaal bij het huis komt de leiding aan bij een 1000L warm water buffer met geintegreerd hygienevat van 150L. Dit warmwater vat staat op een continue temperatuur van 75 graden. Voor normale verwarming is dergelijk hoge temperatuur niet vereist, alleen gezien wij Brink- luchtverwarming hebben als centrale warmtevoorziening is dit wel nodig. Doormiddel van een drieweg temperatuurkraan kan de luchtverwarming, vloerverwarming en centrale verwarming op 1! Vat aangesloten worden.

Omdat de leidingen relatief lang zijn binnenhuis heeft Trendy Eco Bv ook een extra warmtecirculatiepomp ingebouwd. Deze pomp zorgt er voor dat we overal in huis binnen 10 seconden warm water hebben, een luxe vergeleken met hoe lang het eerst duurde.

Groeten vanuit het inmiddels warme noorden,
Hendrik en Gepke

Cazemier beoordeelde op 2018-11-04

Een echte aanrader, ze weten waar ze het over hebben en geven duidelijke toelichting. En mocht er iets niet duidelijk zijn, dan vertellen ze het gewoon nog een keer.

Jan en Willy Deuzeman beoordeelde op 2018-10-31

Via een tip bij Henk en Marleen terecht gekomen. Dicht bij huis een bedrijf met 2 mensen die weten waar ze het over hebben. Goede informatie, service en nazorg gehad nadat wij bij TrendyPelletkachel.nl onze Carinci pelletkachel hebben gekocht. We gaan een warme winter tegemoet in onze tuinhuis!. Een aanrader voor iedereen die ook op zoek is naar een warme winter.

vriendelijke groet Jan en Willy Deuzeman uit Oud Lutten

René wind beoordeelde op 2018-10-31

Goede ervaring met het kopen van een burnet pellet cv met zeer behulpzame personeel

Goed advies en verstand van de producten wat ze verkopen

Verdonschot beoordeelde op 2018-10-31

Hoi Henk

Wij zijn zeer tevreden met onze biomassa ketel van jullie zeer goede service
Als er iets is het wordt altijd netjes opgelost door jullie ondanks de verre afstand

Groetjes Rob en Conny

Henk beoordeelde op 2018-10-03

De eerste ontmoeting was wat ik er van verwachte. De uitleg was in mijn beleving 100 %. Ook de nazorg was goed. ik werd geholpen met de aanvraag van de belasting. De formulieren zijn dan ook direkt opgestuurd. Dus gewoon handig en gemakkelijk. Gewoon een aanrader. Dik tevreden.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Bedankt voor uw review, fijn dat u zo tevreden bent! Wij wensen u heel veel warmte plezier met uw aankoop.

Pascal en Petra Moorlag beoordeelde op 2018-09-16

Wij zijn via een omweg bij Henk en Marleen terechtgekomen. Wat een geweldige service. Parate kennis van zaken en altijd vriendelijk en behulpzaam.
Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Bedankt voor uw review, bij ons staat de service hoog aan het vaandel, fijn om te horen dat u dit ook zo ervaart.

Fam. Schaafstra beoordeelde op 2018-05-17

Kennis van zaken. Goede en snelle aanpak. Goede en mee denkende monteurs. juiste info omtrent subsidie en aanlevering documenten. Kortom mensen die hun vak verstaan. Grtjs van een tevreden klant.

Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor jullie leuke review dit waarderen wij enorm. Ook goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteurs. Wij wensen jullie heel veel plezier met de gekozen biomassaketel.

Henk en Marleen

Jongepier beoordeelde op 2018-05-16

Heel tevreden over de pelletkachel, prima installatie en service en : lekkere koffie

Beste familie Jongepier,

Ontzettend bedankt voor de leuke review, hierdoor kunnen toekomstige klanten hun eerste indruk over ons op doen.

Mocht je nog een keer zin hebben in een lekker bakje koffie dan zijn jullie altijd welkom.

Veel warmte plezier met de aanschaf van jullie Flori 90 pelletkachel.

M.v.g. Henk en Marleen

fam. Kleine beoordeelde op 2018-05-16

Goede uitleg snelle levering
Zeer klant vriendelijk
Goede service
Wij zijn dus zéér tevreden klanten

Beste Familie Kleine,

Bedankt voor jullie review, dit helpt onze toekomstige klanten een indruk te krijgen wie Trendypelletkachel is.

Veel plezier met jullie aanschaf.

Albert Brakel beoordeelde op 2018-05-15

Klover pellet kachel op Cv geplaatst en aangesloten. Uitstekend werk, prima service. Geen enkele klacht. 100 % aan te bevelen. Henk en Marleen hebben hart voor de zaak en de pelletkachels.
Albert Brakel.20180120

Beste familie Brakel,

Ontzettend bedankt voor jullie leuke en spontane review, wordt erg gewaardeerd. Wij wensen jullie heel veel plezier met de aanschaf van jullie CV pelletkachel.

Groetjes Henk en Marleen

Wim Ekkelkamp beoordeelde op 2017-12-27

Wij hebben gekozen voor de dali 90. We zijn ontzettend tevreden over de service en de levering.
trendy pelletkachel verkoopt uit hun hart verkopen en heeft ontzettend veel liefde voor hun vak. Wij adviseren om de kachel te kopen bij trendy pelletkachel.

Peter Vierwind beoordeelde op 2017-12-06

Super team ben heel tevreden over levering cs Thermos lyra 23 fijne service aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Alien en gerard Stevens beoordeelde op 2017-11-12

leuke mensen, niet opdringerig, goede informatie,
Ze hebben echt verstand van hun vak
De kachel bevalt ons heel goed ( lekker warm )
Goede service echt een aanrader

Fam Buit. beoordeelde op 2017-11-08

Pelletkachel gekocht en deze werd 4 dagen later geleverd en keurog geinstalleerd.
Tot op heden zijn we er zeer tevreden over.

Fam Buit,

bedankt voor jullie review.

Mvg Trendykachel

Albert Brakel beoordeelde op 2017-11-08

Pellet kachel bij een andere zaak gekocht. Hier geen service. Ik ben in contact gekomen met TrendyPelletkachel door de pellets. Ik kon onze kachel niet voldoende regelen. Besproken met Marleen. Zij gaf onmiddellijk aan, ik kom wel even langs over ca. een uur. Oke. Marleen heeft de kachel anders ingeregeld en de standby gewijzigd. Nu brandt de kachel een stuk beter en verbruikt minder pellets.
De ze service vinden wij uitstekend.

Albert Brakel.

Albert,

Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Belangrijker nog dat je fijn afstelling van je pelletkachel nu prettiger vindt.

Geniet van de warmte.

Mvg Marleen

Dia Oelen beoordeelde op 2017-10-27

Op al mijn vragen kreeg ik van Henk of Marleen snel en duidelijke uitleg, Ook na installatie snelle reactie op vragen. Mensen met verstand van zaken en passie voor het product. Zeker een aanrader. Erg tevreden met het advies en het product.

Dia,

Bedankt voor je review.

Wij hopen dat je veel plezier zult hebben van je aankoop.

Groeten Trendypelletkachel.nl

Bas beoordeelde op 2017-10-26

Wij zijn erg blij met onze nieuwe warmtebron.

Deze kachel is uit voorraad leverbaar. De installatie is super verlopen.
Wij hebben gekozen voor de lia plus. Wat wij helemaal fijn vonden is dat niets te veel wat betreft de service, wij hebben samen met Trendy Eco de subsidie hebben aangevraagd. Kortom een echte aanrader.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Bas, bedankt voor je reactie.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn.

Geniet van de warmte.

Mvg Trendypelletkachel.nl

Fam. Hamberg beoordeelde op 2017-10-26

Na fijn ontvangst en prima uitleg en zelfs een bezoekje aan ons huis om te komen tot de juiste plek voor de kachel. Hebben wij gekozen voor de Flori 90 palletkachel. snelle levering, prima service. Een fijne kachel, waar we erg van genieten...super tevreden.
Trendy Eco b.v. een aanrader!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Familie Hamberg, bedankt voor jullie mooie review.

Wij verkopen graag maar vinden het juist heel belangrijk dat de klant tevreden is, hier hoort de klantenservice, installatie en onderhoudsservice, maar ook advies op locatie bij "voor ons was dit een kleine moeite, voor jullie nu een groot plezier".

Wij hopen dat jullie nog veel warmte plezier mogen beleven van jullie pelletkachel.

Mvg Trendy Eco

Brent beoordeelde op 2017-10-25

Zeer tevreden. We hebben een kachel aangeschaft via de webshop zonder installatie. Maar na bezorging kwam ik erachter dat dit toch niet mee valt om te doen. Na goed overleg is er een afspraak gemaakt en alles netjes geinstalleerd. Top geregeld!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Brent, super dat jij je ervaring met ons ook hebt willen delen d.m.v. deze review.
PS wij verwachten eind volgende week de nieuwe pelletkachels uit Duitsland binnen, dit is een aanrader voor bij jullie in de serre. Zie je WhatsApp voor de foto, we houden nog wel even contact.