Meije 134
2411 PN Bodegraven

2016

Hans stadler beoordeelde op 2016-12-15

FantastiC Service Even for Germany. Fast and correct and very suppöortive. Thanks a lot!

Rob beoordeelde op 2016-10-04

Mooie hangstoel besteld bij dhr Warmerdam van Trendyard. Helaas toch niet helemaal wat wij voor ogen hadden maar we hadden al reeds 2/3 maanden in huis ivm latere bezorging van een bank. Daarom wilden we de hangstoel graag terugsturen en dat was géén probleem. Mocht zelfs nog een weekje later als dat beter uit zou komen. Écht uitstekende service, persoonlijk en snel. Complimenten en dank!

Juul beoordeelde op 2016-08-17

Geweldige service bij Trendyard! Persoonlijk advies & snelle levering!
Absoluut een aanrader om gebruik te maken van deze webshop, hier weten ze hoe het hoort!

Peeters beoordeelde op 2015-11-19

Begin deze week een tapijt van Broste ("Hugh") besteld via de webshop van Trendyard en reeds vandaag werd dit tapijt aan huis geleverd.
Zeer snelle service, tapijt werd goed ingepakt geleverd waardoor er geen vervoersporen kunnen optreden.
Een aankoop via de webshop van Trendyard is voor mij dus een absolute aanrader!

pasquale beoordeelde op 2015-10-15

Ik heb bij Trendyard prachtige borden & schalen gekocht van New Norm en Broste Copenhagen. Helaas bij het versturen waren van beide een aantal borden gebroken, niet de fout van Trendyard maar risico van het versturen. Trendyard heeft dit binnen een dag opgelost door gelijk nieuwe borden te sturen. Dankjewel voor de geweldige klantenservice en het prachtige servies.

Bert beoordeelde op 2015-04-13

Snelle en uitstekende levering. Waar voor zijn geld. Nu nog schuren en beitsen; dus laat de zomer maar komen. Jammer dat je niet kunt afhalen.

René beoordeelde op 2015-03-02

Steigerhout besteld met steigerhoutbeits, was wel even een klus maar resultaat verbluffend mooi geworden, beits ook in een keer het resultaat zoals wij wilden hebben.
Bank, fauteuils en tafel zitten nu te wachten op de mooie zomer, laat maar komen zeg ik!

Robin beoordeelde op 2014-10-02

Bangkirai olie en hardhoutreiniger besteld na zien van het filmpje, had het idee ,als het maar de helft haalt vzn wat het filmpje belooft vind ik het best, nou er is niks gelogen aan dit filmpje.
Ook met een harde borstel gewerkt zoals aangegeven, werkt super, werkt inderdaad veel sneller dan met een hogedruk reiniger en ook nog eens sneller, dus dat klopte, na goede droging de bangkiraiolie er op, kleur knapte wel iets op tijdens het schilderen, toen ik klaar was en mijn buurman vroeg of ik nieuwe planken aan zijn kant had geplaatst zag ik pas hoe mooi bruin het was geworden, top product tegen een hele goede prijs plus wat ik ook lekker vond, het stonk niet zo erg.

Ruud beoordeelde op 2014-08-06

Met vrienden met de boot aangemeerd op een afgelegen eilandje midden in natuurgebied de Wieden vorige week. De Stove van Trendyard mee, een wok, pannetje en wat lekkers in de koelbox om een warme maaltijd te bereiden.
Op het eilandje wat "dode" takjes van een paar elzenbomen gehaald en daarna met een handjevol "gejuttert" hout een heerlijke maaltijd klaargemaakt op de Stove! Wist niet dat je zoveel lol en voldoening kunt hebben van het zelf "zoeken" van wat houtjes en het koken op het "potkacheltje". Schitterend ding voor als je van gezelligheid en primitief kokkerellen houdt! Verbazend hoe slim dit kacheltje in elkaar zit, hoge temperaturen bereikt, schone verbranding en hoe weinig hout je nodig hebt op deze manier. Zie nu vanuit eigen ervaring in hoe waardevol dit soort apparaten kunnen zijn voor de landen waar men geen andere keus heeft dan koken op een houtvuur en waar ontbossing de zorg is van alle wereldburgers......

Stijn Van Achter beoordeelde op 2014-06-29

De kwaliteit van een (web)winkel hangt vooral af van de after sales. Klantvriendelijkheid heeft hier duidelijk nog een betekenis. Na het testen van mijn Cobb Gas bleek er een klein gasverlies te zijn. Na contact opgenomen te hebben met Trendyard, hebben ze meteen alles keurig geregeld i.s.m. de importeur. De Cobb is opgestuurd geweest, en meteen werd er een nieuw exemplaar retour gestuurd. En dat allemaal in complete transparantie, en een vriendelijk woord erbij. Jaaaa, zo hoort het, en hier kan het :-)

Anne beoordeelde op 2014-05-20

Voor de zekerheid even contact opgenomen met Trendyard of de Bacsac Baclong 2 op voorraad was. Vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd!

Anne beoordeelde op 2014-05-20

Eerst even contact opgenomen met Trendyard of de Bacsac Baclong 2 op voorraad is.
Zeer vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd.

John beoordeelde op 2014-05-04

Had hier vrijdagmorgen tuindecoratiebeits besteld van Hermadix.
Zaterdagmorgen al binnen dus gelijk aan de slag met mijn tuinhuis, vandaag 2 e laag gedaan , super product om mee te werken.

Bedankt voor de snelle services.

Van Achter Stijn beoordeelde op 2014-04-15

Een Cobb Premier gas besteld voor een mooie prijs. Was bij bestelling niet onmiddellijk leverbaar, door niemand overigens, maar ik ben zéér goed op de hoogte gehouden van de geschatte levertijd. éénmaal leverbaar, zeer snel en volgens afspraak afgeleverd. Steeds goed en snel contact. Op basis van deze ervaring zeer betrouwbaar, en zal hier nog bestellen.

Annemieke beoordeelde op 2014-04-12

Vandaag mijn COBB BBQ binnen gekregen. Is echt al super mooi om te zien. Morgen uitproberen. Bedankt voor de snelle levering en goeie service!

John beoordeelde op 2014-04-11

Wat een prachtige spullen in de webshop! Heb zelf een Jobek Hangmat besteld. Goeie service en snelle levering. Ben erg tevreden!

Petra beoordeelde op 2014-04-05

Trendyard rotan plantenbakken besteld vorige week. Snelle levering en mooie kwaliteit.
Staan nu al te pronken op het terras. kom zeker terug bij deze webwinkel.

Milco beoordeelde op 2014-04-01

Zeer tevreden over Trendyard, had een barbecue gezien maar die was helaas niet meer leverbaar bij die zaak, toen gekeken op internet en hem hier gevonden.
Donderdag besteld, vrijdag al op de stoep, ook netjes, was vergeten om een vulling COBBLE STONE bij de barbecue te bestellen, kreeg netjes een mailtje of die er niet bij moest, uiteraard had ik die nodig. Heb afgelopen weekend er op gebarbecued , zo aan en binnen 5 minuten kan je beginnen, top en bedankt.

2014