Trendybed
TrendyBed is sinds 2007 de online specialist op het gebied van beddengoed, bedtextiel en badtextiel. Dekbedovertrekken, hoeslakens, dekbedden, moltons en meer TrendyBed heeft het allemaal online! Het meeste van onze collectie is op voorraad en wordt dan ook snel geleverd. Sinds 2017 is TrendyBed overgenomen door Experieur B.V. Met een nieuw logo, vernieuwd assortiment en snelle levering staan wij voor je klaar.
Heeft u vragen over ons assortiment of wilt u meer weten over een product wat u bij ons heeft gezien? Neem dan contact met ons op, wij staan je graag te woord.

Zekerheden van TrendyBed
Op werkdagen voor 2 uur besteld is de volgende dag geleverd
Gratis verzending (vanaf 25 euro) en retourneren, wel zo makkelijk
Deskundig advies door een van onze medewerkers
Achteraf betalen is gratis via AfterPay
Snel en gemakkelijk betalen

De zekerheden van https://www.trendybed.nl