Drachmeweg 18

Bol.com 319 8,3
Bol.com 487 8,8
Bol.com 277 8,8

E Bemelmans beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering. Dekbedovertrek en kussens van prima kwaliteit!

Henk Zoetebier beoordeelde op 2019-07-14

Eunice Carrilho beoordeelde op 2019-07-13

Theo Kramer beoordeelde op 2019-07-13

Ad van Nederpelt beoordeelde op 2019-07-13

I Elting beoordeelde op 2019-07-12

Leuke, ruime keuze en zeer snelle levering.

Debbie Lautenbag beoordeelde op 2019-07-11

Prima dekbed wel een extreem groot sloop voor 1 kussen.....er passen haast wel 4 kussens in 😃

Josee Puts beoordeelde op 2019-07-11

Josefien Bijlsma beoordeelde op 2019-07-10

Marijtje Visser beoordeelde op 2019-07-09

2 kapok kussens besteld, ze zijn uitstekend, mooi tijk, flink gevuld. Er kan altijd iets uit, want er zit een rits in. Donderdagavond besteld, zaterdag vroeg in huis. Prima!

Aag van Dijk beoordeelde op 2019-07-05

Prima kwaliteit en snelle levering

A.C. Soldt beoordeelde op 2019-07-04

Erg tevreden, na mijn bestelling de volgende dag al in huis. het product doet precies wat er over gezegd wordt.

Lieke Kuipers beoordeelde op 2019-07-03

Matige kwaliteit, rare grootte kussensloop.

Bianca Van gorp beoordeelde op 2019-07-02

Kleuren lopen helemaal over na 1x op 40 graden wassen nu als 3x met ontkleurd er gewassen maar het is een roze met rood dekbedovertrek geworden in plaats van wit met rood

Jeanne Borst beoordeelde op 2019-06-30

Al heel snel kreeg ik de mededeling dat mijn bestelling klaargemaakt was en verzonden.

Jammer vind ik dat er een beoordeling wordt gevraagd.

Ik denk als er iets niet goed is dat je dat te horen krijgt. Geen bericht, goed bericht!

Paudwina Spiegelaar beoordeelde op 2019-06-29

anita manders poelman beoordeelde op 2019-06-29