Drachmeweg 18

Uitstekende service!

Hillie Homan beoordeelde op 2018-07-16

Snelle levering leuke spullen

Hediye Arioz Balci beoordeelde op 2018-07-15

Kwaliteit is minder dan ik verwachtte

Jan Riezebos beoordeelde op 2018-07-15

RFM Hunold beoordeelde op 2018-07-15

Voor 18.00 besteld de volgende middag in huis een dekbed van buurman en buurman en nog goedkoper dan in de winkels waar je hem bijna niet kunt vinden.
Gewoon een 10.

Erik Meijers beoordeelde op 2018-07-14

De vervoerder die het door mij bestelde dekbed moest brengen, was eerder dan de afschrijving op de bank. Ongelooflijk snelle bezorging.
Bovendien voelt het dekbed heerlijk aan zoals voorspeld op de website.

trienke zuidema beoordeelde op 2018-07-14

Top levering en goede kwaliteit

René Ebeling beoordeelde op 2018-07-13

Miriam Audenaerdt beoordeelde op 2018-07-13

wa Geers beoordeelde op 2018-07-11

Tevreden over de levertijd.
Dat is allemaal netjes afgehandeld.
Kwaliteit prijs verhouding is oké.
Jammer alleen dat er een hele andere kleur is bezorgd dan er besteld was. Aqua was wel erg groen.
En heb 2 witte onderlakens besteld waarvan er verschil in de stof en kwaliteit zat en zelfs een klein gaatje. Waar je pas achterkomt bij het gebruik.
Ondanks deze zaken, zal ik een volgende keer nog wel een keer bestellen.

Laura beoordeelde op 2018-07-11

Top! Goede kwaliteit en snelle nette levering.
Ik zal hier vaker bestellen.

Ilona Voermans beoordeelde op 2018-07-10

Ik had een product besteld. Na 2 agen wachten maar gebeld. Helaas bleek deze toch uitverkocht. Ik heb een vervangend model ontvangen de dag erna. Jammer dat voorraad beheer niet voldoende was op de site. Maar de rest top!

MGL Gijben beoordeelde op 2018-07-10

Aaltje Adzaga-Jager beoordeelde op 2018-07-10

Carla Geldhof beoordeelde op 2018-07-09

Had het snel in huis en het product komt overeen met de beschrijving in de advertentie

M. Vorster beoordeelde op 2018-07-08

C Hinderks beoordeelde op 2018-07-08

prima! Snelle levering en mooie kwaliteit.

Suzanna beoordeelde op 2018-07-07

Snel thuis bezorgd! Uitstekende kwaliteit van de producten