Drachmeweg 18

8,6

Bol.com 294 8,6
Bol.com 482 8,7

Djo Feddema beoordeelde op 2019-01-22

mooi dekbedovertrek voor mijn zoon's bed (2-pers).
zwart met witte chineze tekens + aqua blauwe tekens en 3 groene vlinders. precies kleurwaardig zoals op foto op de site stond :) topp

Nicole Linkels beoordeelde op 2019-01-22

Josche Ouwerkerk beoordeelde op 2019-01-21

De blauwe sjaal is prachtig, de ‘aubergine’ is gewoon knalpaars.

Als er zulke paarse aubergines in de winkel zouden liggen zou de voedsel en warenauthoriteit vragen gaan stellen!

Yvonne Wijgerse beoordeelde op 2019-01-20

Mooie kwaliteit, vlotte levering.

HC van der Heide beoordeelde op 2019-01-20

Truus Rakers beoordeelde op 2019-01-20

de bestelling was perfect en ik heb er maar een dag op hoeven te wachten

Jan Visser beoordeelde op 2019-01-19

Verkeerde maat dekbedhoes geleverd. Na een telefoontje direct gecorrigeerd en volgende dag de goede maat geleverd

Bonny Verbeek beoordeelde op 2019-01-18

De kleur kwam niet overeen met de beschrijving en foto van internet

fiena zuidema beoordeelde op 2019-01-18

Inheb een dekbed overtrek voor ons kleindochter gekocht bij Trenybed ik hoor iedere dag hoe fijn die is,dat is toch geweldig.

Kisanet Gebru beoordeelde op 2019-01-17

Uitstekende prijs kwaliteit
Kortom TOP

E Boer beoordeelde op 2019-01-14

d van Loon beoordeelde op 2019-01-14

Helaas staan de maten wat verstopt in de specificaties. Dus me vergist in de maat en terugsturen wordt een kostbaar gebeuren. Jammer!

Pm Van kampen beoordeelde op 2019-01-14

nadine carton beoordeelde op 2019-01-14

Jolanda Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-01-14

Mevr. C.M.Baars-Van Kooten beoordeelde op 2019-01-13

Snelle, correcte afhandeling. Netjes verpakt. Goede indruk van kwaliteit.

Roos Kooter beoordeelde op 2019-01-13

Heel snelle levering netjes ingepakt .ik kan beter bed aanbevelen en dat ga ik ook doen .groetjes roos

petra de Graaf beoordeelde op 2019-01-13