Anthony van Hobokenstraat 7
3161KR Rhoon

Marcel Schijva beoordeelde op 2018-05-21

Ron beoordeelde op 2018-05-14

Goede service en vragen worden snel beantwoord! Prijs/kwaliteitverhouding is dik in orde.

AUTOBEDRIJF VAN DER LEE B.V. beoordeelde op 2018-05-08

Robert Sneijders beoordeelde op 2018-04-23

Marcel beoordeelde op 2018-03-08

Doet wat het moet doen.

Norbert Weel beoordeelde op 2018-02-07

duidelijk product, snelle afhandeling en goede prijs

AUTOBEDRIJF VAN DER LEE B.V. beoordeelde op 2018-01-12

SUPER

Hans beoordeelde op 2017-12-17

Makkelijk bestelproces en alles snel geregeld.

Martin Brans beoordeelde op 2017-11-21

Prima systeem. Zelf adapter in de auto plaatsen en een paar uur later al geregistreerd rondrijden. software is prima

Marc Ponsioen beoordeelde op 2017-11-03

Jonathas Moreira beoordeelde op 2017-10-26

Heel handig, want ik hoef niet naar de garage te gaan om de GPS te laten monteren.

Wim Crepain beoordeelde op 2017-10-19

duidelijk uitleg, product doet wat gezegd word. een handleiding en duidelijke aanduiding van welke functies enkel als optie werken had handig geweest in het dashbord

Reactie van Trips in the Cloud:
Dank voor uw reactie. Wij hebben een handleiding als download aan de website voor iedereen toegankelijk toegevoegd. Trips in the Cloud.