Berkendonk 67
5703 KB Helmond
+31492554218

Van Meerland beoordeelde op 2019-07-02

Prachtig boek voor weinig geld. Heel snel in huis.

A Buijk beoordeelde op 2019-06-28

Mooi gastenboek met foto’s, pagina’s zijn goed met pen te beschrijven. De software was eerst even lastig om mee te werken maar de goede service en snelle levering maakt dat zeker goed.

Van der Hoeven beoordeelde op 2019-06-23

Heb een gastenboek besteld en bij het uitpakken van de bestelling zag ik dat er een hoek van het boek niet mooi was.. waarschijnlijk ergens mee tegen geduwd.. zoiets zou niet verzonden mogen worden.Ook kan je het beter niet online bestellen... helft van de prijs hier in de winkel.

keus beoordeelde op 2019-06-13

Snel binnen!

Spruijt beoordeelde op 2019-06-02

Het juiste boek voor het juiste moment, prachtig vorm gegeven

S beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering!

Denissen beoordeelde op 2019-04-15

Perfect!!

Yaakoub beoordeelde op 2019-03-10

We waren laat met bestellen, maar het kwam op tijd. Een heel mooi boek!

Mylle Denise beoordeelde op 2019-02-18

Heel mooi album,vlugge bestelling,oké

Anoniem beoordeelde op 2019-01-11

Goede service, alles weer mooi en zorgvuldig ingepakt.

Jautze- Dekker beoordeelde op 2019-01-07

Daar ik foto's in wilde plakken met de professionele Tacon inplaktape, dacht ik een bedrijf gevonden te hebben die mij dit kon leveren. Althans zo staat het, nog steeds, op hun website. Helaas bleek deze tape door hun niet meer leverbaar en kreeg ik een ander merk waarmee ik niet wil werken. Gelukkig kon ik de tape kosteloos retourneren en vind ik de service van het bedrijf daarom ook goed.

klein Gebbink beoordeelde op 2018-12-23

Besteld, en snel en op tijd in huis

Britten beoordeelde op 2018-12-13

Erg tevreden. Snelle levering!

Mulders beoordeelde op 2018-10-25

Goede en snelle levering

Van enckevort beoordeelde op 2018-10-23

Prima service

Koek beoordeelde op 2018-10-06

We hadden snel een gastenboek nodig omdat we onverwachts snel gingen trouwen. Bij trouwalbumwinkel een mooi boek gevonden voor een superprijs, werd direct verzonden inclusief een mooie pen met een veer. Geweldig, bedankt!

Blokzijl beoordeelde op 2018-09-30

Op zich goed, maar helaas was het album door postnl een dag te laat bezorgd omdat het licht beschadigd was geraakt in de post, maar daar kan de trouwalbumwinkl niets aan doen. Gelukkig was het wel op tijd om te kunnen gebruiken bij ons zilveren bruiloftsfeest.

Pruijssen beoordeelde op 2018-09-29

De kleur was niet zoals aangegeven

Gelaudie beoordeelde op 2018-09-22

Mooie snelle levering.
Gekregen wat ik had verwacht

Panday beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering.