meliere 27
8604BJ Sneek
KvK KVK 68288964

Jelke beoordeelde op 2017-10-13

Alles in goede orde ontvangen. helemaal goed

Alec beoordeelde op 2017-05-31

Een mooie vaas besteld bij Tutsje! Ik had een vraag over de snelheid van versturen en heb contact gezocht via de website. Een hele vlotte reactie en ook nog eens positief antwoord.

Reactie van Tútsje Designs:
Dankjewel Alec! En heel veel plezier van je vaas.

Janna beoordeelde op 2017-05-23

Prachtige kwaliteit en snelle levering. Ik heb een grote poef met bedrukking. Fantastisch afgewerkt en Uniek. Ik ben er super blij mee.

Annemieke Steemers beoordeelde op 2017-05-20

Super leuke winkel met mooie accessoires. Ik ben vooral fan van de unieke eigen ontworpen en gemaakte poefen en kussens. En de klantenservice is top. Professioneel, vriendelijk en adequaat. Kortom, een dikke 10 voor Tútsje Designs!

Reactie van Tútsje Designs:
Dankje Annemieke!
Dikke tuut Marieke

E van der Velde beoordeelde op 2017-05-13

Super tevreden, mooie en degelijke afwerking en uniek ontwerp (ik heb n kussen).