Boslaan 16
7917RE Geesbrug
KvK 67206158

Robert beoordeelde op 2017-12-28

Wij hebben de 'Boeddha op troon antraciet' bij Tuinbeeldencenter gekocht voor in onze achtertuin. Had eerst nog wat vragen, maar die werden naar tevredenheid beantwoord.

Ook de levering van 4 werkdagen was zoals vermeld. De service was super en we zijn zeer tevreden met onze Boeddha.

Harmen beoordeelde op 2017-10-24

In verband met een onverwacht feestje had ik op zeer korte termijn een tuinbeeld nodig.

Na contact met Tuinbeeldencenter werd het cadeau supersnel afgeleverd.

Kortom: heel erg tevreden met de topservice van Tuinbeeldencenter.nl

P.H. van Hemmen beoordeelde op 2017-10-22

De Moai staat inmiddels op zijn plek. Vanmorgen voor half acht ging de klopper over. Ik stond bij toeval al onder de douche, anders had ik nog in bed gelegen. Geschrokken ben ik in mijn onderbroek en met natte haren naar beneden gerend. De klopper werkt namelijk zeer alarmerend als je die een paar keer direct achter elkaar gebruikt. Wat de bezorger ( in het donker) deed.
Klasse dat wij het beeld al vandaag hebben zoals besproken, de bezorger zei dat hij helaas als eerste bij ons langs moest. Hij begreep dat ik enigszins wat in verwarring was door het tijdstip.

Erik beoordeelde op 2017-07-22

Super service snelle levering en een zeer degelijk product.

Aleida beoordeelde op 2017-07-14

Zeer tevreden. We zijn erg blij met het beeldje.

De Jonge beoordeelde op 2017-06-29

Zeer tevreden. Wij werden via de mail op de hoogte gehouden van de levering van het tuinbeeld. Toen bleek dat het beeld beschadigd en wij dit via de mail kenbaar maakten werd dit zeer netjes afgehandeld. Binnen een week kregen wij een nieuw beeld en werd het beschadigde beeld retour genomen. En dit allemaal kosteloos.

Erik beoordeelde op 2017-06-22

Zeer tevreden.
Robuuste beelden en prima levering.

Emiel van der Veen beoordeelde op 2017-06-02

Ik heb hier de 3 uilen gekocht perfecte kwaliteit en erg gedetaileerd uiterst tevreden en prima verzend tijd, volgende order gaat hier zeker weer geplaatst worden

Martijn Maarsen beoordeelde op 2017-05-17

We hebben een tuinvaas met sokkel besteld, de tuinvaas werd snel en keurig geleverd in een degelijke verpakking. We hebben de tuinvaas op de sokkel een mooie plaats in onze voortuin gegeven. En zijn super tevreden over het resultaat!

Jeanine Stevens beoordeelde op 2017-05-13

Erg mooi beeld, prima service.