Korenmolen 8
8311BD Espel
06 20315832

Ruud beoordeelde op 2018-06-20

Normaal ben ik niet geneigd om beoordelingen te schrijven, maar voor dit bedrijf maak ik graag een uitzondering.

Heel erg tevreden! Of moet ik zeggen super tevreden. Wat een klantgerichtheid! Ik had de "Hawaii II zweefparasol 3 x 3 meter" besteld maar deze bleek enkele centimeters te groot te zijn, waardoor ik met de klantenservice contact op nam. Deze stelde voor om de "Hawaii S parasol 250cm x 250cm" te nemen. Dit is kosteloos en zonder betaling opgestuurd om deze te vergelijken naast de 3 x 3 meter versie. Nadat ik had besloten om de Hawaii S parasol te nemen, is de 3 x 3 meter versie kosteloos opgehaald en is het verschil in aankoop bedrag meteen teruggestort.

De beschrijving van de S parasol bleek initieel niet te kloppen, en dit is ook meteen op de website aangepast nadat contact opgenomen is met de leverancier. Een super bedrijf waar ik in de toekomst opnieuw zaken mee doe. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Tevreden klant! beoordeelde op 2018-05-18

Meer dan heel tevreden!!!
Tuin en serre is goedkoop met een uitstekende service en kwaliteitsproducten. Dit soort bedrijven zie je tegenwoordig niet veel meer!

Ik had n beschadiging op een product en kon dit met een korting oplossen of ik kreeg een nieuwe toegestuurd.
Het contact met Saskia is ook altijd heel goed en snel.

TOP bedrijf

Bernadette beoordeelde op 2017-06-28

Bij onze loungeset knapte de wicker. Wij hebben dit gemeld bij tuinenserre.nl en ontvingen een geheel nieuwe set binnen 1 week! Dik tevreden met deze topservice. Ongewoon in deze tijd! Chapeau!