Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel
+31402826082

8,2

Linda beoordeelde op 2018-09-19

Snelle levering en goede kwaliteit van het zichtdoek.

Monique Kommeren beoordeelde op 2018-09-16

Prima geregeld

Rob De Bruin beoordeelde op 2018-08-28

Gevraagde artikel was er niet meer maar ik kreeg een betere optie voor het zelfde geld. Duurde iets langer dan verwacht maar is wel mooie kwaliteit.
Kortom al met al tevreden.

Kenneth Andy Allas beoordeelde op 2018-08-22

Het product is heel functioneel omdat het ook de privacy ruimte vergroot.

arno kassels beoordeelde op 2018-08-19

goed en snel geregeld en bezorgd

Janssen beoordeelde op 2018-07-27

zeer slecht bereikbaar. diverse telefoon en mail pogingen gedaan. slechts 1 mailreactie gehad dat het product vrijdag(inmiddels een week geleden) geleverd zou worden. ook 1 telefooncontact en die zouden me dinsdag terugbellen. nog steeds niet gebeurd. Allemaal zeer teleurstellend! wanneer kan ik mijn bestelling nu verwachten??? Ook het algemene info mailadres werkt niet. komt onbestelbaar retour. ik hoor graag!

Richard Bonhof beoordeelde op 2018-07-25

Rol kunstgras besteld. Na dagen wachten en niks geen bericht van jullie kant maar eens geïnformeerd waar het bleef. Er was net weer een. Estelling binnen. Gaas ging dezelfde dag of volgende dag weg. Gewacht en gewacht. Na een paar dagen maar weer gevraagd waar het bleef. Er was iets mis gegaan. Het ging nu echt weg. Na een paar dagen was vet er dan. Volgende bestelling ging iets sneller maar ook moeizaam

Astrid Veldstra beoordeelde op 2018-07-23

Bestelling geplaatst, ik werd vriendelijk te word gestaan. Product is geleverd en ziet er keurig uit

J.J. Kooter beoordeelde op 2018-07-16

Snelle en correcte levering; goed product

Michiel beoordeelde op 2018-07-16

We hebben deze hekbekleding gekocht zodat de hond niet naar de hond van de buren kan kijken. Prima hekbekleding. schijnt een beetje door, maar niet te veel. De rollen waren keurig verpakt in een doos. Erg tevreden.

Zonnevylle beoordeelde op 2018-07-15

Ik moest zelf vragen na 3 weken waar mijn bestelling bleef.

Jolien Houtman beoordeelde op 2018-07-11

Het duurde twee weken voor dat we de bestelling ontvingen. Hierover is tussentijds geen enkel bericht gezonden.

willem Brusselman beoordeelde op 2018-07-04

duurde wel even maar is allemaal netjes bezorgd

Ozgul Curebal beoordeelde op 2018-06-27

Juiste artikel met snelle levering

JPM Palman beoordeelde op 2018-06-25

Goed product evenals een goede levering!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-24

Binnen 3 werkdagen geleverd en produkt is van goede kwaliteit.

Wout Nuis beoordeelde op 2018-06-21

kwaliteit prima

Reactie van Tuinhekbekleding:
Goedemorgen,

Dat heeft te maken met dat u voor maatwerk heeft gekozen. Afwerking rondom met PP band en ronde ogen is maatwerk. Daar zit een levertijd op van minimaal 2-3 weken zoals ook bij product vermeld staat.

Dirk Smets
www.tuinhekbekleding.nl

Henny Salet beoordeelde op 2018-06-10

mooi en niet opvallend

SP Walther beoordeelde op 2018-05-23

De afspraak was dat het thuis bezorgd zou worden. Nu staat het bij een pickup point. Ik heb geen mogelijkheden om dat pakket thuis te krijgen. Te groot en te zwaar.

Gabriela Vos beoordeelde op 2018-05-14

I ordered by telephone as I live in France. The service and help there was excellent, and the package arrived within a record time.
Thank you very much