Wolfshoek 1a

Ronald van der Donk beoordeelde op 2019-06-24

Snelle leverering

Louis Beckers beoordeelde op 2019-06-22

Caecilia beoordeelde op 2019-06-19

Krijg alleen maar complimenten ,dat de schutting zo mooi is .

Dirk Jansen beoordeelde op 2019-06-10

Iets langere levertijd, maar correct artikel

steven ausems beoordeelde op 2019-06-08

Perfecte afspraken, advisering, en aflevering op afgesproken tijdstip!
Zou meteen weer metdirbedrijfzalen doen ! Bedankt voor goede service

Jose Koekkoek beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering n goede website n contact met deze mensen zeer tevreden klant n raad familie n vrienden t aan bij hun te kopen

math schols beoordeelde op 2019-06-03

Gezien de prijs had ik inderdaad een kwalitatief hoogstaand product verwacht.
Goed te plaatsen dankzij de handige ringen.
Prima

Arjan de Kleijn beoordeelde op 2019-06-02

Trage levering. Doek krimpt in de zon

Reactie van Tuinhekbekleding:
Goedenavond,
Weet niet wat u onder trage levering verstaat want het is maatwerk. Het moet van de rol afgesneden worden. Krimpen heeft te maken met als u het te lang in de verpakking laat zitten, zoals ook het etiket vermeld. En als u het niet strak opspant.

Dirk Smets

christina beoordeelde op 2019-05-30

vriendelijke behulpzame verkopers .
kunst product hedera bekleding ben ik ook erg tevreden mee .het staat mooi en gezellig op het balkon .
tevens kun je het in de winter laten zitten .
dus een aanrader,,,,,,, ook gezien de prijs is het zeker waard.

Hans van Willigen beoordeelde op 2019-05-22

Prima product

miriam roberts beoordeelde op 2019-05-22

perfect wat ik nodig had.

Wolfs beoordeelde op 2019-05-22

Tweemaal achter elkaar niet het doek gekregen zoals gespecificeerd op de website. Omschrijvingen website kloppen niet. Kan echt niet voor een webshop.
Levertijden zijn lang, meerdere dagen.
Facturen kloppen niet volgens afspraak.
Als je belt en men zegt toe terug te bellen gebeurt dat niet.
Enz.
Kortom, allemaal slechte service.

Wat wel ok is dat men probeert een goed produkt te sturen maar het lukt niet.

Reactie van Tuinhekbekleding:
Beste heer Wolfs

Wij hebben u zo goed mogelijk proberen te helpen zoals bij u bekend is. We hebben u een nieuw doek gestuurd zonder extra betaling, alleen het verschilbedrag. Dit terwijl het doek op maat voor u is afgesneden.

U had beter vooraf langs kunnen komen in onze showroom of monster stukjes op kunnen vragen(die service bieden wij). Het is makkelijk om achteraf commentaar te geven. Maar ook u wensen we succes met uw doek.

Dirk Smets

Boukje Riemersma beoordeelde op 2019-05-22

Alles was naar wens!

Regina Kemperman beoordeelde op 2019-05-15

Na de bestelling binnen 2 dagen bezorgd en keurig verpakt...Vandaag geplaatst. Ben er erg blij mee.

JanWillem Frederiks beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden. Volgens website zou ik de bestelling een week duren voor de levering zou plaats vinden.
Tot mijn vreugde werd dit al na 3 dagen ook word je door de bezorg dienst keurig op de hoogte gehouden van de levering.

G.P. Op de Weegh beoordeelde op 2019-05-12

Ben heel tevreden over de levering van mijn tuinhek en de kwaliteit hiervan.

Bert Drenth beoordeelde op 2019-05-11

In eerste instantie de verkeerde maat bezorgt, maar na een zeer vriendelijk telefoontje werd alles opgelost zonder problemen, 2 dagen later had ik de juiste maat in huis, goed geregeld mannen en dames

P. Smit beoordeelde op 2019-05-11

Prima product en goede levering

Marieke Dekker beoordeelde op 2019-05-11

Heel vlot en vriendelijk contact. Luisteren ook goed naar wat je precies nodig hebt en alles was super snel geregeld.

Raymon Vallentin beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering. Goede snelle communicatie