Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Michael Hooper beoordeelde op 2019-05-22

Zaden besteld en zeer snel bezorgd. Prima!

Rosa Wondergem beoordeelde op 2019-05-20

Goed winkel. Makkelijk te bestellen. Goed service en aflevering. Ik ben tevreden .

Suzan de Kluiver beoordeelde op 2019-05-18

Barbara Rozeboom beoordeelde op 2019-05-12

Ger Coumans beoordeelde op 2019-05-12

Komt betrouwbaar over

Reactie van Tuinplantenzaden.nl:
Gelukkig! Bedankt voor de review.

Aleid Meesters beoordeelde op 2019-05-12

Snel bezorgd, goed geprijsd maar wel wat lastig zoeken op de website omdat er geen zoekfunctie is.

Beste Aleid,
Bedankt voor de feedback! Goed dat je het zegt, want de zoekfunctie is er wel maar blijkbaar te goed verstopt. Hij stond onder aan de sidebar, maar ik heb hem nu rechts onderaan de website geplaatst.
Groetjes,
Linda

Niels. beoordeelde op 2019-05-12

Goede levering, keurig verpakt en zeer snel. 5 sterren zou zijn dat er ook een beschrijven bij zit voor hoe het zaaigoed gezaaid zou moeten worden.

Reactie van Tuinplantenzaden.nl:
Bedankt voor de feedback! Op we website staat alle zaai-informatie inclusief foto's en extra tips. Dat past niet allemaal op een zakje. Maar ik begrijp dat het wel handig zou zijn, misschien zorg ik ervoor in de toekomst. Fijne dag!

Cornelius beoordeelde op 2019-05-11

Uitstekend, zondag besteld, woensdag in Frankrijk bezorgd. Sneller kan denk ik niet.

Reactie van Tuinplantenzaden.nl:
Een goede samenwerking van snel verzenden en een vlekkeloze bezorging door de vervoerder. Fijn dat u tevreden bent!

Peer Meerding beoordeelde op 2019-05-07

Maarten Doms beoordeelde op 2019-05-06

Snelle en correcte communicatie.

Reactie van Tuinplantenzaden.nl:
Bedankt voor de review Maarten.

ludo smeyers beoordeelde op 2019-05-05

Anet Pruisscher beoordeelde op 2019-05-05

Theo Ganzeboer beoordeelde op 2019-05-04

Tonny Nijhof beoordeelde op 2019-05-04

Linda Verlijsdonk beoordeelde op 2019-05-04

Harry Quintens beoordeelde op 2019-05-04

Pakket is nog niet aangekomen.

Beste Harry,
Wat vervelend dat het pakket naar Belgiƫ vertraagd is. Ik heb inmiddels gezien bij de Track en Trace dat het is aangekomen. Klopt dat?
Vriendelijke groeten,
Linda

Krista R beoordeelde op 2019-04-30

Snel geleverd en slim verpakt, paste door de brievenbus.

Reactie van Tuinplantenzaden.nl:
Leuk om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en levertijd. Erg bedankt voor de 5-sterren review!