Loosduinseweg 71
2571AA Den Haag
+31(0)85-1306313

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Rianne Keller beoordeelde op 2019-05-01

Vraag over een tafel snel en helder beantwoord, keurig op tijd bezorgd. Super service, echt een aanrader!

Beste Rianne,

Daar doen we het voor! Veel plezier van je tafel gewenst.
Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tupps.

Giovanni beoordeelde op 2019-04-13

Tafellamp besteld en de volgende dag al in huis. Super blij mee

Beste Giovanni,

Fijn om te horen!
Veel plezier van je tafellamp gewenst.

Nicole Lammers beoordeelde op 2019-04-11

Bij het uitpakken zat er een fikse deuk in de lamp. Ik ben redelijk handig, dus met geduld en gevoel heb ik de deuk er uit kunnen halen. De doos is eigenlijk te klein, er zit zeer weinig verpakkingsmateriaal omheen.

Beste Nicole,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat er een deuk in de lamp zat. Fijn dat je de deuk zelf eruit hebt kunnen halen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je het product in betreffende staat ontvangt. Onze excuses voor dit vervelende ongemak!

Wij hebben hierover per e-mail contact met je opgenomen. Wij nemen je feedback mee.

M.N. beoordeelde op 2019-03-29

Zeer tevreden

Beste M.N.,

Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat je zeer tevreden bent!
We hopen je in de toekomst nogmaals bij Tupps te mogen verwelkomen.

Marieke beoordeelde op 2019-03-23

Een prachtige tafel aangeschaft. 40 euro goedkoper dan bij andere grote aanbieders!!! En de levertijd was slechts 3 dagen. Ben super blij met tupps. Zal zeker een keer terugkomen!

Beste Marieke,

Wat leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop en met ons.
Wij bieden onze klanten altijd de laagste prijsgarantie. Onze lage kosten doen we graag doorberekenen in de verkoopprijs. Het prijsverschil met andere partijen loopt wel op tot 150 euro.

Tot snel bij Tupps!

Roel beoordeelde op 2019-03-17

Snel en goed verpakt. Erg blij met mij aankoop.

Beste Roel,

Fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop. Heel veel plezier ervan en uiteraard bedankt voor de positieve review!

Michiel D. beoordeelde op 2019-03-11

Goede informatie vooraf en snelle levering

Beste Michiel,

Bedankt voor je positieve review.
We wensen je veel plezier van je aankoop!

Marjon beoordeelde op 2019-03-05

Top winkel, lage prijzen, mooie producten en snelle communicatie. Zal zeker nog eens bestellen!

Beste Marjon,

Leuk om te lezen dat je onze collectie waardeert en dat je tevreden bent over onze service. Tot snel bij Tupps!

Norbert van Vliet beoordeelde op 2019-02-27

Snelle levering van de marrazo design stoel. Heeft een mooi plekje gekregen, we zijn er blij mee!

Beste Norbert,

Bedankt voor je positieve review.
Wij wensen je veel plezier van je Marrazo fauteuil!

Erik Lommers beoordeelde op 2019-02-26

Erg goede ervaring met Tupps. Vriendelijke service, snelle levering en een zeer goede prijs voor 2 prachtige stoelen. Ik heb de totaalprijs vergeleken met andere aanbieders en Tupps is inderdaad de goedkoopste. Een kleine tip: vermelding van levertijden zal service verhogend zijn.

Beste Erik,

Hartelijk dank voor je lovende woorden en bedankt voor je advies. De levertijden staan inmiddels vermeld op de site.

Veel plezier gewenst van je aankoop!

Jos beoordeelde op 2019-02-23

Goede communicatie, snelle levering

Beste Jos,

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Tupps!