Stadionstraat 11 C10
076 201 0011

9,0

-1%

Dirk beoordeelde op 2018-12-02

Ik heb vooraf contact gehad met de helpdesk. Kreeg de X92 als advies in plaats van het duurdere model dat ik had uitgezocht.

Vriendelijk geholpen en prima aankoop

Jan beoordeelde op 2018-11-16

Nadat ik de box had ontvangen bleek hij geen wifi ontvangst te hebben. Diverse mails gestuurd en pas toen ik hen meldde dat ik een klacht bij webwinkelkeur zou neerleggen kreeg ik antwoord. Box op verzoek van TVexpert retour gestuurd ad € 14,45 en weer bijna een week en diverse mails moeten wachten op antwoord. Het bleek dat er een niet afgemaakte update op stond waardoor de wifi het niet deed, aangezien ik vanaf het begin al niet met de box op internet kon zou ik niet weten hoe ik een update zou kunnen installeren en daarna tijdens de update zou kunnen onderbreken. Na weer wat wachten kreeg ik een box terug (bleek een andere) die het wel deed. De extra kosten voor het retourneren van de bij ontvangst al niet werkende box weigeren ze te vergoeden.

Reactie van TvExpert:
Dhr. Jan Koert
Dreef 51
2825AN Berkenwoude

Beste meneer Koert,

Allereerst dank voor de plaatsing van uw review en vervelend te vernemen dat u de situatie als dusdanig hebt ervaren. Ik zie helaas wel dat er enkele belangrijke zaken in uw verhaal missen.

Zo vroeg u alvorens het product retour te sturen, of, indien het defect aan het apparaat lag, deze verzendkosten zouden worden vergoed. We gaven u toen aan, dat als er een defect product zou zijn ontvangen, dit zeker het geval was.

Bij ontvangst bleek er echter iets anders aan de hand. U hebt een update onderbroken, waarna de WiFi driver niet langer meer werkte. Dit probleem hebben we kosteloos voor u verholpen en ook hebben we de box kosteloos weer naar u teruggestuurd.

Het is helaas niet zo dat we de kosten die u hebt moeten maken voor het naar ons versturen van het (door uw toedoen) defect geraakte apparaat ook nog vergoeden.

Desalniettemin wensen we u veel plezier van uw aankoop toe!

Met vriendelijke groet, TvExpert

Neira beoordeelde op 2018-11-03

Snelle reacties op vragen

Brian beoordeelde op 2018-09-25

Snelle reacties en goede adviezen

Joost van Steensel beoordeelde op 2018-09-23

Niet te vertrouwen. Al 3 maanden geen reactie.

Juan beoordeelde op 2018-09-13

Vriendelijke uitleg en snelle verzending

Stefan beoordeelde op 2018-09-02

Vriendelijke support en duidelijke uitleg

Tamara Both beoordeelde op 2018-09-02

Nette afhandeling na retour geld netjes terug gekregen.