Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

TvExpert

Stadionstraat 11 C10
4815NC Breda
Bezoek alleen op afspraak
076 201 0011
KvK 66745578

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
TvExpert

Gemiddelde beoordeling

9,0

8 beoordelingen

Beoordeling van klanten

88%

-1%

13%

2018
TvExpert

Dirk beoordeelde op 2018-12-02

Ik heb vooraf contact gehad met de helpdesk. Kreeg de X92 als advies in plaats van het duurdere model dat ik had uitgezocht.

Vriendelijk geholpen en prima aankoop

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TvExpert

Jan beoordeelde op 2018-11-16

Nadat ik de box had ontvangen bleek hij geen wifi ontvangst te hebben. Diverse mails gestuurd en pas toen ik hen meldde dat ik een klacht bij webwinkelkeur zou neerleggen kreeg ik antwoord. Box op verzoek van TVexpert retour gestuurd ad € 14,45 en weer bijna een week en diverse mails moeten wachten op antwoord. Het bleek dat er een niet afgemaakte update op stond waardoor de wifi het niet deed, aangezien ik vanaf het begin al niet met de box op internet kon zou ik niet weten hoe ik een update zou kunnen installeren en daarna tijdens de update zou kunnen onderbreken. Na weer wat wachten kreeg ik een box terug (bleek een andere) die het wel deed. De extra kosten voor het retourneren van de bij ontvangst al niet werkende box weigeren ze te vergoeden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van TvExpert:
Dhr. Jan Koert
Dreef 51
2825AN Berkenwoude
--

Beste meneer Koert,

Allereerst dank voor de plaatsing van uw review en vervelend te vernemen dat u de situatie als dusdanig hebt ervaren. Ik zie helaas wel dat er enkele belangrijke zaken in uw verhaal missen.

Zo vroeg u alvorens het product retour te sturen, of, indien het defect aan het apparaat lag, deze verzendkosten zouden worden vergoed. We gaven u toen aan, dat als er een defect product zou zijn ontvangen, dit zeker het geval was.

Bij ontvangst bleek er echter iets anders aan de hand. U hebt een update onderbroken, waarna de WiFi driver niet langer meer werkte. Dit probleem hebben we kosteloos voor u verholpen en ook hebben we de box kosteloos weer naar u teruggestuurd.

Het is helaas niet zo dat we de kosten die u hebt moeten maken voor het naar ons versturen van het (door uw toedoen) defect geraakte apparaat ook nog vergoeden.

Desalniettemin wensen we u veel plezier van uw aankoop toe!



Met vriendelijke groet, TvExpert
TvExpert

Neira beoordeelde op 2018-11-03

Snelle reacties op vragen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TvExpert

Brian beoordeelde op 2018-09-25

Snelle reacties en goede adviezen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TvExpert

Joost van Steensel beoordeelde op 2018-09-23

Niet te vertrouwen. Al 3 maanden geen reactie.

TvExpert

Juan beoordeelde op 2018-09-13

Vriendelijke uitleg en snelle verzending

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TvExpert

Stefan beoordeelde op 2018-09-02

Vriendelijke support en duidelijke uitleg

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TvExpert

Tamara Both beoordeelde op 2018-09-02

Nette afhandeling na retour geld netjes terug gekregen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2018

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.