Stockholmstraat 1a
9723BC Groningen

Manon beoordeelde op 2017-09-08

Eindelijk en hockeyspecialist in onze mooie stad! Zeer behulpzaam en uitgebreid aanbod voor Hockey! Blij mee.

Robert Goddard beoordeelde op 2017-05-12

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben zeer goed geholpen!

Henk Schipper beoordeelde op 2017-01-22

Twin Seasons is de beste winkel voor wintersport en campingartikelen van Noord-Nederland. Alles van hoge kwaliteit voor een redelijke prijs. Waar zij zich absoluut in onderscheiden is de klanttevredenheid. De klant staat bij Twin Seasons absoluut op nr. 1. Dit blijkt uit het feit dat alles naar tevredenheid en in het voordeel van de klant wordt opgelost. Dit maak je nergens anders mee. Geweldig!! Daarnaast zijn het ook nog eens harstikke leuke mensen die daar werken. Voor mij nooit meer een andere winkel voor de wintersport!!

S Dijkstra beoordeelde op 2016-05-19

Ik heb 2 weken geleden een Lion Haba voortent lamp plus een Eurotrail disselhoes besteld.

Maar kreeg een Kampa Pitch voortent lamp geleverd ,en ook niet de Eurotrail disselhoes toegestuurd maar een klein disselhoesje wat totaal niet past.

Tot 3 x toe contact met deze mannen gehad waar mij een grote disselhoes ter compensatie werd aangeboden,wat nu ondertussen 2 weken geleden is, maar nog niks ontvangen van deze aan de tel zeer aardige mannen,mijn vraag is krijg ik de grote disselhoes nog?

En NEE weer geen grote disselhoes gekregen nog een x dezelfde kleine Disselhoes gekregen. ..ik heb het nu wel gehad ik heb maar 1 hoes op de hendel gedaan en een op de dissel

Ditte beoordeelde op 2016-04-24

Zeer goede service.
Er waren wat problemen met de verzending maar dat werd allemaal opgelost.

Ron beoordeelde op 2016-03-24

Zeer behulpzaam en goed advies. Prachtig assortiment. Heb mijn snowboard meteen de volgende dag gebracht voor onderhoud. Aanrader!

Marc beoordeelde op 2015-11-05

Gezellige winkel, vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ben geslaagd voor mijn nieuwe wintersport outfit en snowboard, Top!

Fam. Nicolaas beoordeelde op 2015-09-12

Wat een geweldige service!!!!!
Armleuning van een nieuwe kampeerstoel bleek bij aankomst op de camping beschadigd. Na thuiskomst was één e-mail voldoende; binnen een paar dagen ontvingen wij kosteloos een nieuwe armleuning.

Nick en Marleen beoordeelde op 2015-07-15

Wat een TOP-service van Twinseasons! De tas die ik besteld had bleek niet op voorraad te zijn! Na telefonisch contact heb ik een alternatief mogen ontvangen die kwalitatief nog beter was! En ook nog eens fijne tips voor mijn reis ;-) twinseasons bedankt voor deze service en ik kom zeker nog eens bij jullie terug!

Cees beoordeelde op 2013-11-04

Prima bedrijf, aardige mensen, goede producten tegen een prima prijs
en erg goede service

Frans Holst beoordeelde op 2012-02-10

Had een Giro helm besteld, maar deze was inmiddels in de winkel verkocht. Kreeg de duurdere versie voor dezelfde prijs geleverd. Top service!!

karel en mieke van heumen beoordeelde op 2012-02-03

zeer behulpzaam via telf inlichtingen ,zeer snelle levering ,snelle reactie (mail) bij storingen ,was gelukkig niet nodig omdat ik het verkeerd had beoordeeld ,in iedegeval een fijne winkel om zaken mee te doen.

minke beoordeelde op 2012-01-29

een snelle reactie en levering,prima. prijs kwaliteit verhouding goed

nico beoordeelde op 2012-01-24

Klantvriendelijk, snelle levering. Prima

Janneke van Lieshout beoordeelde op 2012-01-24

Nette en snelle verwerking van mijn online bestelling.

Wilma Juffermans beoordeelde op 2012-01-23

Ontzettend snel en adequaat geholpen! Een 10 met een griffel!

2012