Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Pleinweg, 28 D 28 D
3083ED Rotterdam

9,0

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Trudi Block beoordeelde op 2018-06-26

mijn kleindochter is erg gelukkig met haar hamsters. per ongeluk kreeg ik 1 hamster ipv 2 , dit werd direct verholpen, prima service.

Cathinka Van Waesberghe beoordeelde op 2018-06-24

De levering ging alles behalve goed. Moest 1 week wachten terwijl ze zeggen voor 4 uur besteld volgende dag in huis. Helaas lieten ze ook niets weten in de zin van uw levering is vertraagd. Diverse mails gestuurd geen reactie gebeld diverse keren. Nummer niet in gebruik. Klacht in gediend bij webwinkel keurmerk en pardoes de volgende dag Mn bestelling geleverd.

Reactie van Ty Knuffels:
Beste Cathinka,

Als eerst natuurlijk bedankt voor je vertrouwen in onze webshop!
Wij zijn het absoluut met je eens dat deze levering niet is gegaan zoals je van ons mag verwachten. Inmiddels hebben we een andere leverancier en mag dit dan ook niet meer voorkomen.

Vriendelijke groet,

Annalies Tjalma beoordeelde op 2018-06-10

Antti Piipponen beoordeelde op 2018-06-09

L Busser beoordeelde op 2018-06-05

Cor Zegwaard beoordeelde op 2018-06-04

Correcte en snelle levering.

Heidi Kalkema beoordeelde op 2018-06-01

Klantvriendelijk en snelle levering!

Tanja Jeucken beoordeelde op 2018-06-01

Knuffel is prima aangekomen, maar verpakking oogt alsof je bij marktplaats iets gekocht hebt (in een kartonnetje gepropt met een plastic zak er omheen).

Brenda Hartgring beoordeelde op 2018-05-29

Besteld op dinsdag, binnen 1-2 werkdagen zou het verzonden worden. Op donderdag en vrijdag geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Op vrijdag een mail dat het langer zou duren, ik had het nodig voor mijn dochters verjaardag. zaterdag was het ineens binnen. Spullen zijn goed en vrij snel verzonden, communicatie slecht.

alien zwart beoordeelde op 2018-05-27

Ria Henneman beoordeelde op 2018-05-23

leuke dingen

Kevin Biesbroek beoordeelde op 2018-05-16

Snel en goed

Esther Betten beoordeelde op 2018-05-11

Goede service, hier was de knuffel die we zochten wel en werd op tijd geleverd. De site is ook erg duidelijk wij hebben ons adresje voor de beanie boo's gevonden. Ook antwoorden via de mail gaat snel. Erg fijn. Wij zijn tevreden.

Fried V d Dungen beoordeelde op 2018-04-17

Alles mooi afgeleverd en op tijd

Karolina Sterrenburg beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben heel tevreden over Ty Knuffels winkel. De bestelling werd netjes op tijd geleverd.
Mijn kind is super blij :>) Aanraden

Thea Schreven beoordeelde op 2018-03-25