Burgemeester Elsenlaan 38
2283AA Rijswijk
KvK 27362075

Herman beoordeelde op 2017-09-14

Leuke trui, zat goed verpakt

Dagmar beoordeelde op 2016-12-23

Super goede service: snel, vriendelijk en denkt mee. Overigens ook nog een prima trui. Ik ben helemaal blij.

Joshua beoordeelde op 2016-12-23

Snelle levering en leuk aanbod. Helaas is de prijskwaliteit onvoldoende. Voor de helft van de prijs (soms nog minder) heb je een trui met vergelijkbare print gemaakt van hetzelfde materiaal. De pasvorm is goed en kwam prima overeen zoals staat aangegeven in de tabellen.

Bas beoordeelde op 2016-12-01

Heel tevreden, woensdag besteld en vrijdag komt de trui binnen. Geen bevestingsmail gehad maar even een kort mailtje naar de klantenservice en je krijgt reactie. Nu al fantastische service! Laat die trui maar komen, ik kan niet meer wachten!

Karin beoordeelde op 2016-10-29

Mooie pasvorm, supergrappig

Mirel beoordeelde op 2016-10-12

Ik was er vroeg bij, dus ik heb nu prcies de trui die ik wil! ;)

Dennis beoordeelde op 2016-07-27

Super! Afgelopen Kerst hier 3 truien besteld. Die truien zijn echt hilarisch (en lekker warm). Werd overigens heel netjes binnen 24 bezorgd.

Marcel beoordeelde op 2016-07-25

Vorige kerst 2 truien besteld en hier super tevreden over. Van bestelling tot levering, alles werkt goed en wordt snel afgehandeld. De truien zijn leuk en zitten heerlijk :)

2016