Radeweg 19
8171 MD Vaassen

2016

A.Kuipers beoordeelde op 2016-11-30

Wij hadden een grenen eco-kist besteld die prima zelf te beschilderen was. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding, en de kist voldeed precies aan onze verwachtingen. Fijn persoonlijk contact gehad en de kist is op het afgesproken tijdstip discreet bezorgd, heel netjes allemaal. Ik kan deze site zeer aanbevelen.

Peter beoordeelde op 2016-11-29

Zeer goede ervaring met uitvaartkist-online. Op een woensdagmiddag besteld en een half uurtje later werd ik gebeld of de bestelling correct was. Op donderdag zou de kist bezorgd worden. Gevraagd of ik donderdag morgen even gebeld kon worden met het tijdstip van bezorgen. Dit werd keurig gedaan en op het tijdstip was de kist er ook. Bezorgd in een discrete bus. Alles keurig volgens afspraak.
Goede kwaliteit kist en netjesafgewerkt.

A. Plas beoordeelde op 2016-11-28

De website is zeer overzichtelijk en geeft direct de gevraagde informatie. Het bestellen was eenvoudig en de de bevestiging van de bestelling, zowel telefonisch als per e-mail, was zeer geruststellend. De persoonlijke aflevering was volgens afspraak en hebben wij als zeer prettig ervaren. De kist voldeed volledig aan onze wensen. Veel positieve reacties op de kist gekregen. Afgezet tegen de lage prijs zijn wij dus voor 100% tevreden en zullen dit zeker uitdragen naar anderen.

Rosa beoordeelde op 2016-11-27

Hadden een smelen mand van iemand cadeau gekregen en hoefden alleen eco bekleding te hebben. Deze is goed en snel geleverd en paste mooi.

Noortje beoordeelde op 2016-04-07

Helemaal prima, en fijn dat ze een uur na de bestelling belden om te bevestigen dat de bestelling in goede orde was ontvangen. Het blijft toch een gekke bestelling.

Anna beoordeelde op 2016-04-06

Prima en netjes geleverd. De kist bleek wel wat klein, we hebben niet op maten gelet als leek. Dus mijn tip is: let ook op de afmetingen. Mijn vader was gelukkig een smal mannetje dus het kwam goed maar dat had ook anders kunnen zijn en dan is er een probleem.

J. van Raaij beoordeelde op 2016-04-06

Vrijdag besteld, maandagmorgen in huis. Werd direct gebeld door een vriendelijke meneer na het plaatsen van de bestelling om te controleren of maandag snel genoeg was (tegen meerprijs is de kist sneller te leveren), maar maandag was snel genoeg. Vlak voor de levering telefonisch bevestiging gehad van de exacte tijd. Toch wel handig in een periode dat je heel veel moet regelen.
Kist en kussens er in waren prima. De kist was verpakt in plastic, zodat hij droog blijft.

Wim Stenfert Kroese beoordeelde op 2016-04-06

Alles was van A tot Z echt super goed geregeld. Ik ben heel erg tevreden.

Familie de Wit beoordeelde op 2016-04-06

Goede afhandeling, helaas jammer dat wij de bezorgkosten moesten betalen omdat de kist om 9.00 uur bij het uitvaartcentrum moest zijn. Dat was het enige minpuntje. Dit is de tweede keer dat wij bij uitvaartkist-inline hebben besteld en naar alle tevredenheid. Zeker een aanrader.

Lotte Enting beoordeelde op 2016-04-06

De massieve grenenhouten kist geurde als een dennenbos, geweldig effect!

R.Hofstra beoordeelde op 2016-02-13

In een moeilijke periode is er in ieder geval dit bedrijf dat meedenkt , klantvriendelijk is bij mondelinge vragen en verder een geweldige service heeft en alle beloften waar maakt. Hoop hun diensten voorlopig niet nodig te hebben , maar indien nodig er zeker weer gebruik van te maken

zwaan beoordeelde op 2016-02-03

Geweldig en correct precies op tijd en dat helemaal uit het noorden. Ook vragen om nog verder iets te kunnen beteken. Mooie kist ook mooi gevoerd. Prettige behandeling Joan

J. van de W beoordeelde op 2016-02-03

In januari 2016 overleed mijn lieve moeder. We wilden een waardig afscheid voor haar. Maar bij rouw en trouw wordt je financieel aan alle kanten uitgeknepen, omdat je verdrietig en dus kwetsbaar bent. Toch gekozen voor een kist bij uitvaartkist online. Een geweldige keuze. Het gemak van bestellen is prima, de kwaliteit en prijs is nog beter. En de kist doet niets onder voor een kist die we anders bij de uitvaartverzorger hadden besteld. Het enige verschil was de prijs. Dit scheelde meer dan €500,00 wat we nu goedkoper uitwaren. Ik kan dan ook met recht iedereen aanbevelen om een kist via uitvaarkist online te bestellen!!!

Maarten-Oosterbeek april 2015 beoordeelde op 2015-06-04

Uitstekende digitale EN persoonlijke afwikkeling van de bestelling. De juiste kwaliteit kist, zoals beschreven en op de juiste tijd persoonlijk afgeleverd. Het is voor ons gezin een waardevolle bijdrage geweest zelf de uitvaart te regelen en te kunnen rekenen op de accurate levering en zorgvuldige dienstverlening met nazorg van Uitvaartkist online. Van harte aanbevolen. Maarten-Oosterbeek april 2015

Marion Bruurs beoordeelde op 2015-04-07

Ik weet nog dat ik donderdag tegen de avond de kist bestelde en dat de betaling via internet niet lukte. Ik belde op en kreeg meteen te horen dat ik ook contant af mocht rekenen bij bezorging. De volgende dag werd ik netjes opgebeld hoe laat de bezorging zou zijn. Op het afgesproken tijdstip stond er een nette dame aan de deur die de kist kwam bezorgen en ons meteen condoleerde met het verlies.
Een hele nette kist en precies zoals op de site te zien was. We rekende contant af, dat was geen probleem. Al met al een zeer correcte manier van optreden en klanten benaderen. Een dikke pluim voor Uitvaartkist-Online. Ik heb nu ervaren wat het betekent om alles zelf te regelen en ben van plan om dit ook aan andere mensen te adviseren. Goed voor de rouwverwerking en ook een stuk goedkoper dan bij een uitvaartondernemer. Helaas weten maar zeer weinig mensen dat je niet verplicht bent om een uitvaartondernemer in de arm te nemen. Ik hoop oprecht dat deze beoordeling meer klanten trekt. Ik heb in ieder geval al verschillende mensen verteld over Uitvaartkist-Online..

Sjaak beoordeelde op 2015-04-05

Fijn en goed geholpen. bezorging was ook zeer gepast.

A. van den Worm beoordeelde op 2015-04-05

De kist die wij besteld hadden is netjes afgeleverd op het opgegeven adres op het juiste tijdstip. Wij zijn zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Ook wanneer wij in het weekend 's avonds diverse keren telefonisch contact hadden werden wij vriendelijk geholpen.

Rita beoordeelde op 2015-04-03

Vanwege de kerstdagen was het niet mogelijk om via de site te bestellen, echter via het vermelde telefoonnummer was het bedrijf bereikbaar. we zijn uiterst zorgvuldig geholpen en de bestelling en levering gingen in goed overleg. Product voldeed aan onze wensen.

Sandra Schipper beoordeelde op 2015-04-03

Buitengewoon fijne en goede service. Ik heb de mooie massieve kist 's nachts bestel. De volgende morgen werd ik om 9 uur gebeld over het afleveren en om 13 uur hadden wij em in huis. Prima service. In overleg hebben wij de bekleding nog gewijzigd. Prijs scheelde de helft met de Uitvaartverzorging! Heel blij mee!

Anna de Vries beoordeelde op 2014-11-17

Geweldige mogelijkheid om zelf je uitvaart te regelen met Uitvaartkist Online. Het leek me spannend of dit zou lukken, maar er werd meteen gebeld en meegeleefd en de persoonlijke zorg was onverwacht groots! Ook de afhandeling was passend! Hartelijk dank!

2014