Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Tongerloodreef 10
4841JN Prinsenbeek

Will van de Ven beoordeelde op 2019-01-24

Ketting viel tegen.

Reactie van Unicorns and Rainbows:
Wat jammer om te horen dat de ketting niet naar wens was.
Natuurlijk willen we graag dat onze klanten tevreden zijn. Graag komen we, indien u dat wenst, in contact om een passende oplossing te vinden.

Michel de Rijk beoordeelde op 2018-12-27

Heel tevreden. Goede service.

Sharon Dijkman beoordeelde op 2018-12-23

Vrijdag voor 15uur besteld en het was de volgende dag al in huis.
En het was nog mooi ingepakt ook.
Ben zeer tevreden en raad andere klanten deze website aan.

Louise Rijvers beoordeelde op 2018-12-18

Snelle, uitstekende levering.
Mooie, leuke zilveren sieraden.
Echt een aanrader.

Yvonne Heeres beoordeelde op 2018-12-17

Oorbelletjes besteld, vlotte levering, leuk verpakt, goede prijs kwaliteit verhouding, betaling is simpel, kortom voor herhaling vatbaar

Cynthia Heeres beoordeelde op 2018-12-17

Heel tevreden, snel in huis en superleuk verpakt. Een echt cadeautje, mijn dochtertje is erg blij met haar sieradensetje.