Regulierenring 31
3981 LA BUNNIK

030 - 608 19 22

2016

Dirk de Jong beoordeelde op 2016-07-25

We zijn heel tevreden over onze aankoop van een canvas schilderij bij Uniek Boven De Bank. De levertijd was prima, het canvas schilderij was heel goed ingepakt, het canvas schilderij was nog mooier en leuker dan verwacht. De verwerking met lijst maakt het bijzonder.

Joke scheeres beoordeelde op 2016-05-18

Ik ben zeer tevreden. Het NamibiĆ« canvasschilderij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De kleuren en afbeeldingen zijn prachtig. De kartonnen verpakking is perfect. Het is een lichtgewicht schilderij, goed te dragen en gemakkelijk op te hangen. Één spijkertje of schroefje in de muur en je bent klaar. Hoe langer ik naar mijn schilderij kijk, hoe mooier ik het ga vinden.

Reactie van Uniek Boven De Bank:
Hi Joke,

Dank je wel voor je recensie, het is altijd ontzettend leuk om te lezen wat klanten vinden.
We zijn erg nieuwsgierig naar hoe het canvas schilderij bij jou hangt, misschien vindt je het leuk om een foto te delen op onze Facebookpagina (als je ons tagt kunnen wij het gelijk zien). Je kunt natuurlijk ook altijd een foto sturen naar info@uniekbovendebank.nl

In ieder geval veel plezier met het ontwerp!

Groetjes,

Tessa
namens Uniek Boven De Bank

Karin Bison beoordeelde op 2016-01-02

Onlangs een mooi doek gekocht bij Uniek boven de bank van Amsterdam in de herfst en heel erg tevreden mee. Het doek werd snel aangeleverd en was zeer goed verpakt (waardoor helemaal onbeschadigd). De kleuren zoals te zien op de foto's op de site komen exact overeen met de daadwerkelijke kleuren. Dat was erg fijn, want daardoor past het doek perfect bij onze inrichting (Met oranje tinten).

Reactie van Uniek Boven De Bank:
Hoi Karin

Bedankt voor je recensie. Wat fijn dat het doek je bevalt en zo goed bij jullie inrichting past. Als je dat leuk vindt, plaats dan een foto op je Facebook hoe hij hangt en tag ons daarin. We zien graag hoe ze hangen en delen dat dan weer op onze pagina.

Veel plezier met het ontwerp!
2016