Vivaldisingel 3

Lees
waarom

Nicole Takens beoordeelde op 2018-06-14

Goede en snelle service
Goed telefonisch contact gehad omdat de afmetingen die ik wilde niet het gewenste effect hadden dus in samenspraak voor andere afmeting gekozen.

Zal er zeker nog vaker bestellen

Roos en Pauwenveer beoordeelde op 2018-06-11

Prima communicatie en informatie, binnen paar dagen geleverd en het tamponneren met de sjabloons gaat perfect. Bespaart me enorm veel tijd. Ik was eerst aan de gang gegaan met een stevig, kunststof sjabloon, dat je meerdere malen kunt gebruiken en dus goedkoper is. Maar het kost veel tijd om dat sjabloon steeds met tijdelijke lijm in te spuiten, te bevestigen, met speciale tamponneerkwast boven je hoofd te tamponneren, en om het sjabloon na een bepaald aantal keren tamponneren weer schoon te moeten maken. Nu, met de eenmalige, superdunne, zelfklevende sjabloons, tamponneer ik 7 grote motieven in een uur met een verfvoller. Het is heel precies tamponneerwerk op kinderbalkjes aan het plafond (en lastig, alles boven je hoofd), maar met deze sjabloons gaat het ook met een verfroller perfect. Voorheen deed ik er 2 in een uur. Het kost flink meer geld, maar de tijdwinst (als je 150 sjabloons moet tamponneren) is enorm. Dus al met al kwaliteit, gemak en tijdwinst voor je geld. Het resultaat is prachtig geworden!

Daphne beoordeelde op 2018-06-06

Prima levering. Ook goede kwaliteit van de sticker

Ron Kooi beoordeelde op 2018-06-04

Prima geregeld en snel geregeld. Zoals beloofd

Sofie Vervaeke beoordeelde op 2018-06-01

Perfect maatwerk en goede dienstverlening.

Robin Beining beoordeelde op 2018-05-27

mooie sticker, ook het ontwerp een paar keer aanpassen ging probleemloos en snel

Rebecca Schalk beoordeelde op 2018-05-27

Wij hebben een logo van de bruiloft van vrienden op een wijnvat geverfd met een verfsjabloon van Unieke Stickers. Het is boven verwachting goed gelukt. Door de ruwe houten ondergrond en kleine letters vonden we het best spannend. Maar het is dus prachtig!

vermeiren peter beoordeelde op 2018-05-18

Super tevreden,sticker heel mooi,goeie kwaliteit.Super service!

Douwe Walinga beoordeelde op 2018-05-17

tevreden over de behandeling en afhandeling. Goede kwaliteit werk

interior for tomorrow beoordeelde op 2018-05-08

Een misverstand m.b.t. het toegestuurde logo leverde in eerste instantie een verkeerd verfsjabloon op. Dit is keurig opgelost door UniekeStickers.nl - het juiste verfsjabloon hadden we binnen een paar dagen in huis.

Wather Trommelen beoordeelde op 2018-05-06

Fantastische ervaring met dit bedrijf. Hele snelle en duidelijke informatie over de mogelijkheden die beschikbaar waren. Zelfs in het weekend ging de correspondentie per e-mail gewoon door. Voorstel meteen ontvangen, opdracht verstrekt en enkele dagen later al in huis. Werkelijk top, groot compliment voor UniekeStickers.nl.

Coen Dijkman beoordeelde op 2018-05-06

Goede service en snelle levering!

Frans Verweij beoordeelde op 2018-04-29

Correcte levering
www.dutch-design-art.com

G.J.J.M. Spuij v Veghel beoordeelde op 2018-04-21

de bestelling duurde wat langer maar dat kwam vanwege de onvoordelige maten verder prima ..

Machiel Kranenburg beoordeelde op 2018-04-20

Hoge kwaliteit van product, service en levering

Laura Altena beoordeelde op 2018-04-18

Hele mooie stickers, goede begeleiding bij het kiezen van de juiste producten, duidelijke handleiding hoe de stickers te plakken etc. En bovendien zeer snel!

Hielke beoordeelde op 2018-04-11

Totaal de verkeerde bestelling gekregen, ze gingen er vanuit dat het zo wel Goed zou zijn. Toen ik contact op nam met het bedrijf, was er niks mogelijk. Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf.

Reactie van UniekeStickers.nl:
Beste Hielke, ontzettend vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Wij kunnen ons dit goed voorstellen als u een product geleverd krijgt wat u anders had bedoelt. Helaas heeft u zelf een afbeelding bij uw bestelling geplaatst met een formaat van 40x40cm. U heeft bij uw bestelling ook opgegeven dat dit 40x40cm moest zijn. Zo hebben wij deze raamfolie ook geproduceerd. Achteraf bleek dat u de folie andersom had willen hebben (contra-geproduceerd). Daardoor verandert ook de afmeting van uw bestand. Dit hebben wij helaas niet vernomen van u destijds waardoor wij uw bestelling conform uw opgegeven info hebben geproduceerd. Omdat wij het erg vervelend vinden dat u de bestelling verkeerd heeft geplaatst hebben wij u tegemoet willen komen door u een korting aan te bieden op uw nieuwe bestelling. Helaas hebben wij sindsdien niets meer van u vernomen. Mocht u toch gebruik maken van ons aanbod verneem ik dat graag.

Matheos van den Brom - UniekeStickers.nl

Hans & Helen beoordeelde op 2018-04-10

Goede service, mooie kwaliteit raamfolie.
In zijn soort vind ik het de best geprijsde voor deze goede kwaliteit

Ronald Meijerman beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering en mooi kwaliteit

Addy beoordeelde op 2018-04-08

Goed uitgelegd, goede service en goede kwaliteit