De Limiet 15c

Mystery shopper

Lees
waarom

Steven Bierman beoordeelde op 2019-08-13

Goede communicatie en strakke afspraken. Gaan nogmaals zaken doen!

Roy Lee beoordeelde op 2019-08-12

Vrijdags 13.00 besteld via site en zaterdags al geleverd. Eigen ontwerp exact geleverd met duidelijke instructies.
Top

Tobias Dekker beoordeelde op 2019-08-06

Heel tevreden, alles was snel afgehandeld. Prijzen zijn vergelijkbaar met andere aanbieders. Ik had niet goed gezien dat het 5 dagen zou duren voordat we het zouden krijgen, dus uiteindelijk heb ik nog 17.50 euro extra betaald om het de volgende dag in huis te hebben

Marjolein Hoefnagel beoordeelde op 2019-08-02

Bestelling was er lekker vlo binnen en de sticker was erg mooi!

Annet Broek-Tros beoordeelde op 2019-08-01

Goed advies gekregen!

Alieke Jong beoordeelde op 2019-07-30

Mooie kwaliteit. Ik heb het sjabloon gebruikt voor op de muur. Werkt prima en gemakkelijk.

Carola Brandts beoordeelde op 2019-07-29

Alles vlot afgewikkeld en netjes op tijd verstuurd.

Michelle Bekker beoordeelde op 2019-07-26

Goede kwaliteit stickers. Duidelijke beschrijving meegeleverd hoe aan te brengen. Snelle en duidelijke communicatie en snel geleverd. Alles bij elkaar gewoon top!

Rudy Van Krieken beoordeelde op 2019-07-26

Zeer correct en geen enkel probleem om iets aan te passen. Snelle levering.

Peters beoordeelde op 2019-07-26

De medewerker deed een aanname over de afmetingen (het vlak ipv de tekst). Na een niet expliciete check, heb ik zogenaamd goedkeuring gegeven waardoor ik nu een sjabloon van 11 cm breed ipv 30 cm breed heb. Als reactie kreeg ik, dat wanneer ik de juiste afmetingen wilde ik maar een nieuwe moest bestellen! Dag €25! Niet echt meedenkend.....

H Wiegman beoordeelde op 2019-07-18

....

Edith Van Asselt beoordeelde op 2019-07-11

Precies op maat ontvangen, mooie kleuren net zoals de site. Makkelijke beschrijving. Mijn deur ziet er prachtig uit

Truus Bol beoordeelde op 2019-07-08

Helemaal blij mee! Top gedaan!

Frank Machielse beoordeelde op 2019-07-04

Heel tevreden. Onze vragen werden snel beantwoord en de levering was snel nadat de opdracht gegeven was.

Nanouk Ramshorst beoordeelde op 2019-07-01

Snelle reactie, goede uitleg en hulp.
Duidelijke communicatie en hele snelle levering! Was een perfect sjabloon. Makkelijk hanteerbaar. Bedankt!!

Wendy Peeters beoordeelde op 2019-07-01

Snelle service, eerst nog een checkmail met het ontwerp. Superkwaliteit. Helemaal tevreden

Gerard beoordeelde op 2019-07-01

Samen tot een mooi resultaat gekomen. Klantvriendelijk en geduldig.
Geen negatieve zaken om op te merken

Dirk Jan Bongers beoordeelde op 2019-07-01

Meer dan tevreden. Snel iets nodig, snel geleverd. Ook het telefonisch en email contact is zeer prettig verlopen. Nog bedankt voor de supersnelle levering!

tat beoordeelde op 2019-07-01

kapotte kreukels in. en luchtbellen die ondanks goed strijken niet zijn verdwenen

Romy Hutten beoordeelde op 2019-07-01

Ik werd fijn geholpen, mijn vragen werden snel beantwoord en ze dachten goed mee. Snelle levering en een hele mooie sticker!