Vivaldisingel 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Lex Esch beoordeelde op 2018-12-14

Stickers perfect gemaakt. Spuitsjablonen met kleine afbeeldingen met veel detail uitgesneden. Enige aanmerking is dat de letters soms wat verschoven zijn en er geen extra ruimte aan de rand overgelaten is.

Rolf Bruijn beoordeelde op 2018-12-13

Afhaaallocatie was lastig te vinden.

Reactie van UniekeStickers.nl:
Beste Rolf, vervelend dat je onze afhaallocatie niet goed kunt vinden. Wij zitten in een goot verzamelgebouw op nummer 15c. Er hangt ook een groot bord boven onze deur met de letter C. Uiteraard kun je ons dan ook bellen als je het niet kunt vinden, zoals je destijds ook gedaan hebt. Dan komen wij je bestelling gewoon net als toen brengen. Jammer dat je dit als een negatieve ervaring hebt beoordeeld...

Vriendelijke groet,
Matheos van den Brom

daphne hooijdonk beoordeelde op 2018-12-10

Mooie stevige muursticker.

W. Wols van der Wel beoordeelde op 2018-12-08

perfect geholpen en mooi resultaat.

erik strijers beoordeelde op 2018-12-03

?

Mary iedema beoordeelde op 2018-11-27

Bestelling goed opdracht goed iedereen vind het mooi staan

veronique vandekerckhove beoordeelde op 2018-11-24

heel vriendelijk , behulpzaam , en supper mooi produkt

Edith Bronkhorst beoordeelde op 2018-11-24

Ik heb zeer prettig telefonisch en per e-mail contact gehad. Er werd meegedacht en alle vragen werden snel beantwoord. Het sjabloneren vergt enig geduld en een rustige aanpak. Mijn eigen tekst op een kastdeur: helemaal tevreden!
Edith Bronkhorst

Annet Broek-Tros beoordeelde op 2018-11-23

Prima telefonisch advies gehad!

mjm timmermans beoordeelde op 2018-11-23

goed geholpen, ze namen de tijd.

zeynep calinalti beoordeelde op 2018-11-21

Vriendelijk geholpen, meegedacht over bestelde product, op tijd geleverd.

Judith Schwarte beoordeelde op 2018-11-18

Goede begeleiding en advies vanaf ontwerp tot aan aflevering en een heel mooi resultaat! Super blij mee.

Serge Geelen beoordeelde op 2018-11-18

Afspraken keurig nagekomen. Net werk.

cor van der ree beoordeelde op 2018-11-12

moeten ze wel geleverd worden

Anouk ter Beek beoordeelde op 2018-11-12

Wij zijn zeer tevreden over UniekeStickers.nl. Het eigen ontwerp (logo) uitgesneden uit een strook zandstraal folie komt mooi tot zijn recht op de buitenramen van ons kantoor. Het contact verliep altijd soepel en snel. Toen wij opmerkten dat één letter een klein beetje scheef op het raam zat, kwam binnen een week iemand langs om dit op te lossen. Dit gebeurde immers nooit en wilde zij graag direct verhelpen!
Zeer goede service dus!

Rien Schouten beoordeelde op 2018-11-09

Prachtig ontwerp, zoals afgesproken, juiste afmeting en uitstekende kwaliteit, ook niet onbelangrijk, uitstekend verpakt!!!!

Edwin Van Dijk beoordeelde op 2018-11-04

Ons ontwerp had een foutje en werd verwijderd, het is een heel mooie sticker geworden. We zijn heel tevreden.

A.F Dijk beoordeelde op 2018-11-02

31-10-2018

Mag ik u vriendelijk bedanken voor de geweldige mooie raamfolie die ik heb mogen ontvangen. Heb hem vandaag binnen gekregen en het zit al op het raam. Het lijkt zo geweldig mooi, mijn oprechte vriendelijke dank hier voor.

Met vriendelijke groet Dorien Dijk

Piet Geerligs beoordeelde op 2018-11-02

Snelle levering en kwalitatief goed met een duidelijke handreiking hoe aan te brengen

Karina Kraats beoordeelde op 2018-11-02

Product conform vooraf opgesteld ontwerp.
Goede kwaliteit.
Netjes afgeleverd!