Meester van Merwicklaan 25
5237KL 's-Hertogenbosch

Nelleke van elzelingen beoordeelde op 2019-06-01

Het hoesje past niet perfect
Lijkt net een beetje te klein zodat het hier en daar een stukje wijkt!

Dominique beoordeelde op 2019-01-31

Goed personeel werken echt op een leuke manier

Melanie beoordeelde op 2018-03-21

Goede service, mooi hoesješŸ‘

Jolanda beoordeelde op 2017-10-06

Leuk voetbalhoesje besteld voor mijn zoon. Snelle levering!

Laura beoordeelde op 2017-07-09

Zondagnacht besteld. Direct gevraagd of het op voorraad was, maandagochtend vroeg antwoord en dinsdag het hoesje in huis. Goede service, mooi hoesje

Peter Brouwer beoordeelde op 2017-03-26

Hoesje besteld bij deze website. Snelle levering, mooi hoesje (beter dan op de foto nog) en goede klantenservice. Volgende keer bestel ik zeker weer via deze site.

Kelly beoordeelde op 2017-03-03

Super leuke hoesjes (zijn precies zoals ze eruit zien op de site), snelle levering en erg klantvriendelijk!

Jens beoordeelde op 2017-02-23

Duidelijke website, mooi aanbod en snelle leveringšŸ‘

Nienke beoordeelde op 2017-02-13

Super leuk aanbod, net even anders dan anderen. En goede prijs ook! Heel tevreden :)

Ivo beoordeelde op 2017-02-07

Hele goede ervaring, Zowel de levering als het hoesje zijn prima bevallen.

Dennis Wolf beoordeelde op 2017-01-16

Ik had een Barcelona hoesje besteld bij Uniek Hoesje en dat bleek helaas na 1 dag gebruik al direct wat mankementen te vertonen. Ik kon het hoesje zonder kosten retourneren en kreeg direct, zonder vragen, een nieuwe toegestuurd. Dat hoesje bleek, ondanks de extra stevige verpakking, ook stuk te zijn bij aankomst. Uiteindelijk is iemand van Uniek Hoesje zelfs aan huis geweest (gelukkig was de afstand niet zo heel groot) om het hoesje nog een keer om te ruilen voor een ander hoesje. Anders was het nogmaals per post gegaan. We konden zelfs nog kiezen. Zonder extra kosten. En dat hoesje is perfect. Wat een service!! Zo zie je het zelden!!

Cecile Geurts beoordeelde op 2016-11-25

Mooi hoesje, snelle levering. Goede service!

Annemieke beoordeelde op 2016-11-19

Goede service, klantvriendelijk ..

Mark Doedeijns beoordeelde op 2016-11-19

Super webwinkel! Snelle levertijd, fijne site om te bestellen en uitstekende klantenservice, door de klant- en oplossingsgerichtheid.

TheBlackBeast beoordeelde op 2016-11-07

Unieke hoesjes met snelle levering. Geen extra toeslag voor PayPal!

Chloé beoordeelde op 2016-10-13

Wat een ontzettend goede service biedt Uniekhoesje.nl! Zeer goed geholpen en top oplossingen worden er geboden!

Femke beoordeelde op 2016-08-17

Snelle levering en prima hoesje! Top, ik ben content.

Antoinette beoordeelde op 2016-03-21

Groot assortiment, goede kwaliteit en goede service
De volgende dag al geleverd!

Antoinette beoordeelde op 2016-03-21

Uniekhoesje biedt een ruim assortiment en zijn in diverse kleuren leverbaar.
Kwalitatief: goed
Kan snel geleverd.

Arjen beoordeelde op 2016-02-25

Uniekhoesje.nl is een prettige website: mooi aanbod en de navigatie werkt perfect. Bestelling werd snel geleverd, ingepakt en wel. Erg tevreden!