Olympiaweg 27a
3077AL Rotterdam

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

6,0

D.spies beoordeelde op 2019-08-15

Super tevreden met deze webshop. Alles netjes, discreet. En supersnel geleverd. Nieuwe vaste klant erbij!

rudolf rosenkrantz beoordeelde op 2019-07-04

je besteld een product omdat urbab aangeeft. 1 á 2 dagen , maar na ruim een week nog steeds niks ontvangen, en dan zo'n mail om het te beoordelen, gewoonweg waardeloos dus, geen goed beschrijving van aanschaf product inzake verzenden .. . erg teleurgesteld en weer erin getrapt, ben nu een paar weken weg naar buitenland , vraag mij af of ik nadien het pakket nog ga ophalen, ondertussen twee ventilatoren bij een andere bedrijf , nu zelf opgehaald,

Reactie van Urban Trading:
Beste Rudolf,

Onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij proberen altijd ons aan de levertijd te houden en mocht deze om de een of andere reden afwijken, proberen wij altijd de klant op tijd de informeren en te goed te komen. Wij hebben uw bestelling opgestuurd en zullen nogmaals een cadeau opsturen met daarin een voedingsset en kortingscode. Uiteraard willen wij bij Urban Trading elke klant tevreden houden! Nogmaals onze excuses!

Dennis

Karel van de Stap beoordeelde op 2019-06-24

nee

Richard Groenhart beoordeelde op 2019-05-24

Op donderdag een bestelling geplaatst en vrijdagmiddag mocht ik mijn pakketje al ontvangen :) Ook met aandacht ingepakt, top natuurlijk! Ik ga vaker hier bestellen