De Boterbloem 6
9271LJ De Westereen

2016

A. Elzinga beoordeelde op 2016-11-23

Erg tevreden, de accu van mijn auto was ermee opgehouden. Ik belde in de avond met Uw Accuwinkel, ze hebben uitgezocht welke accu ik moest hebben en de volgende dag had ik deze al in huis!

Hele goede service en snelle levering dus!

Maarten beoordeelde op 2016-08-02

Wegens kapotte accu's in de camper bij UwAccuwinkel uitgekomen.

In mijn zoektocht naar een geschikte oplossing (camper met een 12 volt gel/zuur lader maar 2x6V AGM accu's in serie) ontzettend goed geholpen door Wouter Koolmees. Ik moest me in korte tijd in de accutechniek verdiepen en hrb uitstekende hulp en adviezen gehad van een meedenkende Wouter.

Uiteindelijk enkele producten waaronder een CTEK msx10 lader, intact accu monitor en 2 x 6V225 aH zenith accu's gekocht.
Mooie passende aanbieding gehad en binnen een dag geleverd.

Zeer tevreden over de wijze waarop Wouter technisch inhoudelijke vragen van mijn kant kon beantwoorden, uitleggen en indien nodig mij aanvulde of navraag ging doen bij een leverancier voor iets.

Topservice onder aan de streep

Simon B. beoordeelde op 2015-06-09

Acht Zenith accu's gekocht. Scherp in prijs en binnen 24 uur in huis! Zeer tevreden over prijs en levering.

2015