Uw Zorgexpert

Uw Zorgexpert

Uw Zorgexpert is dé online zorgwinkel van Nederland. Ons doel is om iedereen eenvoudig en snel te kunnen voorzien van moderne zorgartikelen. Kernwaarden voor ons zijn transparantie en eerlijkheid. Met onze uitgebreide kennis van de zorgmarkt kunnen we u optimaal adviseren over het zorgproduct dat het beste bij u past. Hierdoor hebben wij al veel vaste klanten gekregen.

Onze focus ligt op mensen met een, in meer of mindere mate, beperking in hun dagelijkse verrichtingen. Zoals mensen die slecht ter been zijn of mensen met een (visuele) beperking. Uw Zorgexpert levert u op eenvoudige en snelle wijze hulpmiddelen die u kunnen helpen om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Wij kopen onze producten in bij betrouwbare leveranciers die stuk voor stuk kwaliteitsproducten leveren. Wij vinden het van groot belang dat onze producten naar tevredenheid zijn en hebben daarom onze leveranciers met veel zorg uitgekozen.

Uw Zorgexpert is ontstaan door persoonlijke ervaringen. De opa en oma van de oprichter van Uw Zorgexpert woonden tot op hoge leeftijd nog zelfstandig, maar hun gezondheid ging achteruit en ze werden steeds meer hulpbehoevend. De huisarts adviseerde ze om een eigen bloeddrukmeter aan te schaffen en wandbeugels voor in het toilet en in de badkamer. Eenmaal thuisgekomen hadden opa en oma geen idee hoe ze aan deze spullen moesten komen. Hoe eenvoudig was het geweest als de huisarts, naast het advies, ook had doorverwezen naar de site met artikelen die voor hun gewenst was. Dat was sneller en efficiënt geweest en boven alles had het opa en oma behoorlijk wat stress kunnen schelen omdat ze niet zelf op zoek hoefden.

Zo is het idee voor Uw Zorgexpert ontstaan en daarmee ook de samenwerking tussen huisartsen en Uw Zorgexpert. Wij leveren zorgmiddelen aan de patiënten van de huisartsen. Inmiddels is er een groot aantal huisartsen bij ons aangesloten die allemaal hun patiënten deze zorgartikelen aanbevelen indien daar behoefte aan is en snel een eenvoudig kunnen bestellen.

De zekerheden van https://uwzorgexpert.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016