Albert Einsteinweg 4
8218NH Lelystad

Bol.com 11 9,5

Arno Mande beoordeelde op 2019-03-22

Product de volgende dag in zeer goede staat ontvangen.
Tevens uitstekend verpakt.
Service is ook top.

Jaap Turkesteen beoordeelde op 2019-03-20

Snelle levering. Goed stevig ingepakt. Goed werkende recorder.

Louis Van Nuffelen beoordeelde op 2019-03-17

Francis Storms beoordeelde op 2019-03-17

perfecte handeling, snelle service, kortom een aangename deal gehad.

Hugo Nieuwpoort beoordeelde op 2019-03-08

Masja Veerman beoordeelde op 2019-02-28

Snelle levering, keurig verpakt.
Zeer tevreden

Ad Ponsen beoordeelde op 2019-02-27

David Ashouri beoordeelde op 2019-02-23

Het beeld is niet zo goed. Er is geen gebruiksvoorschriften aanwezig. Maar toch mijn probleem is opgelost. Alvast bedank.
David Ashouri

JOHAN WILLAERT beoordeelde op 2019-02-21

Ad Evertz beoordeelde op 2019-02-16

Geweldige Webshop. Levering met de snelheid van Max z'n Bolide

Ing. Jan van Meer BA beoordeelde op 2019-02-14

De service is geweldig!
De bestelde producten worden zorgvuldig verpakt verzonden.
Als je een vraag hebt dan krijg je, zoals ik heb ervaren, heel erg snel het antwoord dat je nodig hebt!
Een kleine aanvulling op de factuur (een link naar de handleiding) maakt van een beoordeling met 9.9 een 10!
Ing. Jan van Meer BA

Peter Klitsch beoordeelde op 2019-02-11

vhs recorder werk goed
mvg peter klutsch

Piërre Scholtes beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering en apparaat was uitstekend ingepakt. Scartkabel en videoband meegeleverd.

Frank Crommentuijn beoordeelde op 2019-02-10

Snel besteld op een makkelijke website, snel geleverd. Goede kwaliteit.

Ab Balfoort beoordeelde op 2019-02-07

e

Reactie van VCRShop.nl:
Beste, Is er iets mis gegaan met de bestelling of tijdens het plaatsen van de feedback? Met vriendelijke groet, Branko Koster

Ad Evertz beoordeelde op 2019-02-05

Snellere levering zoals als bij VCRShop.nl krijgt NIEMAND voor elkaar!

Wim Steinhoff beoordeelde op 2019-01-28

Ik beoordeel deze zending als matig, omdat het pakket op het verkeerde huisnummer is bezorgd. Nummer 36 in plaats van 26. Op de bevestiging stond wel nummer 26. Op de doos 36. Overigens was de verpakking prima in orde. Daarom heb ik de zending als matig beoordeeld en niet als onvoldoende.

Harrie Denessen beoordeelde op 2019-01-27

Snel en uitstekend verpakt verzonden. Reageert snel en vriendelijk. Heel erg tevreden.

Toine van O. beoordeelde op 2019-01-26

Met veel zorg ingepakt pakket met de Videorecorder en alle toebehoren ontvangen. Het apparaat is nagenoeg niet gebruikt en werkt uitstekend !

kenneth Bufkens beoordeelde op 2019-01-18

Leuke site tegen schappelijke prijzen. Binnen 2 dagen geleverd in België! Klein technisch euvel gehad maar die werd onmiddellijk opgelost. Hele goeie dienstverlening. Zeker aan te raden! Dikke 5 sterren wat mij betreft.