Albert Einsteinweg 4
8218NH Lelystad

9,9

kenneth Bufkens beoordeelde op 2019-01-18

Leuke site tegen schappelijke prijzen. Binnen 2 dagen geleverd in België! Klein technisch euvel gehad maar die werd onmiddellijk opgelost. Hele goeie dienstverlening. Zeker aan te raden! Dikke 5 sterren wat mij betreft.

M.A. Schreuders beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering. Goed spul. Uitermate tevreden.

Lucien van der Hoeven beoordeelde op 2019-01-04

Snelle levering, uitstekend verpakt

Nico Klok beoordeelde op 2019-01-03

Prima service !

Anoniem beoordeelde op 2019-01-03

Videorecorder DVD combi zonder afstandbediening besteld. Snel en keurig geleverd. Later alsnog gratis afstandbediening op verzoek nageleverd gekregen. Super service.

Herman Hartsink beoordeelde op 2019-01-03

Degelijk produckt, goede communicatie en snelle levering in stevige verpakking 👍

Marcel van Steenhoven beoordeelde op 2019-01-03

Geweldige service!

Corry Volleman beoordeelde op 2018-12-30

Een betamax recorder besteld en was snel geleverd en was prima verpakt,en er zaten ook kabeltjes bij zodat je hem meteen kon aansluiten aan je tv via de scart.Ik was die kabeltjes al aan het zoeken op internet voor te bestellen,maar ze zaten er al bij.ik ben er tevreden over deze bestelling,de recorder werkt goed en prima beeld.

Albert Mihaly beoordeelde op 2018-12-29

plus punt goede levering .

min punt ze zijn wel duur !!!!

Frederik van Steen beoordeelde op 2018-12-29

MOOIE VIDEO. AARDIGE VERKOPER. SNELLE LEVERING. TOP !!!

Joop Dijkstra beoordeelde op 2018-12-29

Snel en beloofd wat op de site staat.
En een snelle levering.

Mirjam Vastenholt beoordeelde op 2018-12-29

Snelle, goede en vriendelijke service!

Koen Straasheijm beoordeelde op 2018-12-29

Geleverd met een fout, onmiddellijk om geruild.

Jacques beoordeelde op 2018-11-29

Liefhebber van vintage-apparatuur. Uitstekende service, geduldig en altijd bereid om goede voorlichting te geven. Chapeau!!

Merel beoordeelde op 2018-11-18

Super! Goed advies en gekregen product werkt uitstekend!

Frans beoordeelde op 2018-11-18

Goede communicatie, snelle levering.