Albert Einsteinweg 4

Google Plus/Places - 10,0

pascal gilson beoordeelde op 2019-07-17

Paul Gielissen beoordeelde op 2019-06-30

Steef Joosten beoordeelde op 2019-06-27

Bestelling, goed verpakt, binnen de beloofde termijn zonder verzendkosten afgeleverd.
De bestelling voldoet ook nog eens aan de verwachtingen.

Kees van Toor beoordeelde op 2019-06-27

Hij was netjes in gepakt en hij werkt uit stekend daar bedank ik U voor Groetjes Kees

johann bugler beoordeelde op 2019-06-27

Björn Wandels beoordeelde op 2019-06-16

Marlies Harting beoordeelde op 2019-06-15

Amazing service, friendly, fast reply, fast delivery!

D de jong beoordeelde op 2019-06-13

Lucien Duijkers beoordeelde op 2019-06-08

Advies vooraf en tips bij gebruik waren erg handig

Leo Schouten beoordeelde op 2019-06-05

Ik beveel dit bedrijf aan.
Een prima ervaring in product en levertijd.

H.A. Heide beoordeelde op 2019-05-26

Mijn eerste contact is mij uitstekend bevallen vanwege de grote keuzemogelijkheid, de snelle, complete en zeer verzorgde toezending van het bestelde apparaat. Daarbij een in sympathiek gestelde bewoordingen relevant informatief schrijven.

Anja Stump beoordeelde op 2019-05-26

Julia Weisser Lopez beoordeelde op 2019-05-12

Hele fijne ervaring met VCRShop.nl. Communicatie met de winkeleigenaar was erg snel, gemakkelijk en behulpzaam. De verzending van het pakket was ook erg snel, en het was daarbij goed stevig ingepakt. Ik zou zeker nog een keer bestellen.

Ron Bommele beoordeelde op 2019-05-07

Freek Oosterhuis beoordeelde op 2019-04-21

Recorder 8150. Netjes en snel geregeld met nieuwe scartkabel en batterijen voor de afstandbediening

Marco Anders beoordeelde op 2019-04-04

Henk Bosman beoordeelde op 2019-04-03

Edo Yeheskel beoordeelde op 2019-04-03

John Gallast beoordeelde op 2019-04-01

Snel in huis en apparaat in prima staat.

M. Rijlaarsdam beoordeelde op 2019-03-29