St. Rochusstraat 71
5611RG Eindhoven

Anoniem beoordeelde op 2018-12-15

H. Righolt beoordeelde op 2018-12-14

Goede telefonische voorlichting gevolgd door zeer snelle levering.
Ook voldoet het apparaat ruimschoots aan de verwachtingen.

Willy eeckhout , 2520 Ranst - (Antwerpen-Vlaanderen) beoordeelde op 2018-12-14

Ik gebruik de omvormer voor het zagen van bomen in een bosje.
Met een volle batterij 560 Ah kan ik een eik van 1,5 m doormeter doorzagen op 1 m hoogte, en nadien ook de grote takken verwijderen.
Het is een omvormer van 2000 watt (signaal blokvorm)
Mijn grasmachine loopt wel slecht aan, maar eens het draait kan ik rustig gras afrijden.
Alle andere klein electrisch materiaal van beneden 2000 watt werken prima, eveneens electr. verwarmingstoestellen van 2000 watt.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-04

Dorien leynen beoordeelde op 2018-07-01