Vouerweg 19
6136AK Sittard

9,1

Jan van Dooremolen beoordeelde op 2018-11-19

snelle en correcte levering.

Hennie Mollink beoordeelde op 2018-11-03

Sneller en beter kon niet.

Edwin Poldermans beoordeelde op 2018-10-08

Paste perfect

Moniek van der neut beoordeelde op 2018-10-02

Prima levering!

FRANS DE SCHRIJVER beoordeelde op 2018-09-15

Prima

John B beoordeelde op 2018-09-12

Snelle Levering; ventilator perfect schokbestendig verpakt.

Matthieu wiewel beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering en een scherpe prijs. Prima.

Marco Brinkman beoordeelde op 2018-07-26

Volgende dag in huis.
Top 😀

Gert Geudens beoordeelde op 2018-07-16

snelle levering

Paul Maas beoordeelde op 2018-06-23

Prima levering van het juiste product op de afgesproken tijd.

Frans Lemeer beoordeelde op 2018-06-19

snelle levering

Jeroen van Schooten beoordeelde op 2018-06-18

De bestelling was na een week nog niet gearriveerd. Na 1 belletje met Alex op vrijdag, maakte dat ik het onderdeel maandag in huis had.
En het onderdeel was precies goed.

Michael Fischer beoordeelde op 2018-06-14

sehr schnell, sehr gute Verpackung, alles so wie gewünscht

A Oost beoordeelde op 2018-05-16

product welke is besteld is ook gelijk verstuurd je wordt op de hoogte gehouden alleen heeft de vervoerder het product ergens anders afgeleverd waardoor het later werd afgeleverd, wel telkens contact gehouden wat fijn was, kan mij ook voorstellen dat je niet gelijk een nieuwe opstuurt want dat is dan weer te duur.

LN, Lienden beoordeelde op 2018-05-14

Goede informatie, makkelijk te bestellen, snelle levering. Prima!

Hemant jagessar tewari beoordeelde op 2018-05-07

Ben tevreden alles klopte ook het aansluitschema. raad iedereen aan.

Willem De Raeve beoordeelde op 2018-04-18

Snel geleverd, geen problemen

Albert Tjauw Joe Kim beoordeelde op 2018-04-13

pakket was netjes afgeleverd binnen 3 dagen i.p.v. 1dag volgens bericht is vandaag verzonden dan verwacht je dat het vandaag geleverd word, hadden ze beter erbij kunnen zetten 1 a 3 dagen levert tijd.

Reactie van VENTILATIEMATERIAAL.NL:
Goedendag heer Kim,
Bedankt voor u feedback, in onze webwinkel staat beschreven dat de levertijd van onze producten 1-3 dagen is, we streven ernaar om bestelling die voor 12.00 uur zijn geplaatst de volgende dag te bezorgen, meestal lukt dit ook. als u vanuit onze digitale winkel het bericht krijgt dat de bestelling s' morgens om 9.00 uur is verzonden betekent dit dat het pakket ons bedrijf heeft verlaten en is aangeboden bij het transport bedrijf. helaas zijn we nog niet zover zoals u schijnbaar verwachtte dat het pakket dan ook deze dag zou worden geleverd.

Ton Loohuis beoordeelde op 2018-03-28

Juiste materiaal, snelle levering