Gasthuisstraat 10
5301CC Zaltbommel
KvK 61986011

Harry van den Bemd beoordeelde op 2019-04-19

Patrick beoordeelde op 2019-04-17

Ontzettend leuke en leerzame cursus.

Hé Patrick,
Fijn dat de workshop beviel. Laat maar weten als je zover bent om aan je eigen badkamer te beginnen, we helpen je graag!

Sander beoordeelde op 2019-04-17

Duidelijke website.. Makkelijk te bestellen. Snel geleverd

He Sander,
Bedankt voor je review. Laat het vooral horen als je vragen hebt, we helpen je graag.

Albert beoordeelde op 2019-04-17

Jetze beoordeelde op 2019-04-17

Telefonisch super geholpen. Producten snel in huis. En een super strak eind resultaat.

Hoi Jetze,
Wat leuk dat te lezen. We zijn nu wel benieuwd naar je eindresultaat ;-)

Hein beoordeelde op 2019-04-09

Heb onlangs mijn badkamerproject naar volle tevredenheid kunnen afronden. De wanden en vloer over het bestaande tegelwerk, bewerkt met Verbau kant en klare betonstuc in de kleur Donkergroen / grijs, een adembenemende ervaring bij het aanschouwen van het eindresultaat. De workshop in Zaltbommel was voor mij als leek achterafgezien een "must" dus gewoon doen, van Michiel belangrijke tips & tricks gekregen om het juiste eindresultaat te kunnen bereiken . Ik ben super tevreden over de uitleg en het gebruik van materiaal en gereedschappen, de gastvrijheid maar ook zeker de overtuiging van het aanwezige vakmanschap. Michiel en Marieke hartelijk dank voor het delen van jullie kennis en expertise en veel succes met de verkoop van jullie producten. Top!!

Hoi Hein,
Wat een leuk bericht! We zijn echt ontzettend nieuwsgierig naar het eindresulaat. Stuur je ons een paar foto's?
Hartelijke groet, ook van Michiel
Marieke

niels molkenboer beoordeelde op 2019-04-04

Anoniem beoordeelde op 2019-04-01

Producten heel snel in huis, goede telefonische ondersteuning bij bestelling en voor technische vragen. Heel tevreden.

Hoi,
Bedankt voor je review. Blijf gerust bellen als je vragen hebt. We helpen je graag.

Hans Lok beoordeelde op 2019-03-31

Jeffry Vink beoordeelde op 2019-03-28

Robert Jan Paape beoordeelde op 2019-03-28

Erg interessante cursus. Goede uitleg.
Veel tips hoe je de klus moet aanpakken.
Zelf ook alle stappen van het aanbrengen kunnen uitvoeren.
Voel me heel zeker om zelf aan de gang te gaan.
Lekkere koffie en heel verrassend een overheerlijke warme appelflap.
Al met al een hele gezellige en leerzame dag.

Hoi Robert Jan,
bedankt voor je leuke review. Laat het weten als je zover bent om met je eigen project aan de slag te gaan. En: kom je je materialen dan op een zaterdag ophalen dan ligt er een appelflap voor je klaar :-)
Hartelijke groet, Marieke

Miranda Snelders beoordeelde op 2019-02-28

Bouke Smit beoordeelde op 2019-02-28

Mark Snijder beoordeelde op 2019-02-28

Quirijn Sengers beoordeelde op 2019-02-25

Goede service. Denken goed met je mee en geven duidelijke instructies en tips!

Hoi Quirijn,
Bedankt voor je bericht. Laat het vooral weten als je vragen hebt/krijgt. We helpen je graag.
Hartelijke groet, Marieke
#teamVERBAU