Gasthuisstraat 10
KvK 61986011

Carola De zeeuw beoordeelde op 2019-08-23

snelle reactie en levering

Reactie van VERBAU-webshop:
Graag gedaan Carola. Laat het vooral weten als we je nog ergens mee kunnen helpen.
Marieke #teamVERBAU

fam. Linssen beoordeelde op 2019-08-23

prima en zeer deskundig te woord gestaan.
Er werd alle tijd voor ons genomen

Reactie van VERBAU-webshop:
Bedankt voor jullie bericht. We vonden het leuk dat jullie er waren, samen met de rest van de familie :-) Laat het vooral weten als jullie nog vragen hebben.

Marco Zuilhof beoordeelde op 2019-08-20

Claudia Hiemstra beoordeelde op 2019-08-19

Guido en Yvonne van den Bogaert beoordeelde op 2019-07-26

I. Jelten beoordeelde op 2019-07-26

familie Van de Broek beoordeelde op 2019-07-23

Heel fijn en uitgebreid geholpen in de winkel in Zaltbommel.

Reactie van VERBAU-webshop:
We vonden het leuk dat jullie er waren. Heel veel succes met het verwerken van het betonstuc. Laat het vooral weten als je nog vragen krijgt.
Hartelijke groet, Marieke

Neeltje Verhaaren beoordeelde op 2019-07-21

Hans beoordeelde op 2019-07-08

Makkelijk besteld, snel in huis, fijn product. En ik werd heel goed geholpen aan de telefoon.

Hoi Hans,
Bedankt! En heel graag gedaan. Bel gerust nog eens als je vragen hebt.
Hartelijke groet, Marieke

Debby beoordeelde op 2019-07-08

Fantastische service! De pakketbezorger had de doos met emmers betonstuc waarschijnlijk iets te hard neergezet zodat 1 emmer losgekomen was.
Meteen gebeld met Verbau en na een mailtje met 5 foto's van de doos (voor de verzekering), werd de dag erna een geheel nieuwe emmer geleverd.
Dit was een ongelooflijke service! We konden ons project met een gerust hart afwerken. De producten zijn fantastisch.
Een echte aanrader, niet twijfelen!
Mvg, Debby

Hallo Debby,
Bedankt voor jouw begrip en je mooie woorden! Hoe goed we onze producten ook proberen te verpakken: soms gaat er iets mis tijdens de verzending. Dat is helaas het enige onderdeel van je bestelling dat we niet in eigen hand hebben.
Als er tijdens de verzending iets kapot gaat. doen we ons uiterste best het zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen zodat je zonder zorgen aan je betonstucproject verder kunt :-)

Bob Gijsberts & Janneke Schuurman beoordeelde op 2019-07-02

Deskundig en heel vriendelijke mensen van Verbau. Levering precies zoals we hadden afgesproken. Ook na levering worden je vragen vriendelijk en snel beantwoord.

Hoi Bob en Janneke,
Bedankt voor jullie leuke bericht. Heel veel plezier in jullie nieuwe huis, mét mooi leemstuc op de plafonds :-)
Marieke & team VERBAU

Debby Hoeksma beoordeelde op 2019-06-25

Jeroen Spermon beoordeelde op 2019-06-24

Aardige mensen, zeer goede uitleg over hun product.

Hoi Jeroen,
Leuk je weer te zien. Succes en plezier met het maken van een toffe keukenvloer voor je opdrachtgever!

Joep Gubbels beoordeelde op 2019-06-24

familie Jansen beoordeelde op 2019-06-22

Uitgebreid advies, mooie materialwen, makkelijk te verwerken.

Hoi familie Jansen,
Veel succes en plezier bij het betonstuccen van jullie nieuwe badkamer!

Lorena Rijksen beoordeelde op 2019-06-15

Patrick Boonstra beoordeelde op 2019-06-13

Heel tevreden. Goed geholpen bij mijn keuze, veel vakkennis. Sealer werd kosteloos nageleverd. Top.

Hoi Patrick,
Bedankt voor je leuke bericht. Heel graag gedaan!
Groeten, Marieke

Véronique Schevenels beoordeelde op 2019-06-05