Gasthuisstraat 10
5301CC Zaltbommel
KvK 61986011

Mieke Bark beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering en goede voorlichting👍

Pascal beoordeelde op 2019-02-14

Zeer O.K. 👍!

Ron Nieuwkoop beoordeelde op 2019-02-01

Lennart Krugten beoordeelde op 2019-01-25

Harry van den Bemd beoordeelde op 2019-01-15

Huib Holsteijn beoordeelde op 2019-01-12

Om 16:00 nog even gebeld met Verbau,.. kan er nog een (na)-bestelling mee voor de volgende dag levering? Tuurlijk zegt Marieke en vliegt naar het postkantoor. Geweldig! Mijn levering kwam de volgende dag zodat ik mijn als kon afmaken.

Heel graag gedaan Huib!

Jos Leenders beoordeelde op 2019-01-09

Makkelijk besteld, snel geleverd

Hoi Jos,
Dank je wel. We gaan ook voor je aan de slag met een offerte voor de uitvoering van het betonstuc. Wordt vervolgd :-)
Hartelijke groet,
Marieke #teamVERBAU

Els Pas beoordeelde op 2019-01-09

Duidelijke stalen en snel opgestuurd!

Hoi Els,
Goed dat te lezen. Laat het vooral weten als je vragen hebt of als jouw kleur er nog niet bij zit. We helpen je graag!
Hartelijke groet,
Marieke #teamVERBAU

marc van hasselt beoordeelde op 2019-01-05

Jammer dat ik er 12 dagen op heb moeten wachten voor ik het had lag denk ik aan post nl verder wel goed zit er nu op

Hallo Marc,
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je zo lang op je pakket hebt moeten wachten. Ik heb het nog even voor je nagekeken maar jouw bestellingen zijn bij ons alle twee binnen 24 uur verzonden. Ik vrees dat je 'slachtoffer' bent geworden van de drukte bij PostNL rondom de feestdagen. Daar hebben wij als 'kleine webshop' helaas geen enkele invloed op. Om het leed toch wat te verzachten ontvang je van ons een kortingscode voor je volgende bestelling.

Els van Heek beoordeelde op 2018-12-31

Beste Els,
Ik lees in je review "De kleur is niet goed. We hebben naturel besteld en nu is de muur bruin”. Dat is vreemd. Bij ons betonstuc in de kleur naturel worden geen pigmenten toegevoegd. Het lijkt er daarom op dat er bij de applicatie iets mis is gegaan. Wellicht is er gewerkt met een stucspaan die niet schoon of zelfs niet roestvrij was. We hebben inmiddels contact met je opgenomen om wat foto’s van het resultaat te ontvangen zodat we je op basis daarvan kunnen adviseren hoe je dit het beste oplost.

We vinden het jammer dat je ons niet hebt gebeld of gemaild zodat we je hier meteen mee hadden kunnen helpen. We stellen elke bestelling heel zorgvuldig samen. En we sturen altijd een checklist met elke bestelling mee waarin we je vragen bij ontvangst meteen alles goed te controleren. Zo kun je als er iets afwijkt of je twijfelt meteen contact opnemen zodat we een eventueel foutje (hoe zorgvuldig we ook werken, een foutje is en blijft menselijk) kunnen herstellen nog voor je aan de slag gaat.

Cora Van Wijngaarden beoordeelde op 2018-12-24

Hein Noten beoordeelde op 2018-12-23

Huib Holsteijn beoordeelde op 2018-12-16

Vrijdag besteld, zaterdag in huis, top!

Reactie van VERBAU-webshop:
Fijn te horen dat dat in de drukke pakkettentijd bij jou wel snel gelukt is Huib!

Gerda van der Heijden beoordeelde op 2018-12-16

Hans Jansen beoordeelde op 2018-12-14

In de winkel uitvoerig geïnformeerd door Marieke en besloten een workshop te volgen bij Michiel. Veel geleerd! Ik heb er alle vertrouwen in dat ik nu zelf de vloer in ons nieuwe huis kan afwerken met betonstuc. Michiel & Marieke: ga zo door met jullie betrokken manier van ondernemen!

Hoi Hans,
Dat is fijn te lezen. Mail je ons wat foto's van het eindresultaat? En als je nog vragen krijgt: gewoon bellen!

Arie van Dijk beoordeelde op 2018-12-11

Anoniem beoordeelde op 2018-12-04

Heel fijn geholpen aan de telefoon. In overleg vanwege de pakketdrukte (Black Friday en feestdagen) de bestelling opgehaald zodat de afwerking van onze woonvloer geen vertraging zou oplopen. Alles stond volgens afspraak netjes klaar.
Mooi materiaal en een fijne verwerking. Vooral van de vocht- en vlekbestendigheid hebben we grote verwachtingen. Onze telefoontjes met vele vragen tijdens de uitvoering worden steeds geduldig en met liefde beantwoord. Marieke, MIchiel en team: bedankt! We sturen zeker wat foto's van het eindresultaat.

Reactie van VERBAU-webshop:
Dat is heel fijn om te lezen. We zijn benieuwd naar het eindresdultaat. En zoals we al aan je vertelden: al moet je 10x bellen met vragen tijdens het proces, gewoon doen. We helpen je heel graag.

Huib Holsteijn beoordeelde op 2018-12-03

Klein team met aandacht voor de klant bij het afhalen van de producten. Alles stond naar wens klaar. Vriendelijke mensen, overheerlijke appelflap aangeboden gekregen. Top bedrijf en producten!

Reactie van VERBAU-webshop:
Bedankt Huib, daar worden we heel blij van!
En: altijd welkom voor een warme appelflap en een verse kop koffie.

Marc Beusekamp beoordeelde op 2018-12-01

Rogier Termeer beoordeelde op 2018-11-29

Super geholpen. Fijne mensen, duidelijke uitleg. Helemaal top!

Hoi Rogier,
Bedankt voor je mooie review! We hebben je met plezier geholpen. Dat wordt vast een prachtige badkamer in jullie nieuwe huis. Sturen jullie een fotootje van het eindresultaat?
Groet, Marieke
#teamVERBAU