Gasthuisstraat 10
5301CC Zaltbommel
KvK 61986011

Hans beoordeelde op 2019-07-08

Makkelijk besteld, snel in huis, fijn product. En ik werd heel goed geholpen aan de telefoon.

Debby beoordeelde op 2019-07-08

Fantastische service! De pakketbezorger had de doos met emmers betonstuc waarschijnlijk iets te hard neergezet zodat 1 emmer losgekomen was.
Meteen gebeld met Verbau en na een mailtje met 5 foto's van de doos (voor de verzekering), werd de dag erna een geheel nieuwe emmer geleverd.
Dit was een ongelooflijke service! We konden ons project met een gerust hart afwerken. De producten zijn fantastisch.
Een echte aanrader, niet twijfelen!
Mvg, Debby

Bob Gijsberts & Janneke Schuurman beoordeelde op 2019-07-02

Deskundig en heel vriendelijke mensen van Verbau. Levering precies zoals we hadden afgesproken. Ook na levering worden je vragen vriendelijk en snel beantwoord.

Hoi Bob en Janneke,
Bedankt voor jullie leuke bericht. Heel veel plezier in jullie nieuwe huis, mét mooi leemstuc op de plafonds :-)
Marieke & team VERBAU

Debby Hoeksma beoordeelde op 2019-06-25

Jeroen Spermon beoordeelde op 2019-06-24

Aardige mensen, zeer goede uitleg over hun product.

Hoi Jeroen,
Leuk je weer te zien. Succes en plezier met het maken van een toffe keukenvloer voor je opdrachtgever!

Joep Gubbels beoordeelde op 2019-06-24

familie Jansen beoordeelde op 2019-06-22

Uitgebreid advies, mooie materialwen, makkelijk te verwerken.

Hoi familie Jansen,
Veel succes en plezier bij het betonstuccen van jullie nieuwe badkamer!

Lorena Rijksen beoordeelde op 2019-06-15

Patrick Boonstra beoordeelde op 2019-06-13

Heel tevreden. Goed geholpen bij mijn keuze, veel vakkennis. Sealer werd kosteloos nageleverd. Top.

Hoi Patrick,
Bedankt voor je leuke bericht. Heel graag gedaan!
Groeten, Marieke

Véronique Schevenels beoordeelde op 2019-06-05

John van Wanrooij beoordeelde op 2019-06-03

Amber De Wilde beoordeelde op 2019-06-03

Daan van Dartel beoordeelde op 2019-06-01

Snelle levering, professional verpakt

Bedankt Daan!

Maarten Penders beoordeelde op 2019-06-01

Mooie producten en enthousiaste eigenaar. Heb de workshop gedaan en kan nu eindelijk mijn project gaan maken.
Via de website eenvoudig bestellen en binnen 2 dagen in huis!
Top!

Hoi Maarten,
Leuk om te lezen dat we jou ook enthousiast hebben kunnen maken :-) Bel ons vooral als je vragen krijgt bij het verwerken van VERBAU-betonstuc.
Hartelijke groet, ook namens Michiel

Vink beoordeelde op 2019-05-26

Zeer goede service.

Reactie van VERBAU-webshop:
Bedankt! We zijn benieuwd naar het resultaat van je eerste project. Laat het vooral weten als je nog vragen hebt.

Sietse van Houten beoordeelde op 2019-05-24

Charlotte Kersten beoordeelde op 2019-05-21

Hans beoordeelde op 2019-05-21

Perfecte service en zeer bereid vragen te beantwoorden. Zeer hartelijke bejegening.

Hoi Hans,
Dank je wel. We doen het graag.
Marieke #teamVERBAU

ferdy beoordeelde op 2019-05-15

Zeer slechte zaak ik bestel twee emmertjes met kant en klare emmertjes met betonstuc deze kreeg ik al bijna een week later maar goed daar wil ik dan niet over vallen maar op het moment dat we het willen gaan gebruiken, komen we er achter dat de emmertjes maar half gevuld zijn. Ik was helemaal verbaasd en eigenlijk teleurgesteld in het feit dat je in Nederland toch weer zo makkelijk wordt opgelicht, want dat is het. ik koop een emmer en verwacht dan ook dat deze vol zit. Als ik dan vervolgens het bedrijf opbel en iemand dit uitleg krijg ik constant de vraag of ik heb emmertje gewogen heb, weeg jij je goederen die je besteld via internet, wat een onzin. uiteindelijk vind de vrouw aan de telefoon dat ik maar had moeten wegen want het staat per gewicht in de bestelling, en ze vind het maar normaal om de telefoon er op te gooien. wat een kut bedrijf is dat. je bent gewoon gek als je daar iets besteld fucking oplichters.

Beste Ferdinand Harteveld,
We spraken elkaar zojuist hierover aan de telefoon. Ik heb aan de toon en termen die je over ons bedrijf en mij persoonlijk gebruikte een zeer vervelend gevoel overgehouden.
Je hebt bij ons op 24 april 2x 5 kilo betonstuc gekocht en we hebben je dat dezelfde dag nog toegestuurd. Mocht de inhoud van de emmertjes die je hebt ontvangen minder zijn dan de bestelde 5 kg dan horen we dat graag. Uiteraard staat het je ook vrij de bestelling aan ons retour te sturen wanneer je hiermee niet tevreden bent.
Marieke Hüsstege, eigenaar VERBAU

Anoniem beoordeelde op 2019-05-10