Gasthuisstraat 10
5301CC Zaltbommel
KvK 61986011

Charlotte Kersten beoordeelde op 2019-05-21

Hans beoordeelde op 2019-05-21

Perfecte service en zeer bereid vragen te beantwoorden. Zeer hartelijke bejegening.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-10

Ineke de Jong beoordeelde op 2019-05-06

FERDINAND HARTEVELD beoordeelde op 2019-05-05

Kelly Piasecki beoordeelde op 2019-05-03

Als klant uit Belgie kon ik niet vlot afrekenen.(mss een bug op de site?)
Wel topproducten en vriendelijke klantenhulp

Hoi Kelly,
Bedankt voor je bericht. We werken pas sinds kort met een nieuw systeem, daarin zaten inderdaad nog wat bugs. Jammer genoeg kon je daarom niet meteen je bestelling afronden. Fijn dat je het even hebt doorgegeven. We hebben het meteen opgelost!

Joost van Wijk beoordeelde op 2019-05-03

Judith De Munck beoordeelde op 2019-04-29

Je krijgt goed advies en wordt uitstekend geholpen.

Hoi Judith,
Bedankt! Laat het vooral weten als je meer vragen hebt. We helpen je graag.

Arek Jarzabek beoordeelde op 2019-04-28

Perfect advies over product en vriendelijk personeel.

Hoi Arek,
Bedankt voor je mooie review. We staan altijd voor je klaar.

Nick Heymen beoordeelde op 2019-04-26

Na bestelling proefplaatjes de volgende dag al in huis.

Hoi Nick,
We hopen dat jouw kleur erbij zit :-) Laat het vooral weten als je vragen hebt of een andere kleur in gedachten hebt. We helpen je graag.

Ros beoordeelde op 2019-04-25

Alles goed afgeleverd!

Reactie van VERBAU-webshop:
Dat is goed om te horen! Laat het vooral weten als je vragen hebt als je zover bent om met ons betonstuc aan de slag te gaan. We helpen je graag.

Marion beoordeelde op 2019-04-24

Anoniem beoordeelde op 2019-04-23

Heel fijn geholpen. Na het invullen van het 'boodschappenlijstje', kreeg ik goed advies over wat ik nodig had. Daarna had ik de materialen met duidelijke werkinstructie heel snel in huis. Onze woonvloer is prachtig geworden.

Reactie van VERBAU-webshop:
Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat het allemaal gelukt is. Stuur je ons wat foto's van de betonstucvloer?

Harry van den Bemd beoordeelde op 2019-04-19

Patrick beoordeelde op 2019-04-17

Ontzettend leuke en leerzame cursus.

Hé Patrick,
Fijn dat de workshop beviel. Laat maar weten als je zover bent om aan je eigen badkamer te beginnen, we helpen je graag!

Sander beoordeelde op 2019-04-17

Duidelijke website.. Makkelijk te bestellen. Snel geleverd

He Sander,
Bedankt voor je review. Laat het vooral horen als je vragen hebt, we helpen je graag.

Albert beoordeelde op 2019-04-17

Jetze beoordeelde op 2019-04-17

Telefonisch super geholpen. Producten snel in huis. En een super strak eind resultaat.

Hoi Jetze,
Wat leuk dat te lezen. We zijn nu wel benieuwd naar je eindresultaat ;-)

Hein beoordeelde op 2019-04-09

Heb onlangs mijn badkamerproject naar volle tevredenheid kunnen afronden. De wanden en vloer over het bestaande tegelwerk, bewerkt met Verbau kant en klare betonstuc in de kleur Donkergroen / grijs, een adembenemende ervaring bij het aanschouwen van het eindresultaat. De workshop in Zaltbommel was voor mij als leek achterafgezien een "must" dus gewoon doen, van Michiel belangrijke tips & tricks gekregen om het juiste eindresultaat te kunnen bereiken . Ik ben super tevreden over de uitleg en het gebruik van materiaal en gereedschappen, de gastvrijheid maar ook zeker de overtuiging van het aanwezige vakmanschap. Michiel en Marieke hartelijk dank voor het delen van jullie kennis en expertise en veel succes met de verkoop van jullie producten. Top!!

Hoi Hein,
Wat een leuk bericht! We zijn echt ontzettend nieuwsgierig naar het eindresulaat. Stuur je ons een paar foto's?
Hartelijke groet, ook van Michiel
Marieke