Marineweg 6

Google Plus/Places - 9,0
Google Plus/Places - 8,8
Google Plus/Places - 9,2

Eveline beoordeelde op 2018-09-19

Prettige webshop met prettige & attente klantenservice. Naar wens ook avondbezorging van bestelling mogelijk.

Sandra beoordeelde op 2018-09-16

Uitstekend snel geleverd. En heb je iets besteld wat niet meer op voorraad is wordt je geld heel snel teruggestort!

miranda van der star beoordeelde op 2018-09-15

Prima

Ellis beoordeelde op 2018-09-15

Bestelling snel en goed verpakt ontvangen.
Artikel is van zeer goede kwaliteit.
Tot de volgende keer.

M van Doorn beoordeelde op 2018-09-15

Goede webshop,goede kwaliteit kleding. Goed bereikbare en vriendelijke klantenservice: er wordt goed geluisterd en gereageerd. Snelle bezorging. Jammer dat voor eventueel terugzenden betaald moet worden.

Marlou Wobben beoordeelde op 2018-09-09

Jammer, dat ik voor de derde keer op rij een bestelling plaatste in de sale, betaal & vervolgens een paar dagen later een mail krijg dat het produkt al uitverkocht was.....Niet fijn!

Trudy Berens beoordeelde op 2018-09-09

Vandaag besteld en dag erop in huis. Uiterst tevreden!

karim bukala beoordeelde op 2018-09-08

Leuk site met mooie kleding, echt een aanrader

Daielle Trompert beoordeelde op 2018-09-08

Ik had me even niet gerealiseerd dat ik de retourkosten zelf moet betalen. Levering was in orde. Wel jammer dat mandje leeg gehaald wordt met items die definitief besteld worden blijkbaar door anderen... Ineens miste ik items die er wel in zaten.

CH beoordeelde op 2018-09-08

Prima en snelle levering. Spullen zijn netjes verpakt.

Margareth Kool beoordeelde op 2018-09-04

Snelle levering. Je moet wel een account aanmaken anders wordt je niet op de hoogte gehouden. Je krijgt dan ook geen mail wanneer net artikel niet meer op voorraad is.

Viola van der Bruggen beoordeelde op 2018-09-04

Snelle levering, klein probleempje met een kleding stuk maar is dezelfde dag nog opgelost door Micheal. Nogmaals bedankt voor het begrip en de super snelle en nette service. Ben super blij met mijn jasje.

Kiko beoordeelde op 2018-09-03

Levering volgens afspraak en netjes verpakt

Hanneke Wijers beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering en bij een vraag zeer vriendelijke en accurate reactie van de klantenservice

tessa berg beoordeelde op 2018-09-03

Arianne van Wijk beoordeelde op 2018-09-03

Snelle nette levering!

Joy Thijssens beoordeelde op 2018-09-03

Altijd top geregeld en snel bezorgd

Elly van Zanten beoordeelde op 2018-09-02

Mooie webshop,snelle levering!

JM beoordeelde op 2018-09-02

Mooie merken.
Als DHL meewerkt heb je de bestelling snel in huis.

Marianne van Ingen-Speijers beoordeelde op 2018-09-02

Heel tevreden over de bestelling, correct verpakt en tijdig bezorgd. Heel mooie jurk