Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Marineweg 6
2241 TX Wassenaar

9,1

Google Plus/Places - 9,0
Google Plus/Places - 7,8
Google Plus/Places - 9,0

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Magchiel Kessen beoordeelde op 2019-04-29

2 van de 4 bestelde artikelen niet geleverd door fout in administratiesysteem

Monique Vis Bolderdijk beoordeelde op 2019-04-29

Marc Hoekstra beoordeelde op 2019-04-29

Prima levering, conform afspraak binnen de tijd.

inge riethoven beoordeelde op 2019-04-29

Bestelprocedure makkelijk,levering zou sneller kunnen in vergelijking met andere websites.

Gerrie Tulen-Louwes beoordeelde op 2019-04-29

geen opmerkingen

Erna de Wee beoordeelde op 2019-04-28

Snelle levering, prima webshop!

Catrien H beoordeelde op 2019-04-25

Het product wat ik besteld heb, een blouse van Moscow, is perfect. De bezorgsnelheid is ook prima. Alleen wordt een enkele blouse in een mooie, stevige veel te grote doos bezorgd, ziet er keurig uit, alleen de doos is veel te groot. Zo zonde. Verpak het in een stevige plastic zak, dan kan het evt. door de brievenbus, maar kost ook minder aan verpakking en wss ook aan porti, maar is ook minder schadelijk voor het milieu. Er kunnen nl. meer dozen etc. in een busje/vrachtauto. Ik vind het echt heel erg jammer.

Janneke van Beelen beoordeelde op 2019-04-24

Erg tevreden. Keurig verpakt. En snel in huis.

A Verbocht beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

Simone beoordeelde op 2019-04-23

Prima webwinkel! Mooie kleding en snel bezorgd zoals altijd.

Marja Kempen beoordeelde op 2019-04-23

Heel tevreden over mijn aankoop! Snelle levering en mooi verpakt!

Eveline beoordeelde op 2019-04-23

Heel tevreden, super klantenservice en bij bezorging ook mogelijkheid tot avondlevering.

Marleen Haaften beoordeelde op 2019-04-23

gewoon uitstekend!!

Sandra van der Loos beoordeelde op 2019-04-21

Snelle levering, netjes verpakt. Ook op een retour krijg je heel snel bericht. Fijne webshop!

Brigitte Veldkamp beoordeelde op 2019-04-20

Snel geleverd, netjes verpakt!

M.L. Poss beoordeelde op 2019-04-20

Communicatie was prima en het retour storten van het niet geleverde artikel was zeer snel.

Marij Kalkers beoordeelde op 2019-04-17

De dag erna al binnen! Top!

R Baumgartner beoordeelde op 2019-04-15

Vlotte levering en afhandeling van retouren.

Cora Karreman beoordeelde op 2019-04-14

Jas besteld van Moscow.
Volgende dag in zeer nette verpakking al bezorgd.
Sneller en beter kan niet !
Ik ga vaker bij Via Mio bestellen.

A Wortelboer beoordeelde op 2019-04-14

Prima