Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Fijnjekade 28
2521CR Den haag

8,9

Anja beoordeelde op 2018-01-30

Helemaal niet tevreden probeer al een week deze webshop te bereiken over de status van bestelling. Via telefoon , mail, chat,Messenger. Totaal geen reactie en telefonisch hoor je alleen een muziekje!!!!!!!!!!

poelwijk beoordeelde op 2017-11-05

prima!

Lisa beoordeelde op 2017-08-21

Komen al hun beloftes na. Hartstikke tevreden dus!

Fleur beoordeelde op 2017-08-20

Snelle levering, communiceren ook heel vlot. Daarnaast een goede prijs kwaliteit verhouding.

Sanne beoordeelde op 2017-08-16

Zeer goede ervaring met Vidlik.
Maandag besteld en gisteren al in huis. Kwaliteit stoelen voor een mooie prijs. Zeer tevreden, mij zie je terug!

Anita beoordeelde op 2017-05-15

Prima stoelen, dagje te laat geleverd, maar dat was voor ons geen probleem.

Ruben Chang beoordeelde op 2017-04-11

Mooie stoelen, zitten ook fijn. Makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn er blij mee

Elia Voet beoordeelde op 2017-04-08

Snelle en correcte afhandeling!

Bas Brader beoordeelde op 2017-03-01

VIDLIK doet wat het belooft. Stoelen voorradig, zéér snelle levering, top producten! Aan te raden!

Belpame Karine beoordeelde op 2017-02-27

onmiddellijk antwoord op mijn vragen
correct, goeie prijs

nadiya bouzagaoui beoordeelde op 2017-02-26

Levering Belgie is normaal 2 a 3 werkdagen. Het heeft bijna 2 weken geduurd voor in mijn bestelling heb gekregen. De communicatie ging niet vlot!

Reactie van VIDLIK:
Beste Nadiya,

Wat ververlend om te horen. Er waren helaas wat problemen met de container in de haven, dit is iets wat wij zelf niet in de hand hebben en helaas op dat monemt alleen kunnen afwachten. Wij hebben netjes de situatie uitgelegd. Op het moment dat de voorraad was ingeslagen en verwerkt is de order netjes binnen 3 dagen geleverd. Jammer van de slechte review. We hopen wel dat u tevreden bent met de geleverde stoelen!

Klantenservice Vidlik.nl

Tom beoordeelde op 2017-01-13

Zeer nette stoelen, goede levering. TOP!

Richard beoordeelde op 2017-01-07

Vlotte communicatie, snelle levering. Stoelen zijn tevens ook heel mooi!

Reactie van VIDLIK:
Beste Richard,

Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je blij bent met onze service!

We zien je graag eens terug in onze webshop.

Klantenservice vidlik.nl