Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

VIDLIK

Fijnjekade 28
2521CR Den haag
0640839733
KvK 66481775

Geverifieerd door WebwinkelKeur

VIDLIK

Gemiddelde beoordeling

8,9

13 beoordelingen

Beoordeling van klanten

92%

0%

8%

2018
VIDLIK

Anja beoordeelde op 2018-01-30

Helemaal niet tevreden probeer al een week deze webshop te bereiken over de status van bestelling. Via telefoon , mail, chat,Messenger. Totaal geen reactie en telefonisch hoor je alleen een muziekje!!!!!!!!!!

VIDLIK

poelwijk beoordeelde op 2017-11-05

prima!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Lisa beoordeelde op 2017-08-21

Komen al hun beloftes na. Hartstikke tevreden dus!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Fleur beoordeelde op 2017-08-20

Snelle levering, communiceren ook heel vlot. Daarnaast een goede prijs kwaliteit verhouding.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Sanne beoordeelde op 2017-08-16

Zeer goede ervaring met Vidlik.
Maandag besteld en gisteren al in huis. Kwaliteit stoelen voor een mooie prijs. Zeer tevreden, mij zie je terug!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Anita beoordeelde op 2017-05-15

Prima stoelen, dagje te laat geleverd, maar dat was voor ons geen probleem.

VIDLIK

Ruben Chang beoordeelde op 2017-04-11

Mooie stoelen, zitten ook fijn. Makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn er blij mee

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Elia Voet beoordeelde op 2017-04-08

Snelle en correcte afhandeling!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Bas Brader beoordeelde op 2017-03-01

VIDLIK doet wat het belooft. Stoelen voorradig, zéér snelle levering, top producten! Aan te raden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Belpame Karine beoordeelde op 2017-02-27

onmiddellijk antwoord op mijn vragen
correct, goeie prijs

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

nadiya bouzagaoui beoordeelde op 2017-02-26

Levering Belgie is normaal 2 a 3 werkdagen. Het heeft bijna 2 weken geduurd voor in mijn bestelling heb gekregen. De communicatie ging niet vlot!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van VIDLIK:
Beste Nadiya,

Wat ververlend om te horen. Er waren helaas wat problemen met de container in de haven, dit is iets wat wij zelf niet in de hand hebben en helaas op dat monemt alleen kunnen afwachten. Wij hebben netjes de situatie uitgelegd. Op het moment dat de voorraad was ingeslagen en verwerkt is de order netjes binnen 3 dagen geleverd. Jammer van de slechte review. We hopen wel dat u tevreden bent met de geleverde stoelen!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Vidlik.nl
VIDLIK

Tom beoordeelde op 2017-01-13

Zeer nette stoelen, goede levering. TOP!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VIDLIK

Richard beoordeelde op 2017-01-07

Vlotte communicatie, snelle levering. Stoelen zijn tevens ook heel mooi!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van VIDLIK:
Beste Richard,

Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je blij bent met onze service!

We zien je graag eens terug in onze webshop.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice vidlik.nl
2017

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.