Goorstraat 15
5384PP Heesch

DVdR beoordeelde op 2019-04-19

2 Holzkern armbanden besteld. Alles top.

A Kooi beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden, product uitstekend verpakt.

Marnix Bakker beoordeelde op 2019-01-19

Duidelijke site, leuk product. Snelle levering, goed verpakt.

August Brotzki beoordeelde op 2018-12-22

Snel en klantvriendelijke behandeling

Ina Hillebrand beoordeelde op 2018-12-11

Prachtig horloge van Holzkern ontvangen. Prettig contact met eigenaar en zeer goede service ! Dank!

Sascha Harper beoordeelde op 2018-12-03

Horloge past precies en ziet er reuze mooi uit!