Brouwerijstraat (Kantooradres) 7 A
4356 AL OOSTKAPELLE

9,9

De Ruwe beoordeelde op 2018-10-15

Lekkere thee. Daarom besteld.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw reactie. Lavendel earlgrey is inderdaad een mooie thee. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Mellenie Bouma beoordeelde op 2018-10-14

Super snelle levering! Groot assortiment, duidelijke website.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Ook goed te lezen dat het een duidelijke website is. Als je elke dag erin werkt dan zie je het soms niet altijd meer even goed. Dus leuk om te horen. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Adri Peters beoordeelde op 2018-10-12

Had de bestelde thee binnen twee dagen in huis, niets op aan te merken.

Dank u voor de reactie. Met vriendelijke groeten Cor van Hilst

K. Van Meenen beoordeelde op 2018-10-12

Alles is naar wens geleverd. Als ik eens een vraag stel wordt er direct vriendelijk op gereageerd.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat ook tevreden bent met het beantwoorden van uw vragen. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Van der Leer beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering en goede informatie over de bestelling!

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u de informatie ook goed vond. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Hettie Ligtenberg beoordeelde op 2018-10-07

Bij vragen snel antwoord, zeer behulpzaam bij het zoeken naar de goede koffie en maling.
Snelle verzending.
Zeer betrouwbaar.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Fijn om nog steeds een klant te mogen helpen van het "eerste uur". Dank voor de mooie reactie. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Bruins van Vugt beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering, alles goed ontvangen

Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Peter Grootoonk beoordeelde op 2018-10-06

De theesoortenzijn allemaal in kleine verpakking.
Misschien is het mogelijk om grotere verpakking aan te bieden en tevens wat grotere blikken.
Ik meng bijv ontbijtkruiden met irish breakfest. Ik weet voor klant
Kun je dit niet aanpassen.
Verder vind ik de service perfect en ik bestel nu voor 2 personen en dan kom je wel aan de hoeveelheid.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u onze service zo waardeert. De theesoorten zijn ook te koop (met extra korting) in grotere hoeveelheden, nl. 150 gram, 250 gram en een kilo verpakking. Bij elke thee ziet u een verpakking (meestal is dat 80 gram) als u daar op klikt dan ziet u de andere verpakkingen.
Eventueel kunnen wij ook thee voor u mengen. U mag dit altijd bij de mededeling zetten of ons even mailen. Met vriendelijke groeten,
Cor van Hilst

J. Van de Pol beoordeelde op 2018-10-05

Snel en corect.

Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

c boll beoordeelde op 2018-10-04

Alles aanwezig erg vlugge servis

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw reactie. We proberen inderdaad alles gelijk te versturen, in het bijzonder wanneer er voor 12.00 besteld wordt. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

A. van Kessel beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden, ik had een verkeerd onderdeel besteld. Werd meteen vervangen voor de juiste maat. Meteen per omgaande post.
Dat is fijn als mensen gewoon meteen handelen.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw aardige reactie. Ook u bedankt trouwens want de volgende dag hadden we de onderdeeltjes ook van u terug. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Fred Liauw beoordeelde op 2018-10-01

Ik koop al lange tijd mijn thee en koffie bij Van Hilst. Prima verpakt en snelle verzending.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Wij kennen u inderdaad al sinds lange tijd. Erg fijn dat wij nog steeds uw koffie en thee mogen leveren. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Bensoussan beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering, chocolade boontjes als extra. Top kwaliteit koffie!

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw referentie en fijn dat u de koffie zo waardeert. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Heleen Schmitz beoordeelde op 2018-09-18

Prijs kwaliteit is goed. Vroeger kocht mijn moeder altijd de koffie bij u. Maar nu bestel ik het online bij jullie omdat ik niet in de buurt woon.
Ik heb weleens ergens anders koffie gekocht, maar die van jullie springt er toch uit wat smaak betreft. Daarom koop ik alleen nog maar bij jullie.

A.Hangoor beoordeelde op 2018-09-16

Snel geleverd en goed verpakt (was breekbaar). Geen enkel probleem ondervonden.

Nanny van Velthoven beoordeelde op 2018-09-01

Supersnelle levering. Helemaal goed.

I. De Groot beoordeelde op 2018-09-01

Zeer goed. Heldere website, duidelijke email. Goede informatie en zending op tijd! Zeker een aanbeveli nu.

Tom beoordeelde op 2018-08-13

Goede service, heerlijke koffie!

Heijltjes beoordeelde op 2018-08-13

snel en efficient !

Mw. Ram-de Ridder beoordeelde op 2018-08-10

Maandag besteld en woensdag mijn bestelling keurig thuis bezorgd. Goed verpakt, geen overbodige verpakking. Tevreden.