Brouwerijstraat (Kantooradres) 7 A
4356 AL OOSTKAPELLE

P.Hartman beoordeelde op 2019-08-19

Mieke Pulles beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering, wel een beetje jammer dat het pakket door de bezorgdienst (PostNL) voor de deur was gezet terwijl we niet thuis waren (en we een pakketbrievenbus hebben).

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Zoals u weet hebben wij geen invloed op het werk van PostNL maar ik ben het wel met u eens dat het jammer is dat zij geen gebruik hebben gemaakt van deze speciale pakket brievenbus. Ik ga dit dan ook terugkoppelen aan Postnl.

Engelen beoordeelde op 2019-08-17

Vlotte levering zoals verwacht.
Reeds een paar jaar niets op aan te merken.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw reactie. Dat vinden we erg fijn te horen. Met vriendelijke groeten,
Cor van Hilst

Ines Delmee beoordeelde op 2019-08-17

I. van der Sande Lacoste beoordeelde op 2019-08-17

Niets op aan te merken

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Dat is fijn te horen en mocht u een keer een tip hebben dan horen we het graag.

C Roghair beoordeelde op 2019-08-16

Monique Ebben beoordeelde op 2019-08-16

Makkelijk, snel en op tijd

tonio beoordeelde op 2019-08-14

Greven beoordeelde op 2019-08-13

H.P. Geersen beoordeelde op 2019-08-12

Snelle en correcte afhandeling.

Mw. Saskia beoordeelde op 2019-08-11

Klantvriendelijk, altijd een snelle reactie op de bestelling via de mail over de verwachte levertijd en netjes bezorgd!

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat alles zo wordt gewaardeerd en dank dat u al zo lang klant van ons bent.

A. Arts beoordeelde op 2019-08-07

Zeelenberg beoordeelde op 2019-07-31

MJE Stam beoordeelde op 2019-07-30

Wij bestellen al jaren thee bij deze firma; ruime keuze, redelijk snelle levering en uiteraard goede kwaliteit!

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw positieve recensie. Fijn te horen dat u tevreden over ons was ook dit keer. Ik zag nog wel de term: "redelijk" snelle verzending. Dat boeide mij toch enigszins omdat we binnen 1 uur uw bestelling hadden verpakt en de bestelling diezelfde middag nog hadden aangeboden aan PostNL. Ik zag toen dat de PostNL er twee dagen over had gedaan. Voor ons is dat altijd jammer, omdat we zelf heel snel uitleveren. PostNL hebben we natuurlijk zelf niet in de hand. Nogmaals dank.

Met vriendelijke groeten,
Cor van Hilst

Danielle Korshuize beoordeelde op 2019-07-25

R.A. van Vugt beoordeelde op 2019-07-24

Goede ervaringen. geen enkele klacht of anders.

K. Van Meenen beoordeelde op 2019-07-22

Bestelling is altijd prima in orde en op vragen wordt snel en adequaat gereageerd.

Finke beoordeelde op 2019-07-22

Aandekerk beoordeelde op 2019-07-22

Han Ronda beoordeelde op 2019-07-21

Duidelijke site, veel keuze, snel in huis en de voortgang van de bestelling keurig via mail ontvangen.