Brouwerijstraat (Kantooradres) 7 A
4356 AL OOSTKAPELLE

Rick van Workum beoordeelde op 2018-12-13

Keurig en vlot

Hofstad beoordeelde op 2018-12-12

Tevreden, snelle bezorging, wel hoge bezorgkosten

Machiel beoordeelde op 2018-12-11

Zeer snel en professioneel

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Stan Leistra beoordeelde op 2018-12-10

Perfecte service. Telefonisch zeer vriendelijk en hulpvaardig. Levering sneller dan verwacht, binnen 2 dagen de Jura machine in huis. Ik kan iedereen Van Hilst van harte aanbevelen.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Dank voor uw beoordeling en heel veel plezier met uw machine. Heeft u vragen dan horen we het graag. Omdat we heel lang een technische dienst hebben gehad hebben we veel ervaring met deze machines.

Susan Vrenken beoordeelde op 2018-12-08

Prima site prima koffie snel geleverd

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Frank Hop beoordeelde op 2018-12-08

Eerst telefonisch goed geholpen bij mijn keuze, daarna besteld en de levering de volgende dag met als verassing nog 2 monsters om te proberen 👍

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Leuk te horen dat de adviezen telefonisch ook goed kunnen werken. Dat doen we graag. Ook bij een webwinkel is persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk.

Leni van Bakelen van Hoek beoordeelde op 2018-12-08

tevreden besteld en snel thuis

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Dank voor uw beoordeling. Weer een tevreden klant. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Sylvia Zonneveld beoordeelde op 2018-12-07

Even onduidelijkheid over waar mijn pakketje was maar keurig en persoonlijk afgehandeld EN opgelost.
Geen "automatisch" antwoord maar echt nette mail. Zeer tevreden. Daarnaast een keurig pakket met alles dat ik besteld heb en nog extra wat kleine presentjes. In één woord geweldig !!

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Wat een leuke beoordeling. Prettig contact was wederzijds. U toonde ook begrip en dat is fijn. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Inge van Gerwen beoordeelde op 2018-12-07

Duidelijke website, goed verzorgde verzending en een prima product

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor de beoordeling. Graag tot ziens. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Leijh Silvy beoordeelde op 2018-12-06

Tijdig en compleet

Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Jacco beoordeelde op 2018-12-03

Prima!

Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

Paul Tammes beoordeelde op 2018-12-02

Haalde vroeger in de winkel, nu dus over naar webwinkel.
Prima kwaliteit koffie.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Fijn dat u de weg naar de webwinkel ook gevonden heeft. We hebben veel vaste trouwe klanten uit Nijmegen. Dank ook dat u de koffie kwaliteit waardeert.

Bram van de Ven beoordeelde op 2018-12-02

Heerlijke koffie en geweldige, snelle service!

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Heel goed te horen. We zijn altijd erg blij met dit soort reacties.

Sprokholt beoordeelde op 2018-12-01

Alles in orde, vlot afgeleverd via PostNL en monsterzakjes thee ;-)

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Goed te horen dat alles goed is ontvangen. Veel plezier met de thee. Met vriendelijke groeten, Cor van Hilst

P. Koenis beoordeelde op 2018-12-01

De bezorging liet even op zich wachten, maar dit heeft te maken met de problemen bij Postnl. De kopje waren goed ingepakt, goed beschermd.

Van Keulen beoordeelde op 2018-11-30

Heel tevreden

Joop Vijzelaar beoordeelde op 2018-11-30

Gewoon een top bedrijf doen wat ze zeggen geven ook telefonisch advies, net een echte winkel met een andere manier van leveren.
Een dag later zonder dat je er de deur voor uit moet.

A. van Grinsven beoordeelde op 2018-11-30

Ondanks dat er wat mis ging met de betaling vooraf, is men zo vriendelijk geweest mijn bestelling alvast te sturen. En dat heb ik als geweldig ervaren. Ook na mijn problemen met de INGbank betaling ten tweede male is men vriendelijk gebleven. Ik ben altijd gewend mijn rekeningen meteen te voldoen en als er iets mis gaat ben ik erg overstuur. Men had alle vertrouwen in me dat het goed kwam en dat geeft een geweldige rust. Daarom: Uitstekend. met vriendelijke groet, A.van Grinsven

Guido Verhoek beoordeelde op 2018-11-29

Ik ben bij de bestelling vergeten de actiecode met korting van 5 Euro te gebruiken. Twee uur later al bericht dat het met het eindbedrag verrekend wordt Chapeau !!

Dorris Terhaerdt beoordeelde op 2018-11-25

Heerlijke thee en snelle bezorging. Het enige nadeel is dat het pas vanaf 50 euro gratis wordt bezorgd.

Reactie van Van Hilst Koffie en Thee:
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u het product waardeert. Het klopt dat wij onder de 50 euro verzendkosten vragen. Overigens betalen wij € 6,25 en de klant uiteindelijk € 4,95. Wij vinden dit een eerlijk bedrag. Onder de € 50,- lopen wij het risico dat wij niets aan de bestelling verdienen en dat wilt tenslotte niemand. We proberen goed en snel en betrouwbaar te werken en willen kwaliteitsproducten verkopen, maar we willen ook onze boterham verdienen. Wij hopen dat de klant daar uiteindelijk begrip voor heeft.