Klapwijkse eilanden 3
2652ES Berkel en Rodenrijs

Van der Doelen beoordeelde op 2018-02-18

Via een kennis werd ik geattendeerd op Van Leeuwen Oplaad. Bij hem een ICU Eve Mini besteld.
Was een goede keuze. Van Leeuwen denkt erg mee met de situatie waarin de laadpaal komt te staan.
Snelle levering en goede service na het plaatsen. Snelle reacties bij vragen.

Tineke Schouten beoordeelde op 2018-02-07

Goede service. Oplaadpunt besteld, zeer snel in huis en direct aangesloten door Vanleeuwenoplaad!

Dennis van der Maarel beoordeelde op 2017-01-31

Prima leverancier. Heel fijn contact. Prima voorlichting en uitgebreide informatie (flexibel wat betreft oplossingen). Snelle levering en plaatsing volgens wens.

Bob D. beoordeelde op 2016-12-16

Prima hulp en ondersteuning bij het oplossen van een storing aan mijn ICU compact mini. Er werd heel snel gereageerd op het probleem, meegedacht over de oplossing en uiteindelijk snel en doeltreffend gehandeld zodat mijn auto weer opgeladen kon worden. De aftersales service van eigenaar Willem is fantastisch en een voorbeeld voor veel collega bedrijven. Top!

Erik P beoordeelde op 2015-11-01

De icu compact mini is bij keurig netjes geïnstalleerd, en bevalt prima. Initieel was helaas de verkeerde kabellengte geleverd, maar na 1 e-mailtje werd deze de volgende dag al vervangen. Kortom een bedrijf om gemakkelijk zaken mee te doen.

Pieter S. beoordeelde op 2015-06-03

Onze ICU compact is snel en perfect geleverd. Hij is nu 1,5 jaar oud en hij blijkt zeer eenvoudig in gebruik en werkt perfect. Zijn er super blij mee.

Hopmans beoordeelde op 2015-05-31

Firma in orde. Bijzonder fijn in gebruik is de ICI compact mini met vaste kabel en plug-in. Geen gedoe met losse kabel telkens uit je auto halen, aansluiten en daarna loskoppelen en opbergen. De plug-in regelt, dat je geen 'pas' nodig hebt voor start opladen, wat in de thuissituatie wel heel fijn is.

Dirk Kievit beoordeelde op 2015-05-30

Alles geregeld volgens afspraak.

Brugsma beoordeelde op 2015-05-28

Prima materiaal en goede levering

Bouwman beoordeelde op 2015-05-28

Betrouwbaar. Goede service.

Jeroen beoordeelde op 2015-05-27

Prima informatievoorziening en nazorg!

Toebosch beoordeelde op 2015-05-27

Compact mini laadpunt gekocht in 2013. Goede service en support. Product werkt prima. Nadien nog enkele accessoires tbv inbouw besteld. Deze firma kan ik van harte aanbevelen.

2015