Karper 54

Geen feed back als je hebt betaald, 2x om moeten vragen

Paul Steenbakkers beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering 👌

Reinhardt Merzdorf beoordeelde op 2018-12-09

super Article and extra fast delivery ! excellent.

Ronald Nijssen beoordeelde op 2018-12-08

Prima standaard voor Beoplay M5, miste wel een montage instructie in de verpakking

Mark Boon beoordeelde op 2018-12-08

Uitstekend! 's Middags besteld en de volgende bezorgd. Had mij betreft ook gewoon in de brievenbus gemogen, want het ging maar om twee kleine kabeltjes, maar die waren prima van kwaliteit en op de afgesproken tijd bezorgd.

Spillebeen Dreeke beoordeelde op 2018-12-04

Zat geen beschrijving bij was onbereikbaar telefoon en chat werd niet beantwoord. Pas na mail de volgende dag antwoord gekregen!

Jean Slangen beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering en de kwaliteit van produkt was uitstekend.

Roger Sliepen beoordeelde op 2018-12-01

Andere pakketdienst zodat afhaalpunt gekozen kan worden.

perry van gestel beoordeelde op 2018-11-28

Goede verpakking
Niets op aan te merken

Joop de Maar beoordeelde op 2018-11-28

Prima geholpen, staan klaar voor je, en denken mee.

Michel Gossé beoordeelde op 2018-11-28

parfait

Panagiotis Christodoulou beoordeelde op 2018-11-28

All good

Fred Klop beoordeelde op 2018-11-28

Snelle levering prima kwaliteit

Jitse de Vries beoordeelde op 2018-11-26

Snelle levering van het juiste artikel!

Paul Korbag beoordeelde op 2018-11-22

De zending kwam snel binnen.
Indien de montage iets eenvoudiger kon verlopen (de schroefdraad was niet lekker gesneden zodat de meegeleverde boutjes niet makkelijk ingedraaid konden worden.) dan waren het 5 sterren geweest.
Verder is het bestelde produkt (speakersteun tbv Samsung soundbar achterluidspreker HWN 950) erg solide uitgevoerd!

J Geerings beoordeelde op 2018-11-17

Snelle levering.

Johannes Boerma beoordeelde op 2018-11-17

Snelle service, mooi product, erg tevreden

Ruben Tanis beoordeelde op 2018-11-14

Philippe Verschelden beoordeelde op 2018-11-11

Expedition rapide et efficace.
Supports d’excellente qualité, fixations simples à installer. Je suis très satisfait de ce matériel.

Carlo beoordeelde op 2018-11-10

Verzending gaat via DPD, volgens de website doet de bezorger 2 pogingen, bij ons slechts één keer aan de deur geweest, DPD erkent dat ook, is een keuze van de afzender die dat weer ontkent. Heb het pakket 20 kilometer verderop moeten ophalen. Erg wrang voor 2 kabeltjes die makkelijk door de brievenbus hadden gekunt.