Karper 54

Bol.com 230 9,2

Raoul Talen beoordeelde op 2018-10-13

heel tevreden

Vinith Pillai beoordeelde op 2018-10-11

The delivery was smooth and the quality of the product is great. There was a misfit in one of the stands and the replacement stand was quickly delivered.

JP Berkenhagen beoordeelde op 2018-10-10

Prima

Patrick Bouteca beoordeelde op 2018-10-08

Goed.

Johanna de Bruin beoordeelde op 2018-10-07

Zeer correct te woord gestaan,toen betaling niet meteen lukte. Vlotte levering ☆☆☆☆

Jon Vandenbruaene beoordeelde op 2018-10-04

OK

Anoniem beoordeelde op 2018-10-03

de ene dag besteld de andere dag in huis!

Hans Oldenkamp beoordeelde op 2018-10-02

Snelle accurate levering, wel jammer dat wanneer je dezelfde set besteld bij bol.com er geen verzendkosten aan verbonden zijn

Xavier Wijngaarde beoordeelde op 2018-10-01

Ik ben trevreden met mijn product. Zeer zeker een snelle levering.

Edwin Meinster beoordeelde op 2018-10-01

Prima levering. Er zijn nog enkele verbeteringen mogelijk. Zo kon ik mijn bestelling niet zo snel terug vinden op de website en ook de levertijd was 1 dag later. Mijn bestelling had niet zo'n haast dus al met al prima!

Dennis Snijders beoordeelde op 2018-09-25

Uitstekend product, goede kwaliteit en top service!

oscar hamammi ortega beoordeelde op 2018-09-23

Todo perfecto!! Recomendables 100%

Ad Broers beoordeelde op 2018-09-17

Ondanks dat er een verkeerd product geleverd was direct herstel volgende dag juiste product ontvangen

Pascal Bloem beoordeelde op 2018-09-17

Helaas meerdere keren besteld met betaalmethode PayPal, na succesvol te hebben afgerond kreeg ik geen enkele bevestiging (ook niets afgeschreven). Daarna besteld het iDEAL en dat ging wel goed.

Hendrik Sabbe beoordeelde op 2018-09-17

Product was niet op voorraad maar is nadien nog sneller geleverd zoals op de afgesproken datum goed contact met de helpdesk geen opmerkingen een aan te raden webwinkel

Marc Tol beoordeelde op 2018-09-14

Producten besteld en prima op tijd geleverd.

Jean-Philippe GROSSE LOPEZ beoordeelde op 2018-09-12

Articles conformes.
Livraison rapide

R Pietersen beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering gewoon goed zo als het hoord

Peter Coumans beoordeelde op 2018-09-05

Tevreden

R Ruessink beoordeelde op 2018-09-02

Zeer snelle levering, product is naar verwachting, past goed op mijn apparatuur.