Karper 54

Bol.com 321 9,2

A Jansen beoordeelde op 2019-04-21

Snel geleverd, goed verpakt

Michael A. J. van Peperstraten beoordeelde op 2019-04-20

Goede snelle levering, materiaal uitstekend, mooie aanwinst voor in de huiskamer

Rob Stelte beoordeelde op 2019-04-17

Toffe set en snelle levering op verzoek!

Sander Van Batenburg beoordeelde op 2019-04-15

Super tevreden goed geregeld

Harm de Jager beoordeelde op 2019-04-15

Jammer dat ze producten ook via bol.com aanbieden maar ze niet kan bestellen omdat er maar één is
( speaker houder) dus maar naar de site van het bedrijf en meer moeten betalen door de portokosten

Marc Ecker beoordeelde op 2019-04-14

Aankoop wandbeugel voor Bose Soundtouch 10. Snelle verzending, goede prijs-kwaliteit verhouding !

Florent Deman beoordeelde op 2019-04-14

Very satisfied with my order. Fast shipping and good communication via emails on the order.

Kelvin Robertson beoordeelde op 2019-04-09

Outstanding product and first class customer service.
I would highly recommend this company and its products. (Samsung HW-N 950 Speaker stands)

Xavier PEZET beoordeelde op 2019-04-08

rapide, simple et efficace

Martine Heemskerk beoordeelde op 2019-04-07

Top

Nelly Susanna beoordeelde op 2019-04-06

Goede servies en op tijd👌👌

C Huijsen beoordeelde op 2019-04-05

Heel tevreden snelle levering.

R. uit U. beoordeelde op 2019-04-01

Bestelling werd in goede orde, snel geleverd. Indien de winkel een uitgebreider assortiment had in snoeren en audio-apparatuur had ik ongetwijfeld meer besteld.

Gert-Jan van van Groningen beoordeelde op 2019-03-31

Snelle levering, en ben goed op de hoogte gesteld.

Perfect verpakt

Ellen De Leeuw beoordeelde op 2019-03-31

Prima webshop, goed verpakt en snel geleverd.

Amazon Locker - mercè beoordeelde op 2019-03-30

Soporte normalito con pintura de baja calidad. Lo tuve que comprar porque no tenia mas remedio y tenia prisa. No vi alternativas en amazon y la tienda china por excelencia tardaria mucho en llegar... 20€ es carísimo, excesivamente caro. 5€ seria un precio mas acorde a la calidad y a lo que es.

Por otra parte se ajusta bien al echo. Viene con tornillos, pero no son avellanados y los tapones para taparlos sobresalen mucho.

Jan Dhr. van der Roest beoordeelde op 2019-03-28

Geleverde product was goed levering dpd wat minder heeft verkeerde adres aan ge belt niet thuis terwijl de winkel open was.
moest toen het pakket afhalen wat niet nodig was.

Peter Nielsen beoordeelde op 2019-03-27

dsafsafa