Mient 52
2141 TD Vijfhuizen

Miranda Engel beoordeelde op 2018-12-09

Vandaag besteld morgen geleverd, doen wat ze beloven, top!

Caston van Hooijdonk beoordeelde op 2018-12-02

Ondanks dat het enkele dagen meer heeft geduurd dan normaal , vanwege black Friday , was de service uitstekend.

Joan Bos beoordeelde op 2018-11-01

goed en snel bezorgt

Marc Endhoven beoordeelde op 2018-10-30

Ischa Havens beoordeelde op 2018-10-27

jasper bishoff beoordeelde op 2018-10-26

Charlotte Janssen beoordeelde op 2018-10-26

De bestelling was snel binnen, goed verpakt en alles was gecontroleerd. Dit was goed te zien op de pakbon. Erg fijn om te zien!

Filip Pendolski beoordeelde op 2018-10-11

Tony van Lith beoordeelde op 2018-10-08

Pieter la Grange beoordeelde op 2018-09-23

Snelle levering. Goede producten.

Ton Matla beoordeelde op 2018-09-23

keurig en snel

Henk de Winter beoordeelde op 2018-09-17

Zoekende naar de laagste prijs, kwam ik bij veeps. Besteld en de volgende dag binnen.

Zoals het hoort!

Dirk-Jan Cretier beoordeelde op 2018-09-16

Ondanks een foutje in de bestelling alles keurig afgehandeld en bijzonder vriendelijke mensen!

Mario Koolmees beoordeelde op 2018-09-14

Jan Vergouwe beoordeelde op 2018-09-13

Adam Serrant beoordeelde op 2018-09-08

Goed

Rob Windt beoordeelde op 2018-09-06

Roger beoordeelde op 2018-09-02

Berry Otten beoordeelde op 2018-09-01

Super tevreden met mijn nieuwe mod box, besteld via Veeps.nl. Snel in huis. Duidelijke website en groot assortiment.

r van Doorn beoordeelde op 2018-08-16