Mient 52

Rick Egberink beoordeelde op 2019-08-05

Arni Sanchez beoordeelde op 2019-07-11

Reinier van Wigcheren beoordeelde op 2019-07-08

Rob Kamphuis beoordeelde op 2019-06-27

Product zoals om schreven. Netjes en snel verstuurd

Pieter Tromp beoordeelde op 2019-06-05

Besteld en geleverd. Prima dus.

Hakan Yuzbasioglu beoordeelde op 2019-05-24

Maandag besteld dinsdag in het huis

Bertie Boere beoordeelde op 2019-05-21

Heel goed, snel en keurig ingepakt

Luuk Beentjes beoordeelde op 2019-05-12

Roy Van de sluis beoordeelde op 2019-04-27

Super snelle service vandaag besteld morgen in huis op alle producten

Paul Pantus beoordeelde op 2019-04-26

Vlak voor Pasen besteld en direct na Pasen bezorgd

Ivo Simon beoordeelde op 2019-04-20

Richard van den Berg beoordeelde op 2019-04-13

Flip Hess beoordeelde op 2019-03-09

Topservice :)

Matthew Bruggeman beoordeelde op 2019-03-08

Zeer eenvoudig te bestellen.
Goede en eerlijke uitleg over de producten.
Eerlijke prijzen.

ilse maassen beoordeelde op 2019-02-17

Tevreden, na 2 werkdagen in huis.

kevin buurman beoordeelde op 2019-02-07

Hoi hier Kevin buurman ik heb onlangs vorige week een mot bestelt zilver zwart en heb een hele zwarte gekregen had ook echter geen zin om naar het postkantoor te gaan terug te sturen en weer moeten wachten kaas blij dat ik na 4 dagen weer kon dampen vanwege het kapot gaan van de oude kind dit echter wel erg hinderlijk.

Reactie van Veeps:
Hoi Kevin,

Wat vervelend om dit achteraf te moeten lezen want we hadden je graag alsnog de juiste kleur opgestuurd als je deze niet in gebruik had genomen, en het ons gewoon even had laten weten.

Hierbij onze excuses voor het ongemak.
Iedereen maakt fouten en we hadden gewoon beter moeten opletten bij het inpakken van de bestelling.

We hopen dat je toch blij bent met deze MOD, ook al is het helaas niet de kleur die je besteld had.

Miranda Engel beoordeelde op 2018-12-09

Vandaag besteld morgen geleverd, doen wat ze beloven, top!

Caston van Hooijdonk beoordeelde op 2018-12-02

Ondanks dat het enkele dagen meer heeft geduurd dan normaal , vanwege black Friday , was de service uitstekend.

Joan Bos beoordeelde op 2018-11-01

goed en snel bezorgt