Van Schendelstraat 1

Frank Jordan beoordeelde op 2019-07-17

Frank Dijkstra beoordeelde op 2019-07-16

Prima dienstverlening. Snel in huis

Maartje Hanssen beoordeelde op 2019-07-16

Snel geleverd en goede kwaliteit mijn kinderen zijn er blij mee

P.C. Cramer beoordeelde op 2019-07-15

Eerst via boekhandel besteld maar die leverden niet ivm de verzendkosten.
Of je die nu bij de een of bij de ander moet betalen....
Wel onnodige vertraging opgelopen.
Via de Veldshop snel binnen. Toen het pakje op de deurmat viel en ik de verpakking bekeek was ik bang dat het boek beschadigd eruit zou komen. Gelukkig was dat niet het geval. Maar een iets steviger doosje of iets meer schuim lijkt me niet verkeerd.

Annah Neve beoordeelde op 2019-07-15

S.T. Potgieter beoordeelde op 2019-07-15