Van Schendelstraat 1
9721GV Groningen
050-2053300

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Henny Hesselink beoordeelde op 2018-11-17

Bestelling donderdagmiddag geplaatst en het was vrijdagmorgen al binnen!

Leo Bruggeman beoordeelde op 2018-11-17

De "kleine" bestelling kon waarschijnlijk niet binnen de gevraagde termijn worden geleverd. Ik werd onmiddellijk gebeld over dit probleem en mogelijke alternatieven werden aangedragen. Zeer goede service.

Michael Hadjiconstantis beoordeelde op 2018-11-17

Good price and fast delivery.

Kees Goudswaard beoordeelde op 2018-11-16

min bestelling kwam eraan

Axel Gunderson beoordeelde op 2018-11-16

Geleverd zoals beloofd.

Wendy Peeters beoordeelde op 2018-11-16

Quick delivery, very satisfied!

Robert Godden beoordeelde op 2018-11-15

Very pleased. The item was competitively priced and the delivery to the UK was much faster than I would have expected. Thank you.

H. Bosma beoordeelde op 2018-11-15

serves is perfect en de kennis van de verkoper is prima

Ricardo Ruiter beoordeelde op 2018-11-14

Simpel bestelproces en een goede, degelijke levering binnen de gestelde termijn!

Klaas Van der Veen beoordeelde op 2018-11-14

goede service

Wim Nap beoordeelde op 2018-11-13

Vlot en goed geleverd

Yvonne beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering en mooi verpakt. Niet alleen cadeau papier er om heen maar ook versierd met papieren bloem en gedroogd blad. Echt een feestje om cadeau te geven.

peter Geene beoordeelde op 2018-11-12

perfect!

Tim beoordeelde op 2018-11-11

Snel in huis en op verzoek voorafgaand aan het verzenden gebeld om het bezorgtijdstip te bepalen.

John Melis beoordeelde op 2018-11-09

Boek besteld, betaald en zeer snel binnen, zoals altijd!

Wim Verhagen beoordeelde op 2018-11-09

Zeer snelle levering. S, avonds besteld, de volgende dag bezorgd. Dus heel tevreden.

Veronique beoordeelde op 2018-11-08

snelle levering en netjes ingepakt. Goed product.

Wouter de Graaf beoordeelde op 2018-11-08

Prima binnen de beloofde tijd geleverd!

D. Zoet beoordeelde op 2018-11-07

Ik had 2 drinkflessen besteld maar ze kwamen helemaal niet. Dus ik heb gemaild en heel snel kreeg ik bericht terug dat er van 1 fles niet de gewenste kleur op voorraad was. Vandaar dat het zo lang duurde. Ik vind dat ze dat direct hadden moeten melden. Het is daarna toch nog goed gekomen

ALEIDA LUJAN c/o Kochsiek beoordeelde op 2018-11-07

The service was very effective and they were responding very fast. The product looks good, I havent tried it yet but so far looks perfect.