De Savorninlohmanstraat 90

Saskia -Martens beoordeelde op 2019-01-20

Goed klantenkontakt
Snel vereikbaar

Klant te Utrecht beoordeelde op 2019-01-19

Geen communicatie over het tijdstip van de levering, die liet op zich wachten. Sommige producten matig van kwaliteit.

Danielle Vandenhoeck beoordeelde op 2019-01-19

Hoop dat het uitstekend is. Ik had al een Deglon lasagneschep. Deze is voor mijn dochter. In heel België niet te vinden.

Monique Otto beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering, goede kwaliteit

Arie van Steensel beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en uitstekend ingepakt prima.

Verkoop Winkel Kitchen & Deco beoordeelde op 2019-01-03

Heel tevreden

Truus Dols beoordeelde op 2018-12-29

Tevreden over de service. Duurt nu wel wat langer voordat ik de producten heb geleverd gekregen maar dat komt natuurlijk door de feestdagen. Ben nog aan het wachten op een bestelling dus wacht maar eventjes af.

Trijntje de Bruijne beoordeelde op 2018-11-12

prima verpakking alles is goed aangekomen

Tulin Baydar beoordeelde op 2018-10-27

Snelle levering. Producten zagen er ook netjes uit.

E Janse beoordeelde op 2018-10-22

Het product was op voorraad en er stond bij de levering 'va 24 uur'. Het product was er na 2 weken pas. Ik begrijp dat 'va 24 uur' niet hetzelfde is als 'morgen', maar verwacht een product dat uit voorraad leverbaar is dan eigenlijk wel binnen 3 dagen en zeker binnen een week. Dit is niet meer van deze tijd. Onduidelijke communicatie.

Jacqueline Van de brug beoordeelde op 2018-10-15

De bestelling goed, alleen duurde wat lang.

Yvonne Verstegen beoordeelde op 2018-10-15

snelle levering en goede kwaliteit

Jaap Karssenberg beoordeelde op 2018-10-08

Levering zoals besteld en op tijd!

miranda abrahamse beoordeelde op 2018-10-07

gewoon goed , en optijd

Brigitte Van der Kraan beoordeelde op 2018-09-29

Producten waren netjes op tijd en keurig verpakt geleverd!

J. Luchies beoordeelde op 2018-09-24

prima geleverd.

Ted van Mierlo beoordeelde op 2018-09-18

Heb deze glazen al lang.
Altijd gekocht bij Sligro, daar niet meer in het assortiment!

Merlinde Jansen beoordeelde op 2018-09-03

De levering duurde te lang

Monic beoordeelde op 2018-08-30

De door mij bestelde borden zijn fantastisch, helaas liet de levering lang op zich wachten (ondanks mail dat goederen waren verzonden) en moest ik enkele malen bellen om te vragen waar de borden bleven. Telkens de belofte morgen worden ze verzonden. Maar ze zijn er.

Reactie van Veluw Horeca:
Goedemorgen,

Bedankt voor uw beoordeling.
Fijn dat de bestelling goed is aangekomen. Nogmaals onze excuses dat u iets langer heeft moeten wachten.
Het kan helaas voorkomen dat de transporteur een paar extra nodig heeft om het pakket bij u te bezorgen. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Ik zie dat mijn collega meerdere malen herinneringen heeft verstuurd dat de zending met spoed moest worden bezorgd. We streven altijd naar een snelle levering. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de vervoerders.

Met vriendelijke groet.

K.H. In ‘t Veld-Wacker beoordeelde op 2018-08-27

Ondanks dat website aangaf dat artikelen op voorraad waren duurde het toch wat langer dan 24 uur. zonder account besteld dus even nagevraagd per mail. Netjes gelijk beantwoord. Had artikelen niet direct nodig dus vloeide er geen bloed uit. Tevreden met het ontvangen servies, was keurig verpakt en goed voor vervoerder aangegeven dat het breekbare spullen betrof.