De Savorninlohmanstraat 90
3904AT Veenendaal

8,5

Bol.com 65 8,6

G.F Koets beoordeelde op 2019-03-09

Goed zoals het moet niets op aan te merken.

Patricia Meyvis beoordeelde op 2019-02-28

Hele mooie kwaliteitsvolle artikelen, de te verzenden artikelen zijn heel goed verpakt, een echte aanrader !

Diepeveen beoordeelde op 2019-02-23

Goede kwaliteit horeca apparatuur voor in onze keuken. Goede communicatie, en snel bezorgd volgend afgesproken planning.

Marleen beoordeelde op 2019-02-23

Super tevreden! Bestelling was snel geleverd en keurig verpakt. Wij blijven hier zeker bestellen.

Aldo Capello beoordeelde op 2019-02-21

We are still waiting for the plates

Rens Hooijkaas beoordeelde op 2019-02-06

Goed bereikbaar per email, goede service en goede prijzen.

Ivar Copini beoordeelde op 2019-02-04

Ik heb helaas een door mij bestelde pizzaoven terug moeten sturen omdat de gegevens op de site niet accuraat waren. daarentegen was de bestelling wel netjes aangekomen en retourzenden ging ook goed, die kosten worden helaas niet vergoed voor zover ik weet.

Hans Duisters beoordeelde op 2019-02-03

bestelling-levering-telefonische contact-facturering-retouren alles is correct afgewerkt.

B Speckmann beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering via afhaalpunt, vind ik een groot voordeel. Product van hoge kwaliteit.

Saskia -Martens beoordeelde op 2019-01-20

Goed klantenkontakt
Snel vereikbaar

Marijn Wiersema beoordeelde op 2019-01-20

Veel telange levertijd. Meer dan een maand. Na telefonisch contact geen enkele duidelijkheid. Vermelden op website dat levertijd een paar weken kan zijn indien artikel niet voorradig.

Klant te Utrecht beoordeelde op 2019-01-19

Geen communicatie over het tijdstip van de levering, die liet op zich wachten. Sommige producten matig van kwaliteit.

Reactie van Veluw Horeca:
Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Het tijdstip van de levering hebben wij doorgegeven middels de Track & Trace code.
Hiermee kunt u het pakketje volledig volgen. De exacte aflevertijd is afhankelijk van de routes van de transporteur. Hier hebben wij geen zegge over. Artikelen welke niet naar wens zijn kunnen altijd worden geretourneerd binnen het bedenktermijn.

Mocht u nog vragen hebben, horen wij het graag.

Niels

Danielle Vandenhoeck beoordeelde op 2019-01-19

Hoop dat het uitstekend is. Ik had al een Deglon lasagneschep. Deze is voor mijn dochter. In heel België niet te vinden.

Monique Otto beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering, goede kwaliteit

Arie van Steensel beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en uitstekend ingepakt prima.

Verkoop Winkel Kitchen & Deco beoordeelde op 2019-01-03

Heel tevreden

Truus Dols beoordeelde op 2018-12-29

Tevreden over de service. Duurt nu wel wat langer voordat ik de producten heb geleverd gekregen maar dat komt natuurlijk door de feestdagen. Ben nog aan het wachten op een bestelling dus wacht maar eventjes af.

Trijntje de Bruijne beoordeelde op 2018-11-12

prima verpakking alles is goed aangekomen

Tulin Baydar beoordeelde op 2018-10-27

Snelle levering. Producten zagen er ook netjes uit.

E Janse beoordeelde op 2018-10-22

Het product was op voorraad en er stond bij de levering 'va 24 uur'. Het product was er na 2 weken pas. Ik begrijp dat 'va 24 uur' niet hetzelfde is als 'morgen', maar verwacht een product dat uit voorraad leverbaar is dan eigenlijk wel binnen 3 dagen en zeker binnen een week. Dit is niet meer van deze tijd. Onduidelijke communicatie.