De Savorninlohmanstraat 90
+31(0) 318 304 747

8,7

Bol.com 75 9,4

RE van den Broek beoordeelde op 2019-06-16

Levering traag wegens tussenstop omdat via een afgifte locatie was gekozen i. p. v. Huisadres aflevering.. Één glas van de 12 nageleverd wegens breuk onderweg naar Veluwe horeca. Wel is de betaling via Ideal niet correct verwerkt, omdat tot 2x toe een email is ontvangen dat er niet betaald zou zijn!

Joost beoordeelde op 2019-06-15

Ik zocht een bepaald type whiskeyglazen én het moest de volgende dag in huis zijn. Uiteindelijk rond 17:30u bij de webshop van Veluw Horeca terecht gekomen en via de chat snel en correct geholpen. Er werd direct gekeken in het magazijn of de betreffende glazen nog op voorraad waren en ze konden direct verzonden worden. Bestelling meteen geplaatst en binnen een half uur had ik de track&trace binnen. Inmiddels is het de volgende dag en de glazen zijn keurig netjes afgeleverd. Top!

Hugo de Haan beoordeelde op 2019-06-10

Snel en scherp geprijsd !

Gert de vries beoordeelde op 2019-06-08

Het servies ziet er prachtig uit. Vind het alleen jammer dat een aantal kommen heel anders van uitvoering zijn. Op 1 bord zat een wit keramiek. Verder vind ik het jammer dat er geen tussenkommen zijn. Nu hele en grote en hele kleine. Verder prachtig.

M.J. van Breda beoordeelde op 2019-06-06

Op 27-05-2019 kreeg ik een E-mail bericht met de mededeling dat mijn bestelling verzonden was. (VH-ORD02953 d.d. 24-05-2019). Omdat ik nog niets had ontvangen, heb ik op 6 juni heb ik contact opgenomen met de vraag waar de levering bleef, via de mogelijkheid van chatten. Dit contact verliep prima volgens verwachting met Uw medewerker Niels. Het bleek dat ondanks het bericht van verzending, het product niet leverbaar was en waarschijnlijk in week 29 wel leverbaar is. Niels bood me aan een alternatief product te gaan zoeken, dat direct leverbaar is, maar ik gaf aan op week 29 te wachten omdat er geen urgente situatie is. Conclusie: Er is sprake geweest van miscommunicatie, maar een E-mail met het vertragingsbericht zou meer helderheid gegeven hebben.
m.vr.gr. M.J. van Breda

Lim Chee Chee Wong beoordeelde op 2019-05-28

het was goed in gepakt en snelle levering

Torben Jakobsen beoordeelde op 2019-05-20

Just perfect😄

brigitte van schooten beoordeelde op 2019-05-17

vriendelijk en kortdaad geholpen
dat de bestelling wat langer weg bleef als verwacht. had met de feestdagen rondom pasen te maken.

Goedemorgen Brigitte,

Hartelijk bedankt voor de review.
Met de feestdagen kan het inderdaad soms bij de vervoerders iets langer duren omdat deze dan gesloten zijn, of een enorm aantal pakketten te verwerken. Fijn dat alles in goede orde is ontvangen.

Veel plezier van jullie nieuwe aankoop.
Fijne dag en graag tot ziens.

Team Veluw Horeca

jose Eijsink beoordeelde op 2019-04-28

GOED

Goedemorgen Jose,

Hartelijk bedankt voor de beoordeling.
We wensen u een fijne dag en graag tot ziens.

Team Veluw Horeca

Xander Wassenaar beoordeelde op 2019-04-20

ruim 3 weken wachten op bestelling schiet niet op

Goedemiddag, Beste Xander,

Bedankt voor de attentie.
In de geschiedenis van uw order zie ik dat deze in twee leveringen naar u toe is verzonden.
Helaas is het ene artikel momenteel helemaal uitverkocht en staat deze in bestelling bij onze fabrikant. De levertijd hebben wij direct aangepast in de webshop.

Onze excuses voor het ongemak.
Als u contact met ons opneemt bij het plaatsen van de vervolg order zal de klantenservice een passende korting voor u aanbieden.

Met vriendelijke groet.
Niels

I van Rixel beoordeelde op 2019-04-15

Prima afgehandeld

Advendo '57 Ederveen Blooi beoordeelde op 2019-04-11

Perfect geholpen. Goede service, snelle levering.

Martine Tromp beoordeelde op 2019-04-08

Het valt mij een beetje tegen dat wanneer je iets besteld en betaald je pas bij levering moet vernemen dat ze niet alles op voorraad hebben. Het wordt dus niet goed aangegeven dat niet alles op voorraad is, erg jammer.

H. Millenaar beoordeelde op 2019-03-25

Dat de betaling moest plaatsvinden voordat de levering van start ging was niet duidelijk. Op de factuur staat dat er binnen 14 dagen betaald moest worden.
Na betaling duurde het nog een week voordat er geleverd werd, ondanks het bericht dat de bestelling gereed stond.

Suzanne Koopstra beoordeelde op 2019-03-13

Het product dat ik besteld heb komt niet overeen met het product dat ik binnen heb gekregen qua materiaal en kleur dat op de website in afbeelding staat. Ik ben niet beanwoord op mijn e-mail hierover. Dit is de tweede keer bij een soort gelijk product. Hoop dat het snel geregeld kan worden!

G.F Koets beoordeelde op 2019-03-09

Goed zoals het moet niets op aan te merken.

Patricia Meyvis beoordeelde op 2019-02-28

Hele mooie kwaliteitsvolle artikelen, de te verzenden artikelen zijn heel goed verpakt, een echte aanrader !

Diepeveen beoordeelde op 2019-02-23

Goede kwaliteit horeca apparatuur voor in onze keuken. Goede communicatie, en snel bezorgd volgend afgesproken planning.

Marleen beoordeelde op 2019-02-23

Super tevreden! Bestelling was snel geleverd en keurig verpakt. Wij blijven hier zeker bestellen.

Aldo Capello beoordeelde op 2019-02-21

We are still waiting for the plates