Venema Multimedia

Venema Multimedia

VMlaptop.nl | Dé online laptopspecialist in Gelderland (Opheusden) voor laptops op maat (BTO), computers, monitoren en accessoires.

Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Royke
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Na enig speur werk hier uitgekomen om mijn laptop samen te stellen. Vooral gekeken naar wat ik wou en prijs verhouding. Vervolgens hier mijn bestelling geplaatst. Duurde wel wat langer dan aangegeven voor dat hij binnen was. Na informeren(zelfde dag nog netjes antwoord) kwam ik er achter dat er wat vertraging in zat. Kan altijd gebeuren, maar had dit dan wel liever meteen vanuit hun gehoord. Maar al met al tot nu toe goede service en netjes contact gehad en dus betrouwbaar te noemen. Zou deze webwinkel dan ook zeker aanraden. Nazorg en garantie gelukkig nog niet nodig gehad dus ook geen mening over op dit moment.

• Roeland Louwe Kooijmans
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Uitstekend geholpen. Was nog wat vergeten bij de order maar was keurig opgelost. Reageren snel en persoonlijk op vragen en zijn nog goedkoper ook dan bto zelf.

• Hoe beoordeel je Venema Multimedia?

• P.Dhillon
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Laptop ruim optijd binnen gekregen met verwachte performance.

• Frans Janssen
    Review voor Venema Multimedia

Op basis van het uitstekende advies van Dhr Venema een mooie BTO laptop aangeschaft. De laptop opgehaald in Opheusden: helemaal top. Opstarten verliep vlekkeloos. Ik ben heel erg tevreden.

Ik raad Venema Multimedia dan ook van harte aan.

• O. de Vos
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goed product en binnen toegezegde termijn ontvangen

• Gdelea
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Besteld en volgens afspraak zrfs dag eerder bezorgd en zelfs de nalevering keurig op tijd heel tevreden met de zelf samengestelde laptop

• Ties
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goed bedrijf, goede service, persoonlijk contact met de eigenaar was erg fijn.

• Anouk

Top service!

• Pieter
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Ik had een goede laptop nodig voor met name foto en videowerk.
    Goede voorlichting gekregen en hulp bij het samenstellen en de aankoop.
    Inmiddels zeer goede ervaringen met de laptop. Perfecte ondersteuning ook na de aankoop.
    Kortom: dik tevreden.

• Boaz
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goede service, Dhr Venema heeft mij geholpen met het vinden van de gewenste laptop.