Gezonde Huid Shop

Gezonde Huid Shop

De webwinkel voor een mooie en gezonde huid. Gezonde Huid Shop verkoopt online producten in Nederland en Belgiƫ voor dagelijkse verzorging, huidverbetering en huidverjonging zonder schadelijke en/of overbodige ingrediƫnten, zoals Medik8, Dr. Murad, Absolution, Eco Cosmetics en LavieSage voeding voor de huid. De aangeboden producten zijn vanuit onze professionele insteek vanuit de praktijk, zorgvuldig door de huidspecialist door REIN Skin & beauty geselecteerd.

De zekerheden van http://www.verbeterjehuidnu.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015